Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

mystery shopper

(inaczej tajemniczy klient) to osoba zatrudniona przez firmę lub agencję, której zadaniem jest odwiedzenie sklepu lub punktu sprzedaży i dokonanie zakupów lub uzyskanie informacji na temat produktów lub usług oferowanych przez daną firmę. Celem tajemniczego klienta jest przeprowadzenie niezależnej oceny jakości obsługi klienta, poziomu sprzedaży lub jakości produktów lub usług.

Tajemniczy klient często udaje klienta typowego, a następnie ocenia wszystkie aspekty obsługi klienta, takie jak uprzejmość i pomocność sprzedawcy, czystość sklepu, jakość produktów lub usług i ogólną jakość doświadczenia zakupowego. Oceny te są później raportowane firmie lub agencji, która zleciła wykonanie badania.

Tajemniczy klient jest używany przez firmy, aby zbierać informacje o jakości obsługi klienta i jakości produktów lub usług oferowanych przez konkurencję lub w ramach własnej firmy. Ta metoda pozwala firmom na poprawę jakości swoich produktów lub usług oraz na szkolenie personelu, co zwiększa lojalność klientów i zyski firmy.

Śledź nas

Daj nam CYNK :)

Wybrana kategoria

TELEKOMUNIKACJA

379 artykułow
Czytaj więcej

Orange Polska z innowacjami w ramach “telco as a platform”

Orange Polska, jedna z wiodących firm telekomunikacyjnych w Polsce, ogłosiła, że w przyszłym roku skupi się na realizacji projektów innowacyjnych zgodnych ze strategiczną wizją transformacji grupy w kluczowych kierunkach. Szef innowacji Orange Polska, Marcin Ratkiewicz, podczas Orange Open Tech Day w Paryżu, zaznaczył, że firma zamierza koncentrować się na integracji rozwiązań ICT z biznesem, cyberbezpieczeństwie, a także na projektach "telco as a platform".
Czytaj więcej

31 lat SMS-a

3 grudnia 1992 r. rozpoczęła się historia SMS-owania. 31 lat temu programista z Vodafone wysłał pierwszą wiadomość tekstową o treści: Merry Christmas. Choć wówczas architekci telefonii komórkowej nie planowali stworzenia czatu dla wszystkich, a raczej system wspierający komunikację techniczną, dzisiaj jest niezbędnym kanałem komunikacji w życiu i biznesie.
Czytaj więcej

CEO T-Mobile Polska: telekomy coraz częściej sięgają po AI do obsługi klienta

Jak pokazuje nowy raport Fundacji Digital Poland i T-Mobile Polska, Polacy są podzieleni w kwestii podejścia do sztucznej inteligencji. Wielu z nich ma obawy, czy nie wyprze ona z rynku pracy niektórych zawodów, ale jednocześnie mają świadomość, że to przyszłościowa technologia, która już w tej chwili usprawnia działanie wielu branż.
Czytaj więcej

UKE wprowadza nowe regulacje dotyczące SMS-ów w walce z oszustwami elektronicznymi

25 września 2023 r. wchodzi w życie nowa Ustawa o zwalczaniu nadużyć w komunikacji elektronicznej. Zaprojektowana przez Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) regulacja ma na celu zniwelowanie zagrożeń takich jak "smishing" i "spoofing", które polegają na podszywaniu się pod wiarygodne instytucje w wiadomościach SMS lub pod numer telefonu zaufanej osoby w celu wyłudzenia danych lub pieniędzy.
Czytaj więcej

Nowa technologia połączeń wideo ViLTE dostępna w sieci Orange i Play

Sieć komórkowa Orange wprowadziła innowacyjną technologię połączeń wideo – ViLTE. Umożliwia ona prowadzenie rozmów wideo bez potrzeby pobierania dodatkowych aplikacji, dzięki wykorzystaniu sieci LTE. Jakość połączeń jest wysoka, opóźnienia są minimalne, a co ważne, korzystanie z technologii nie generuje dodatkowych opłat.
Czytaj więcej

Koszty operatorów rosną szybciej niż przychody

Skokowy wzrost inflacji dotknął cały sektor telekomunikacyjny i spowodował bezprecedensowy w ostatnich dwóch dekadach wzrost kosztów. Większość ankietowanych przedsiębiorców wskazuje, że utrzymywanie się wysokiej inflacji w średnim okresie, połączone z ograniczeniami regulacyjnymi w zarządzaniu ofertą, wpłyną na obniżenie jakości i konkurencyjności sektora.
Czytaj więcej

Euroroaming na Ukrainę? KE jest za

Komisja Europejska opublikowała wniosek o wdrożenie zasady roam-like-at-home (LRAH) w relacji państwa UE a Ukraina. Ma to być element nowelizacji umowy o stowarzyszeniu Ukrainy z Unią Europejską, jaki zawarty został już w 2014 roku. Ukraina jest obecnie kandydatem do członkostwa w Unii Europejskiej. LRAH ma być także elementem wdrożeniowym umowy o wolnym handlu.
Czytaj więcej

Wi-Fi dla pacjentów? W mniej niż połowie szpitali!

Działalność placówek ochrony zdrowia w coraz większym stopniu bazuje na rozwiązaniach wymagających dostępu do internetu. Od początku pandemii popularnością cieszą się usługi telemedycyny. W szpitalach wprowadzane są też cyfrowe narzędzia usprawniające pracę personelu. Komputery, tablety, telefony i systemy monitorowania zdrowia pacjentów często połączone są w jeden wirtualny organizm, wymagający szybkiego i płynnego działania, wspomaganego przez bezprzewodową sieć Wi-Fi.
Czytaj więcej

Usługi telekomunikacyjne mogą wkrótce zdrożeć

Przedsiębiorcy rynku telekomunikacyjnego, prawnicy, eksperci i politycy krytykują tryb procedowania nowelizacji ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa. Siódma wersja projektu, która pojawiła się w marcu, podobnie jak pięć poprzednich nie została poddana konsultacjom społecznym, mimo wprowadzania do nich istotnych zmian.