Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

mystery shopper

(inaczej tajemniczy klient) to osoba zatrudniona przez firmę lub agencję, której zadaniem jest odwiedzenie sklepu lub punktu sprzedaży i dokonanie zakupów lub uzyskanie informacji na temat produktów lub usług oferowanych przez daną firmę. Celem tajemniczego klienta jest przeprowadzenie niezależnej oceny jakości obsługi klienta, poziomu sprzedaży lub jakości produktów lub usług.

Tajemniczy klient często udaje klienta typowego, a następnie ocenia wszystkie aspekty obsługi klienta, takie jak uprzejmość i pomocność sprzedawcy, czystość sklepu, jakość produktów lub usług i ogólną jakość doświadczenia zakupowego. Oceny te są później raportowane firmie lub agencji, która zleciła wykonanie badania.

Tajemniczy klient jest używany przez firmy, aby zbierać informacje o jakości obsługi klienta i jakości produktów lub usług oferowanych przez konkurencję lub w ramach własnej firmy. Ta metoda pozwala firmom na poprawę jakości swoich produktów lub usług oraz na szkolenie personelu, co zwiększa lojalność klientów i zyski firmy.

Śledź nas

Daj nam CYNK :)

Wybrana kategoria

LEAD GENERATE

9 artykułow

Umiejętność pozyskiwania danych osobowych i kontaktu z ich właścicielami jest już sztuką. W dobie ograniczeń RODO umiejętność generowania leadów (lead generate) jest tak cenna, jak cenny jest pozyskany w ten sposób kontakt. A przecież wiadomo, że kontakt “ciepły” jest bezcenny.

Czytaj więcej

Czy voiceboty mogą wspierać konwersję leadów?

Ponad ⅔ badanych firm deklaruje, że obecnie ich głównym celem jest pozyskiwanie większej ilości nowych klientów. Z kolei, 37% marketerów stwierdziło, że generowanie wysokiej jakości leadów jest jednym z największych wyzwań. Z drugiej strony, firmy korzystające z voicebotów pozyskują ponad 4-krotnie więcej potencjalnych klientów niż te, które tego nie robią. Jak skutecznie automatyzować i konwertować więcej dobrych leadów?
Czytaj więcej

DMSales Leadin pozwala na zweryfikowanie kontrahentów on-line

Podczas Black Week i trwającego w tym roku dłuższego szału wyprzedażowego, możemy łatwo paść ofiarą nieuczciwego przedsiębiorcy i w łatwy sposób stracić nawet całkiem sporo pieniędzy. Bo skoro upragniony 70 calowy telewizor z zestawem kina domowego możemy kupić za 3000 zł taniej, to oferta taka jest – „nie dla idiotów”, jak brzmiało hasło pewnej sieci sprzedającej elektronikę użytkową.
Czytaj więcej

Aiton Caldwell z usługą analizy połączeń telefonicznych

Aiton Caldwell SA, właściciel platformy VoIP FCN i systemów dla contact center Datera, wprowadził do swojej oferty nową usługę: Lead360. Jest to usługa pozwalająca na badanie rentowności reklam (online i offline) poprzez monitorowanie ilości połączeń telefonicznych, jak również analizę wykorzystującą mechanizm przydzielania indywidualnych numerów osobom dzwoniącym z reklam online.