PORADNIKI REKRUTACJA Sekrety skutecznego zatrudniania Generacji Z i pokolenia Silvers przezRedakcja22 maja 2024
PORADNIKI REKRUTACJA Wykorzystanie social media w rekrutacji do działów obsługi klienta przezPaweł Krypno31 marca 2024
RAPORTOWANIE REKRUTACJA Czy mierzenie NPS na 15 czy 20 osobach ma jakiś sens? przezKrzysztof M. Łapiński29 marca 2024
CUSTOMER EXPERIENCE PERSONAL BRANDING PORADNIKI REKRUTACJA Dlaczego dbając o pracowników, inwestujesz w przyszłość firmy? przezRedakcja14 lutego 2024
OBSŁUGA KLIENTA PORADNIKI REKRUTACJA Znaczenie inteligencji emocjonalnej w rekrutacji do działów obsługi klienta przezRedakcja10 grudnia 2023
OBSŁUGA KLIENTA PORADNIKI REKRUTACJA Budowanie skutecznego zespołu obsługi klienta: jakie cechy są najważniejsze? przezPaweł Krypno9 grudnia 2023
AUTOMATYZACJA BIG DATA PORADNIKI REKRUTACJA Nowoczesne metody rekrutacji w obsłudze klienta: wykorzystanie AI i Big Data przezKarol Bancerz3 grudnia 2023
PORADNIKI REKRUTACJA ZASOBY LUDZKIE Jak tworzyć zróżnicowane i inkluzywne środowisko pracy w contact center dla lepszych wyników? przezKrzysztof M. Łapiński19 listopada 2023
PORADNIKI REKRUTACJA Czy szybkie rekrutacje mogą zwiększać efektywność działu obsługi klienta? przezKrzysztof M. Łapiński2 listopada 2023