Wybrana kategoria

LEAD GENERATE

7 artykułow

Umiejętność pozyskiwania danych osobowych i kontaktu z ich właścicielami jest już sztuką. W dobie ograniczeń RODO umiejętność generowania leadów (lead generate) jest tak cenna, jak cenny jest pozyskany w ten sposób kontakt. A przecież wiadomo, że kontakt “ciepły” jest bezcenny.

Czytaj więcej

Czy voiceboty mogą wspierać konwersję leadów?

Ponad ⅔ badanych firm deklaruje, że obecnie ich głównym celem jest pozyskiwanie większej ilości nowych klientów. Z kolei, 37% marketerów stwierdziło, że generowanie wysokiej jakości leadów jest jednym z największych wyzwań. Z drugiej strony, firmy korzystające z voicebotów pozyskują ponad 4-krotnie więcej potencjalnych klientów niż te, które tego nie robią. Jak skutecznie automatyzować i konwertować więcej dobrych leadów?
Czytaj więcej

DMSales Leadin pozwala na zweryfikowanie kontrahentów on-line

Podczas Black Week i trwającego w tym roku dłuższego szału wyprzedażowego, możemy łatwo paść ofiarą nieuczciwego przedsiębiorcy i w łatwy sposób stracić nawet całkiem sporo pieniędzy. Bo skoro upragniony 70 calowy telewizor z zestawem kina domowego możemy kupić za 3000 zł taniej, to oferta taka jest – „nie dla idiotów”, jak brzmiało hasło pewnej sieci sprzedającej elektronikę użytkową.
Czytaj więcej

Aiton Caldwell z usługą analizy połączeń telefonicznych

Aiton Caldwell SA, właściciel platformy VoIP FCN i systemów dla contact center Datera, wprowadził do swojej oferty nową usługę: Lead360. Jest to usługa pozwalająca na badanie rentowności reklam (online i offline) poprzez monitorowanie ilości połączeń telefonicznych, jak również analizę wykorzystującą mechanizm przydzielania indywidualnych numerów osobom dzwoniącym z reklam online.