Wybrana kategoria
100 ZASAD SPRZEDAŻY
103 artykułów
Taktyczne zasady sprzedaży
Pamiętacie serię 100 porad, jakie w ubiegłym roku - na łamach ccnews.pl - udzielał Karol Froń? Do sprzedaży właśnie trafiła jego książka z opublikowanymi u nas wcześniej wskazówkami. Autor jednak je bardziej rozbudował i wzbogacił o nowe treści.
19 kwietnia 2017
[Wyznania telemarketera] Nikt nie urodził się wybitnym sprzedawcą, ale…
“Możesz być kim zechcesz!” W sieci roi się od stron, forów i antyporadników wyśmiewających pojęcie „rozwój osobisty” i…
13 kwietnia 2017
No i bum! Mamy 100!
Gdy pod koniec września Karol Froń zaproponował cykl artykułów poradnikowych pod tytułem „100 zasad sprzedaży” pomyślałem sobie – dobrze. Jeśli czytelnikom się to spodoba, to czemu nie! Spodobało się, bo w tym czasie cykl przeczytano w sumie ponad 50 tysięcy razy.
23 stycznia 2017
#100 Pamiętaj, żeby dobrze się bawić
Dobrnęliśmy do końca mojego cyklu 100 Taktycznych Zasad Sprzedaży. Skoro czytasz ten wpis, to znaczy, że moje poprzednie…
20 stycznia 2017
#99 Nie musisz sprzedać każdemu klientowi
Kiedyś bardzo bolały mnie porażki związane z nieudanymi transakcjami. Plułem sobie w brodę, kiedy klienci nie decydowali się…
19 stycznia 2017
#98 Kiedy zobaczysz zniecierpliwienie lub zdenerwowanie klienta – zacznij działać
Obserwuj swojego klienta pod kątem jego zainteresowania rozmową z Tobą. Musisz oceniać swoim okiem czy klient słucha, czy…
18 stycznia 2017
#97 Klienta interesuje zysk tylko w 3 obszarach: więcej pieniędzy, czasu lub lepsza jakość
Powodów zakupu klient może mieć całkiem sporo: od chęci zaimponowania sąsiadom, przez potrzebę zmiany w swoim życiu, chęć…
17 stycznia 2017
#96 Zawsze miej na uwadze kto siedzi po drugiej stronie i dopasowuj do niego prezentacje
“Najgorszą niesprawiedliwością jest traktować wszystkich równo” Ken Blanchard, Jednominutowy Menadżer. Zasada ta odnosi się nie tylko do zarządzania,…
16 stycznia 2017
#95 Stosuj próbne zamknięcia sprzedaży w trakcie prezentacji
W trakcie rozmowy możesz co jakiś czas przetestować klienta, sprawdzić jego gotowość do zakupu stosując tzw. próbne zamknięcia…
15 stycznia 2017
#94 Klient nie kupuje młotka, tylko wbity gwóźdź
Wiesz już z lektury tej książki, że klient kupuje marzenia, wyobrażenia o produkcie, a nie sam produkt. Jemu…
14 stycznia 2017
#93 W prezentacji używaj schematu CeZaKo: Cecha-Zaleta-Korzyść
Jest to jedna z najskuteczniejszych metod prezentacji produktu, która choć wiekowa, to ma się dobrze, bo ciągle działa.…
13 stycznia 2017
#92 Jeśli Twój produkt zaspokaja 10 różnych potrzeb, a klient mówi o jednej, dla niego najważniejszej, to od niej zacznij prezentację
Jeśli uda Ci się przeprowadzić mądre i dokładne badanie potrzeb klienta, dowiesz się o nim więcej niż mógłbyś…
12 stycznia 2017
#91 Opowiadaj klientowi dwubiegunowe historie
W bajkach zawsze jest zła czarownica, chciwy bogacz i groźny smok, którzy zostają pokonani przez dobrą wróżkę, biednego, ale…
11 stycznia 2017
#90 Sprzedawcy, którzy czytają książki, zawsze będą zarabiali więcej od tych, którzy oglądają telewizję.
Jeśli ktoś kiedykolwiek miał taki sam problem jak Ty, to z pewnością w książkach znajdziesz odpowiedzi na to,…
10 stycznia 2017
#89 Dawaj swoim klientom więcej niż obiecałeś
Jednym z najważniejszych elementów dzisiejszej obsługi klienta jest tzw. Customer Experience, czyli suma wszystkich doświadczeń jakie klient ma z…
9 stycznia 2017
#88 Wypracuj codzienne, wspierające Twoją sprzedaż, pozytywne nawyki
Twoje życie zewnętrzne zależne jest od Twojego życia wewnętrznego, dosłownie i w przenośni. Dosłownie, bo od Twojego odżywiania…
8 stycznia 2017
#87 Bądź elastyczny, kiedy trzeba zdejmij garnitur i dopasuj się do stroju klienta.
Pewien handlowiec przyjeżdżał od kilku miesięcy do jednego ze swoim potencjalnych klientów i podczas kolejnych spotkań starał się przekonać go do współpracy. Za każdym razem gdy pojawiał się w biurze klienta, to ten nie miał dla niego czasu, miał ważne spotkania lub nie chciał podjąć współpracy z różnych powodów.
7 stycznia 2017
#86 Zaproponuj swoim klientom Unikalną Propozycję Sprzedażową
Konkurencja jest dziś ogromna. Mamy na rynku mnogość towarów i usług, a podaże przewyższają popyt, dlatego firmy prześcigają…
5 stycznia 2017
#85 Dostrzegaj emocje, stany i nastroje klienta i mów o nich
Czasy bezosobowych handlarzy mijają bezpowrotnie. Dziś zaczyna liczyć się troska, opieka, pomoc, doradztwo, zaufanie, szczerość, emocje i to…
4 stycznia 2017
#84 Odpowiadaj pytaniem na pytanie, zamiast udzielać odpowiedzi “tak” lub “nie”
To jedna z próbnych technik zamykania sprzedaży, która na każdym etapie rozmowy może pokazywać Ci czy zbliżacie się…
3 stycznia 2017