Oszczędność czasu to główny wskaźnik skuteczności wdrożenia GenAI

Obliczanie zwrotu z inwestycji (ROI) z wdrożenia generatywnej AI wymaga analizy oszczędności kosztów, wzrostu przychodów i poprawy produktywności, przy czym najczęściej mierzoną korzyścią jest oszczędność czasu. Pomimo że wiele firm nie mierzy jeszcze ROI, te, które to robią, zauważają największe korzyści w zakresie automatyzacji procesów, efektywniejszej obsługi klienta i zwiększenia sprzedaży, choć pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga dodatkowych inwestycji w szkolenia i zarządzanie danymi.

10 minut lub od ręki

Zgodnie z danymi zebranymi przez Salesforce, 72% klientów usług finansowych oczekuje, że ich problemy zgłaszane na infolinii lub w oddziale zostaną rozwiązanenatychmiast, z czego 38% wprost określa przedział 10 minut jako maksymalny czas trwania procesu.

Microsoft wprowadza swoje rozwiązania AI do centrów obsługi klienta

Microsoft ogłosił w miniony wtorek (4.06), że wprowadzi nowe narzędzia sztucznej inteligencji do centrów obsługi klienta. Microsoft, który wspiera twórcę ChatGPT, firmę OpenAI, wdraża technologię AI w różnych dziedzinach świata biznesu, nazywając ją technologią Copilot, zdolną do podsumowywania e-maili i tworzenia slajdów PowerPoint jako część pakietu oprogramowania Office.

Pozostałe newsy