PORADNIKI SPRZEDAŻ Pozyskaj klienta: dlaczego nisza zwiększa skuteczność działań przezRedakcja10 kwietnia 2025
PORADNIKI SPRZEDAŻ Pozyskaj klienta: określ cele, bo to klucz do skutecznej strategii przezRedakcja9 kwietnia 2025
PORADNIKI SPRZEDAŻ Pozyskaj klienta: przekonania, które blokują pozyskiwanie klientów przezRedakcja8 kwietnia 2025
PORADNIKI SPRZEDAŻ Jak schematy myślowe zabijają kreatywność w sprzedaży? przezRedakcja11 lutego 2025
PORADNIKI SPRZEDAŻ Koszty pozyskania klienta (CAC) vs. wartość klienta w czasie (LTV) przezKrzysztof M. Łapiński3 stycznia 2025
LEAD GENERATE PORADNIKI SPRZEDAŻ Jak rozwijać programy edukacyjne dla klientów? przezRedakcja24 lipca 2024
PORADNIKI SPRZEDAŻ TOFU, BOFU, MOFU a może AIDA? Rzecz o lejkach marketingowych przezPaweł Krypno23 czerwca 2024
PORADNIKI SPRZEDAŻ Ale tak serio: dlaczego rozmawiamy sprzedażowo z klientami? przezPaweł Krypno12 kwietnia 2024
ABC CC OBSŁUGA KLIENTA PORADNIKI RAPORTOWANIE SPRZEDAŻ Psychograficzne modele segmentacji klientów przezPaweł Krypno12 kwietnia 2024
PORADNIKI RAPORTOWANIE SPRZEDAŻ Dlaczego (i do czego) potrzebujesz pozakupowego feedbacku? przezKrzysztof M. Łapiński28 marca 2024
BADANIA / ZAGRANICA RAPORTY SPRZEDAŻ Opłaty za zwroty odstraszają klientów – wyniki badania SAP Emarsys przezRedakcja15 stycznia 2024
LEAD GENERATE PORADNIKI SPRZEDAŻ Jak personalizować treści marketingowe? Proste – wykorzystaj do tego AI przezJarosław Owczarek30 listopada 2023
ABC CC SPRZEDAŻ Potrzeby klienta: rozpoznawać czy tworzyć? przezKrzysztof M. Łapiński28 listopada 2023
OBSŁUGA KLIENTA PORADNIKI SPRZEDAŻ Black Week 2023 w e-commerce. O czym muszą pamiętać konsumenci? przezRedakcja25 października 2023
OBSŁUGA KLIENTA PORADNIKI SPRZEDAŻ Szybki ‘onboarding’ klientów sprzyja niskiemu churnowi przezRedakcja19 września 2023
PORADNIKI SPRZEDAŻ Jak skutecznie wykorzystać metodę SPIN w telesprzedaży? przezKrzysztof M. Łapiński15 września 2023