Wybrana kategoria
LEAD GENERATE
7 artykułow
Umiejętność pozyskiwania danych osobowych i kontaktu z ich właścicielami jest już sztuką. W dobie ograniczeń RODO umiejętność generowania leadów (lead generate) jest tak cenna, jak cenny jest pozyskany w ten sposób kontakt. A przecież wiadomo, że kontakt “ciepły” jest bezcenny.
Dziel i rządź, czyli rzecz o segmentacji klientów
Gdy Rzymianie podbijali kolejne narody – nie mówili, że podbijają wrogów, ale zdobywają sprzymierzeńców. Ich doktryna polityczna brzmiała: dziel i rządź. I idealnie pasuje do współczesnego marketingu bazodanowego. Dziel klientów i rządź nimi!
Czy voiceboty mogą wspierać konwersję leadów?
Ponad ⅔ badanych firm deklaruje, że obecnie ich głównym celem jest pozyskiwanie większej ilości nowych klientów. Z kolei, 37% marketerów stwierdziło, że generowanie wysokiej jakości leadów jest jednym z największych wyzwań. Z drugiej strony, firmy korzystające z voicebotów pozyskują ponad 4-krotnie więcej potencjalnych klientów niż te, które tego nie robią. Jak skutecznie automatyzować i konwertować więcej dobrych leadów?
DMSales Leadin pozwala na zweryfikowanie kontrahentów on-line
Podczas Black Week i trwającego w tym roku dłuższego szału wyprzedażowego, możemy łatwo paść ofiarą nieuczciwego przedsiębiorcy i w łatwy sposób stracić nawet całkiem sporo pieniędzy. Bo skoro upragniony 70 calowy telewizor z zestawem kina domowego możemy kupić za 3000 zł taniej, to oferta taka jest – „nie dla idiotów”, jak brzmiało hasło pewnej sieci sprzedającej elektronikę użytkową.
Aiton Caldwell z usługą analizy połączeń telefonicznych
Aiton Caldwell SA, właściciel platformy VoIP FCN i systemów dla contact center Datera, wprowadził do swojej oferty nową usługę: Lead360. Jest to usługa pozwalająca na badanie rentowności reklam (online i offline) poprzez monitorowanie ilości połączeń telefonicznych, jak również analizę wykorzystującą mechanizm przydzielania indywidualnych numerów osobom dzwoniącym z reklam online.
Lead generation – jak pozyskać klienta przez internet
Pozyskiwanie potencjalnych klientów, zainteresowanych usługą bądź produktem oferowanym przez firmę, to kluczowy element dla wielu z nich – niezależnie od wielkości czy branży. Wśród wielu narzędzi marketingowych służących do zdobywania nowych klientów na uwagę zasługuje tzw. lead generation.
Jak używać Instagram Live do generowania leadów?
Instagram to nie tylko miejsce na ładne zdjęcia ocieplające wizerunek firmy. To także świetny kanał do realizacji celów biznesowych. Warto sobie uświadomić, jak wykorzystywać funkcje serwisu, by dzięki niemu zarabiać.
Zadzwonił do mnie Wodecki, czyli opłacalność lead generation z wykorzystaniem voice-mailingu i IVR
Chyba każdy z nas odebrał przynajmniej jedno połączenie, kiedy usłyszał w słuchawce znajomy głos należący do Jarosława Kreta…