Vee z kolejnymi wzrostami

Spółka Vee opublikowała raport bieżący za kwiecień 2024 r., który pokazuje znaczący wzrost liczby spraw obsłużonych na rzecz klientów biznesowych oraz wzrost wskaźnika MPC (Minutes of Processed Conversations).

Według najnowszych danych, liczba spraw obsłużonych przez Vee S.A. w kwietniu wyniosła 29,4 tys. na dzień roboczy, co przekłada się na 618 tys. w całym miesiącu. Jest to wzrost o 10,13% w porównaniu do marca 2024 r., kiedy to liczba spraw wyniosła 28,1 tys. na dzień roboczy (590,5 tys. w całym miesiącu).

Również wskaźnik MPC, mierzący liczbę minut rozmów realizowanych przez spółkę, zanotował wzrost. W kwietniu wyniósł on 18,2 tys. minut na dzień roboczy, co daje łącznie 382 tys. minut w całym miesiącu. To wzrost o 4,67% w stosunku do marca br., kiedy wskaźnik MPC wyniósł 16,5 tys. minut na dzień roboczy (346,9 tys. minut w całym miesiącu).

W pierwszym kwartale 2024 roku, Vee osiągnęła najwyższy wolumen obsłużonych spraw w swojej historii, wynoszący 1,9 mln spraw, co jest wynikiem o 3,29% wyższym od rekordowego trzeciego kwartału 2023 roku. Również wynik MPC w pierwszym kwartale 2024 roku był drugim najwyższym w historii spółki, wynosząc 1,1 mln minut, jedynie o 0,30% mniej niż w trzecim kwartale 2023 roku.

Oferta Vee jest skierowana do klientów biznesowych, a jej rosnące zainteresowanie wynika z efektywności i jakości usług, które konkurują z tradycyjnymi działami obsługi klienta. Zarząd podkreśla, że na sumę MPC składają się zarówno rozmowy realizowane w trybie produkcyjnym, jak i w komercyjnym trybie POC (proof of concept).

Spółka przewiduje, że zmiana wolumenu MPC przełoży się na proporcjonalną zmianę przychodów z tego segmentu działalności, z możliwością odchylenia przychodów o 15% w górę lub w dół od raportowanego wskaźnika MPC. W 2023 roku sprzedaż minut, wyrażona wskaźnikiem MPC, odpowiadała za średnio 96% całkowitych miesięcznych przychodów spółki.

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *