ROZMOWY Łukasz Synal (eLeader): digitalizacja Czarnego Lądu to znikome wsparcie ze strony rządów przezKarol Bancerz31 lipca 2024
EKSPERCI ROZMOWY Sebastian Grabowski (WSP S.A.): Nowoczesne technologie wspierające obsługę pacjenta muszą być bezpieczne i stabilne przezPaweł Krypno24 lipca 2024
KOMENTARZE ROZMOWY Karolina Sielska-Bielska (Symfonia): Zmiany w modelu real-time stały się kluczowe przezKarol Bancerz19 czerwca 2024
ROZMOWY Mircea Stan (CEO Postis): sprzedawcy muszą priorytetowo traktować ostatnią milę przezKarol Bancerz21 marca 2024
ROZMOWY Kamil Paduch (Tide Software): technologia to wyrównanie szans między dużymi a małymi zespołami przezRedakcja18 grudnia 2023
AKTUALNOŚCI EKSPERCI ROZMOWY dr Paweł Pijas (UG): w pewnym sensie próbujemy stworzyć sztucznego człowieka przezJarosław Owczarek23 listopada 2023
EKSPERCI ROZMOWY Marcin Demkiw (SAP Polska): AI dokona kolejnej zmiany w naszym społeczeństwie przezJarosław Owczarek17 listopada 2023
ROZMOWY Powstała technologia, która oceni ryzyko występowania chorób… przezKarol Bancerz25 stycznia 2023
ROZMOWY Przemysław Siwek (Pekao Leasing): Za każdą interakcją stoi człowiek przezRedakcja24 października 2022
ROZMOWY Rainer Balensiefer: Metaversum to nadchodząca eksplozja kulturowa przezKarol Bancerz7 października 2022
ROZMOWY Digitalizacja to inwestycja, która stała się z czasem procesem przezKarol Bancerz29 września 2022
ROZMOWY Marlena Marcinkowska (NOTUS Finanse): Stawiamy na satysfakcję klienta przezRedakcja13 lutego 2022
ROZMOWY SYSTEMY CC TECHNOLOGIE Kompleksowe ujęcie procesu obsługi klienta – integracja systemów contact center z ERP i CRM przezRedakcja21 stycznia 2022
EKSPERCI ROZMOWY Business Intelligence – przyszłość czy melodia przyszłości przezRedakcja1 grudnia 2021
EKSPERCI ROZMOWY W trakcie obsługi zawsze warto odnosić się do potrzeb klienta… lub je kreować przezRedakcja29 września 2021
ROZMOWY Anna Rynkiewicz: Kryzys? Tego nikt nie przesądza, a stałą jest chęć budowy wizerunku przezRedakcja27 września 2021
ROZMOWY Łukasz Wiktor (mBank): doświadczenie klienta kształtuje się przez procesy przezRedakcja27 maja 2021
KOMENTARZE ROZMOWY Tvrtko Stošic (Avaya): Covid-19 na nowo zdefiniował oczekiwania i możliwości biznesu przezKarol Bancerz13 kwietnia 2021