RZECZ O KLIENCIE
ODCINEK 12
Dlaczego tak często obługa klienta szwankuje?
Pewnie zastanawialiście się kiedyś, dlaczego obsługa klienta czasem szwankuje. Ja ostatnio myślę o tym dość często, bo – tak jak i Wy – jestem klientem. Ale trochę innym niż przeciętny Kowalski. Innym, bo znam specyfikę pracy ludzi od trudnych klientów.
ODCINEK 11
Jak stworzyć strategię obsługi klienta opartą o dane?
ODCINEK 10
10 błędów w obsłudze klienta
ODCINEK 9
Gdzie AI może wesprzeć firmy w zdalnym procesie sprzedaży i obsługi klienta?
ODCINEK 8
Personalizacja w obsłudze klienta
Dzisiaj o personalizacji. Choć to pewnego rodzaju wyzwanie, to jest to niezbędny krok do realizacji współczesnego, bardzo dobrego jakościowo customer experience. Należy powiedzieć, że firmom B2C obecnie kompletnie nie wystarcza myślenie o cyfrowym zaangażowaniu klienta w oddzielnych wątkach / kontekstach biznesowych takich jak: marketing, jak wsparcie czy produkt. I właśnie w te miejsce wchodzi nam personalizacja...
ODCINEK 7
Czy można nauczyć sprzedaży zdalnie?
ODCINEK 6
Czego nauczyła mnie praca na słuchawce?
ODCINEK 5
Sprzedaż też się zmienia
ODCINEK 4
Czy szkolne metody nauki działają?
ODCINEK 3
4 głowne wyzwania w obsłudze klienta w rym roku
Dzisiaj o wyzwaniach w obsłudze klienta w 2022 r. Długo się zastanawiałem nad przynajmniej 4 wyzwaniami, które związane są z obsługą klienta w bieżącym roku. Z pewnością do wyzwań należy stosowanie Customer Experience w praktyce. To właśnie CX będzie osnową dla dzisiejszego odcinka podcastu. Ale bez obaw - nie w każdej firmie będzie stosowany CX, co oznacza, że nadal będzie przestrzeń do pozyskiwania klientów w oparciu o strategie CX-owe!
ODCINEK 2
Czy jesteśmy zmęczeni cyfrowo?
ODCINEK 1
Uśmiech w obsłudze klienta
Czy uśmiech naprawdę działa cuda? Przecież to tylko uśmiech... a jednak. Znacznie chętniej nawiązujemy kontakt, rozmawiamy i kupujemy od osób uśmiechniętych. To neurony lustrzane. I o uśmiechu będzie dzisiejszy odcinek!