Wybrana kategoria

CUSTOMER EXPERIENCE

10 artykułow
więcej

Dobre relacje z klientami to podstawa. Dlaczego rNPS jest potrzebny?

Ankieta umieszczona na stronie często wywołuje niechęć odwiedzających witrynę. Co można zrobić, aby klienci chętniej dzielili się swoją opinią o produkcie? Jednym z rozwiązań jest rNPS, czyli krótka ankieta online pozwalająca ocenić poziom zadowolenia ze współpracy z firmą. Co ważne – taki sposób oceny nie zajmuje wiele czasu.
więcej

Zakupy z urządzeniem Personal Shopping Solutions to nowy CX klienta

Zebra Technologies zaprezentowała nowe urządzenie PS20. To osobiste rozwiązanie zakupowe (Personal Shopping Solution, PSS) szóstej generacji, które umożliwia kupującym skanowanie towarów na bieżąco podczas robienia zakupów. Model pozwala znacząco przyspieszyć proces dokonywania płatności w sklepach. Urządzenie pracuje pod kontrolą systemu operacyjnego Android i oferuje szereg nowych funkcji, które zwiększają efektywność personelu sklepowego, oferując klientom bardziej spersonalizowane i bezproblemowe zakupy.
więcej

Sześć filarów CX mających wpływ na NPS

Aby lepiej zrozumieć i jednocześnie stanąć przed wyzwaniami towarzyszącymi każdemu z nas w procesie budowania Customer experience w naszych organizacjach bardzo często sięgamy po lekturę analiz map podróży klienta. To słuszny krok, ale nader często zapominamy o fundamentach jakie powinny nam towarzyszyć w budowaniu wszelkich doświadczeń z klientami. Takich fundamentów jest sześć. Sprawdźmy więc czym jest owe „sześć filarów CX”.
więcej

Marta Wojewnik (DHL Express): Lojalność Klienta daje stabilność wzrostu, a w tym może pomóc CX

Dziś prezentujemy rozmowę z Martą Wojewnik, reprezentującą firmę DHL Express, pełniącą funkcję Customer Service Director International. Marta będzie naszym prelegentem podczas spotkania poświęconego Contact Center – Centrum Dowodzenia Lojalnością Klienta, które odbędą się w marcu w Warszawie. Zapraszamy do lektury!
więcej

Benchmark Dimension Data – rośnie znaczenie CX i automatyzacji

Rośnie znaczenie Customer Experience, które sprawia, że doświadczenia klientów contact center będą coraz bardziej proaktywne, spersonalizowane i pozytywne. Wszystko dzięki wykorzystywaniu funkcji wbudowanych w systemy contact center. Dokładnie takie wnioski nasuwają się po lekturze raportu “Global Contact Center Benchmarking Report” przygotowanego przez firmę Dimension Data.