Wybrana kategoria
SPRZEDAŻ
266 artykułow
Jak dla człowieka paliwem jest woda i jedzenie, tak dla handlowców – sprzedaż. I o sprzedaży z wykorzystaniem kanałow zdalnych piszemy w tym dziale.
Polski Black Friday to ściema
Black Friday jest dla konsumentów na całym świecie swoistą obietnicą, że poszukiwany towar dostaną w wyjątkowo atrakcyjnej, najniższej…
3 grudnia 2019
Deklaracja Odpowiedzialnej Sprzedaży – nowy projekt dla branży finansowej
Deklaracja Odpowiedzialnej Sprzedaży to projekt zainicjowany przez instytucje finansowe, a jego gospodarzem jest Federacja Konsumentów. Powstał by podnosić…
7 listopada 2019
E-commerce radzi sobie ze sprzedażą na Instagramie
“Miała 2 miliony fanów, nie sprzedała 36 koszulek” - taki nagłówek obiegł niedawno sieć, sugerując, że influencerzy z Instagrama nie potrafią sprzedawać. Tymczasem 41 proc. sprzedawców na platformie Shoper wykorzystuje ten serwis do promocji, a sukces sklepu Nancy Accessories pokazuje, że Instagram może znacząco wpłynąć na rozwój sklepu.
1 sierpnia 2019
Programy lojalnościowe w erze cyfrowej
Według badania przeprowadzonego przez Comarch i Kantar TNS ponad 70% polskich konsumentów należy przynajmniej do jednego programu lojalnościowego. Coraz częściej klienci oczekują jednak natychmiastowej gratyfikacji i jeszcze więcej cyfrowych rozwiązań. W jaki sposób zwiększyć ich entuzjazm, który przełoży się na realizację celów sprzedażowych?
15 kwietnia 2019
Premiumizacja: dlaczego powinieneś o niej wiedzieć więcej?
Wyjątkowy, ekskluzywny, limitowany… coraz więcej takich produktów wokół nas. I choć nie różnią się zasadniczo od tańszych zamienników, to podanie informacji o wyjątkowości produktu może podnieść jego sprzedaż. Sęk w tym, że nie zawsze może to być telemarketer, bo tym statystyczny Polak zbytnio nie ufa.
11 lutego 2019
Dlaczego branża contact center potrzebuje wysyłać e-maile i sms-y?
Każde nowoczesne contact center, dzięki stosowaniu zróżnicowanych kanałów dotarcia i obsługi klienta (omnichannel) wykracza poza model, który znaliśmy jeszcze kilka lat temu. Dzisiaj contact center to nie tylko telefon. To także webczat, wideoczat, social media, e-maile i sms-y. Tylko połączenie wszystkich narzędzi komunikacji może przynieść znacznie lepsze wyniki niż prowadzenie kampanii tylko w jednym kanale.
10 lutego 2019
Czy social selling to nowy telefon?
Social selling kojarzy się nam najczęściej z mediami społecznościowymi. I słusznie! Ale dlaczego selling? Czyżby można było sprzedawać przez media społecznościowe? Pewnie, że tak! Wynajmiemy agencję, która umieści za nas reklamy na Facebooku i będziemy patrzeć, jak pęcznieje nam portfel. Stop, stop… to wcale nie tak.
23 stycznia 2019
Trzy główne sposoby na podniesienie dodzwanialności
Jak często zdarza się Tobie wykonać telefon, lecz zamiast głosu człowieka słyszysz „nie ma takiego numeru” albo „Wzywany abonent ma wyłączony telefon lub jest poza zasięgiem sieci”?
16 stycznia 2019
Zadawanie pytań w procesie sprzedażowym
Zadawanie pytań to jedna z najważniejszych umiejętności sprzedawcy. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta. Dzięki nim agent może nie tylko zgromadzić informację o kliencie, ale pozwalają mu także kontrolować przebieg rozmowy. Ale jak to zrobić?
6 grudnia 2018
Mapowanie procesów sprzedaży – dźwignią do sukcesu!
Od skuteczności działu handlowego często zależy być albo nie być całej firmy, dlatego liderzy sprzedaży nieustannie szukają rozwiązań, które pomogą podnieść efektywność zespołu. Jednym z nich jest mapowanie procesów sprzedaży. Można je przeprowadzić z pomocą zewnętrznych ekspertów lub wewnątrz firmy. Co należy mieć na uwadze wdrażając mapę w swojej firmie?
26 listopada 2018
Lepsza sprzedaż dzięki perswazji
Czy można stosować wobec innych techniki perswazji, a jednocześnie pozostawać szczerym i autentycznym? Pozornie może to się wydawać sprzecznością, ale w praktyce każdy, kto próbuje przekonać do czegokolwiek drugą osobę, stosuje perswazję. I nie musi to mieć nic wspólnego z manipulacją.
13 listopada 2018
Jak zatrzymać klienta bez obniżania cen?
Cena nie jest czynnikiem decydującym o zakupie produktu – i choć dla wielu firm to stwierdzenie jest wciąż trudne do przyjęcia, zasady panujące na rynku potwierdzają, że jest ono prawdą. Konkurencyjną pozycję tworzy się, oferując klientom wartość dodaną. Ważne jest, by była dopasowana do potrzeb naszych klientów i spójna ze strategią sprzedażową firmy.
30 października 2018