Kilka słów o nas
CCNEWS.pl to portal specjalizujący się w tematyce obsługi klienta, customer experience, omnichannel oraz nowoczesnych technologii stosowanych w centrach kontaktu.
Serwis od lat dostarcza aktualnych informacji, analiz i komentarzy dotyczących rynku CC i BPO w Polsce. Jest skierowany do menedżerów, specjalistów obsługi klienta oraz osób zainteresowanych podnoszeniem jakości doświadczeń konsumentów. To cenione źródło wiedzy, które łączy informacje branżowe z praktycznymi poradami i analizami ekspertów.
Od 18 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.
Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.
Do kogo adresujemy portal ccnews.pl?
kadra zarządzająca
eksperci obsługi klienta
fanów good customer
telesprzedawców
dostawców i integratorów
tech-geeków
Gdzie są nasi czytelnicy?
Informacja prawna:
Na podstawie art. 14a ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz. U. Dz.U. 1984 nr 5 poz. 24) z późniejszymi zmianami informujemy, że:
- rozmówcom, którzy udzielają informacji i wywiadów przysługuje prawo do dokonywania autoryzacji dosłownie cytowanej wypowiedzi;
- rozmówca ten ma 6 godzin na dokonanie autoryzacji wypowiedzi przesłanej przez dziennikarza (czas liczony jest od chwili dostarczenia tekstu do autoryzacji) – Art. 14a pkt 4;
- w przypadku odmowy udzielenia autoryzacji lub dostarczenia autoryzacji po terminie wskazanym w art. 14a pkt 4 uznaje się wypowiedź za autoryzowaną (na podstawie art. 14a pkt 7).
Portal ccnews.pl jest niezależnym medium informacyjnym. Nie jesteśmy powiązani kapitałowo z żadną spółką technologiczną czy usługową działającą zarówno na terenie Polski jak i reszty świata.