Firma Argo Translation z Chicago ogłosiła nawiązanie współpracy z Language I/O, dostawcą technologii tłumaczeniowych opartych na sztucznej inteligencji. Partnerstwo to ma na celu eliminację barier językowych w obsłudze klienta poprzez umożliwienie tłumaczeń w czasie rzeczywistym.
Kluczowe elementy tej współpracy to:
- Możliwość tłumaczenia czatów na żywo, e-maili i zgłoszeń pomocy technicznej w czasie rzeczywistym.
- Integracja z popularnymi platformami CRM[1], takimi jak Salesforce, Zendesk, Oracle Service Cloud i Service Now.
- Dostępność rozszerzenia Google Chrome i wtyczki API do wykorzystania na innych platformach.
- Integracja natywnego tłumaczenia CMSConnect ze Slackiem, umożliwiająca tłumaczenie pisemne i ustne wiadomości oraz dokumentów w czasie rzeczywistym.
Peter Argondizzo, współzałożyciel i prezes Argo Translation, podkreślił, że partnerstwo to łączy najnowocześniejszą technologię AI z głęboką wiedzą specjalistyczną w zakresie tłumaczeń, co ma zrewolucjonizować komunikację międzyjęzykową w firmach.
Heather Shoemaker, dyrektor generalna Language I/O, zaznaczyła, że celem partnerstwa jest umożliwienie firmom wspierania klientów w ich ojczystym języku przy wykorzystaniu istniejących zespołów.
– Misją Language I/O jest dostarczanie bezpiecznych rozmów w dowolnym języku dzięki mocy sztucznej inteligencji, a Argo Translation od dawna angażuje się w tworzenie doskonałych globalnych doświadczeń klientów, więc partnerstwo zapewnia wykładniczą wartość firmom, które chcą wspierać swoich klientów w ich ojczystym języku za pomocą swoich istniejących zespołów – komentuje Shoemaker.
Współpraca ta ma pomóc przedsiębiorstwom w przełamywaniu barier językowych i zapewnieniu wysokiej jakości obsługi klienta niezależnie od preferowanego języka.
