MOTYWACJA PORADNIKI REKRUTACJA Brak informacji zwrotnej w obsłudze klienta – cichy problem, który kosztuje lojalność i reputację przezPaweł Krypno8 kwietnia 2025
REKRUTACJA Jak skutecznie przeprowadzić rekrutację Customer Success Managera? przezPaweł Krypno8 marca 2025
PORADNIKI REKRUTACJA Sekrety skutecznego zatrudniania Generacji Z i pokolenia Silvers przezRedakcja22 maja 2024
PORADNIKI REKRUTACJA Wykorzystanie social media w rekrutacji do działów obsługi klienta przezPaweł Krypno31 marca 2024
RAPORTOWANIE REKRUTACJA Czy mierzenie NPS na 15 czy 20 osobach ma jakiś sens? przezKrzysztof M. Łapiński29 marca 2024
OBSŁUGA KLIENTA PORADNIKI REKRUTACJA Znaczenie inteligencji emocjonalnej w rekrutacji do działów obsługi klienta przezRedakcja10 grudnia 2023
OBSŁUGA KLIENTA PORADNIKI REKRUTACJA Budowanie skutecznego zespołu obsługi klienta: jakie cechy są najważniejsze? przezPaweł Krypno9 grudnia 2023
AUTOMATYZACJA BIG DATA PORADNIKI REKRUTACJA Nowoczesne metody rekrutacji w obsłudze klienta: wykorzystanie AI i Big Data przezKarol Bancerz3 grudnia 2023
PORADNIKI REKRUTACJA ZASOBY LUDZKIE Jak tworzyć zróżnicowane i inkluzywne środowisko pracy w contact center dla lepszych wyników? przezKrzysztof M. Łapiński19 listopada 2023
PORADNIKI REKRUTACJA Czy szybkie rekrutacje mogą zwiększać efektywność działu obsługi klienta? przezKrzysztof M. Łapiński2 listopada 2023
PORADNIKI REKRUTACJA Feedback i rzetelna informacja – rynek pracownika wymusza zmiany w procesach rekrutacyjnych przezRedakcja2 listopada 2023
PORADNIKI REKRUTACJA ZASOBY LUDZKIE Różnorodność wiekowa w dziale obsługi klienta przezRedakcja31 sierpnia 2023
PORADNIKI REKRUTACJA Efektywne wdrożenie kluczem do efektywnej współpracy przezRedakcja8 stycznia 2023
PRACA ZDALNA REKRUTACJA ZASOBY LUDZKIE Jak przygotować się na rekrutację w 2022 roku? 4 kroki do skutecznego zatrudnienia przezRedakcja18 stycznia 2022
PORADNIKI REKRUTACJA 5 kroków do sukcesu zdalnej rekrutacji, czyli jak przyciągać właściwych kandydatów bez dużych inwestycji finansowych i czasowych przezRedakcja14 października 2021
REKRUTACJA ZASOBY LUDZKIE Nie dajesz planu rozwoju pracowników? Przegrałeś! przezRedakcja9 czerwca 2021