Nowe partnerstwo usprawni wielojęzyczną obsługę klienta

Freepik
Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Firma Argo Translation z Chicago ogłosiła nawiązanie współpracy z Language I/O, dostawcą technologii tłumaczeniowych opartych na sztucznej inteligencji. Partnerstwo to ma na celu eliminację barier językowych w obsłudze klienta poprzez umożliwienie tłumaczeń w czasie rzeczywistym.

Kluczowe elementy tej współpracy to:

  1. Możliwość tłumaczenia czatów na żywo, e-maili i zgłoszeń pomocy technicznej w czasie rzeczywistym.
  2. Integracja z popularnymi platformami CRM[1], takimi jak Salesforce, Zendesk, Oracle Service Cloud i Service Now.
  3. Dostępność rozszerzenia Google Chrome i wtyczki API do wykorzystania na innych platformach.
  4. Integracja natywnego tłumaczenia CMSConnect ze Slackiem, umożliwiająca tłumaczenie pisemne i ustne wiadomości oraz dokumentów w czasie rzeczywistym.

Peter Argondizzo, współzałożyciel i prezes Argo Translation, podkreślił, że partnerstwo to łączy najnowocześniejszą technologię AI z głęboką wiedzą specjalistyczną w zakresie tłumaczeń, co ma zrewolucjonizować komunikację międzyjęzykową w firmach.

Heather Shoemaker, dyrektor generalna Language I/O, zaznaczyła, że celem partnerstwa jest umożliwienie firmom wspierania klientów w ich ojczystym języku przy wykorzystaniu istniejących zespołów.

Misją Language I/O jest dostarczanie bezpiecznych rozmów w dowolnym języku dzięki mocy sztucznej inteligencji, a Argo Translation od dawna angażuje się w tworzenie doskonałych globalnych doświadczeń klientów, więc partnerstwo zapewnia wykładniczą wartość firmom, które chcą wspierać swoich klientów w ich ojczystym języku za pomocą swoich istniejących zespołów – komentuje Shoemaker.

    Współpraca ta ma pomóc przedsiębiorstwom w przełamywaniu barier językowych i zapewnieniu wysokiej jakości obsługi klienta niezależnie od preferowanego języka.

    Słownik
    1. CRM. inaczej Customer Relationship Management – system informatyczny, którego zadaniem jest automatyzacja oraz wspomaganie procesów na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania…


    Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

    Add a comment

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *