Browsing Category

SPRZEDAŻ

275 posts

Jak dla człowieka paliwem jest woda i jedzenie, tak dla handlowców – sprzedaż. I o sprzedaży z wykorzystaniem kanałow zdalnych piszemy w tym dziale.

Read More

To co dalej z fotowoltaiką?

Już wkrótce w życie wejdą nowe przepisy dotyczące fotowoltaiki. Kiedy i co się zmieni? Cóż – mimo, że nowe przepisy nie są jeszcze znane, to rząd dał jasny sygnał co ulegnie zmianie. I jest pewne, że nie będą to zmiany kosmetyczne, a spore wyzwanie dla branży, która od dłuższego czasu przeżywa prawdziwy boom.
Read More

5 sposobów na udane Black Friday dla firm

Black Friday, coroczne święto zakupowe, które przywędrowało do nas zza oceanu, tym razem przypada 26 listopada. Każdego roku wyraźnie widać tendencję sklepów retail, w tym e-commerce, do przedłużania „święta”, dzięki czemu konsumenci mogą polować na wyjątkowe promocje przez wiele dni, a nawet tygodni. Taki trend w branży nie dziwi, ponieważ to wyjątkowy czas w roku - jeden z najbardziej gorących, a więc i dochodowych.
Read More

Nowoczesna komunikacja i pozytywne doświadczenie zakupowe – e-commerce B2B pójdzie w ślady B2C

Do świata biznesu coraz liczniej wkraczają przedstawiciele pokolenia Y. Jak pokazuje raport E-commerce B2B – biznes w sieci, młodzi przedsiębiorcy i pracownicy stymulują szereg zmian w handlu B2B online. Na znaczeniu zyskuje doświadczenie użytkownika związane z procesem zakupu, w tym dopasowanie do preferencji kupujących, także w zakresie komunikacji. W efekcie sektor B2B e-commerce będzie się coraz bardziej upodabniał do sektora B2C. 
Read More

Lojalni klienci są warci aż 22 razy więcej

Cenna wiadomość dla sprzedawców: wartość jednego klienta, który jest lojalny, jest równa wartości 22 klientów, którym dana marka czy sklep jest obojętna. Upside, firma specjalizująca się w analizie danych z transakcji bankowych, zbadała kwestię lojalności kupujących. Poddała analizie informacje dotyczące faktycznych transakcji, zarówno ze sklepów tradycyjnych, jak i online.
Read More

Kobieta i facet na zakupach. Co ich motywuje?

Z biegiem czasu role społeczne kobiety i mężczyzny ulegają zmianom, a wraz z nimi preferencje zakupowe. Pewne czynniki i motywacje pozostają jednak typowe i niezmienne dla statystycznej większości. Dotyczy to obydwu płci. Psychologia społeczna - w tradycyjnym ujęciu - posługuje się stwierdzeniem, że kobiety są bardziej zorientowane na ludzi, a mężczyźni na… rzeczy.
Read More

Small talk w sprzedaży telefonicznej

Pierwsze wrażenie robi się tylko raz – mawia popularne powiedzenie handlowców i doradców zawodowych, którzy przygotowują nowo-upieczonych absolwentów szkół i uczelni do pierwszej rozmowy rekrutacyjnej. Skoro tyle osób mówi o pierwszym wrażeniu, to dlaczego tak bagatelizujemy pierwsze wrażenie w telesprzedaży?