Amazon z nowymi funkcjami dla sprzedawców

Światowy gigant handlowy Amazon ma już niedługo udostępnić nowe funkcje dla sprzedawców. Będą one oparte na sztucznej inteligencji i umożliwią tworzenie ofert za pośrednictwem adresu URL.

Już jakiś czas temu Amazon uruchomił swoją generatywną funkcję do tworzenia szybkich ofert dla sprzedawców. Dzisiaj światowy potentat idzie o krok dalej i umożliwi użytkownikom tworzenie ofert, nawet jeśli przedmiot jest już wystawiony na ich stronie internetowej. 

Amazon rozbudowuje AI

Nowe AI od giganta handlu elektronicznego ma analizować szczegóły z adresu URL produktu znajdującego się na innej witrynie. Na podstawie tych danych narzędzie ma tworzyć wpis na Amazon. 

– Oprócz używania rzadkich ilości tekstu lub obrazu do generowania aukcji, obecnie wprowadzamy możliwość, aby sprzedawcy mogli po prostu wykorzystać swoje istniejące oferty dostarczając Amazonowi adres URL. Są one automatycznie analizowany przez nasze AI, aby bezproblemowo tworzyć wysokiej jakości, angażujące oferty dla sklepu Amazon. – powiedziała firma na swoim blogu.

Jak do tej pory sprzedawcy chętnie korzystają z nowych funkcji AI na Amazon. Przedsiębiorstwo potwierdza, że już ponad 100 000 sprzedawców wypróbowało narzędzia GenAI. Dodatkowo aż 80% użytkowników sugeruje się sugestiami podchodzącymi z narzędzi opartych na sztucznej inteligencji.

Nie tylko Amazon w obecnym czasie przygotowuje tego typu rozwiązania. Intensywnie na tym polu działa także Google, które jakiś czas temu uruchomiło narzędzie związane z wyobrażeniami produktów. Natomiast eBay wprowadził tworzenie ofert na podstawie samych zdjęć produktów. Na rynku istnieje od początku tego roku również Shopify, które skutecznie wdrożyło swój edytor obrazów produktów oparty na AI.

Funkcja umożliwiająca tworzenie ofert za pośrednictwem adresu URL jest już dostępna dla sprzedawców z USA w języku angielskim.

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *