Wybrana kategoria

BADANIA / POLSKA

253 artykułów
więcej

Raport Customer Service Excellence 2021

Jak wynika z raportu “Customer Service Excellence 2021” Deloitte Digital, tradycyjne metody kontaktu z klientami przestają być wystarczające. 73 proc. przedstawicieli firm deklaruje, że jednym z ich priorytetów na następny rok jest rozwój kanału self-service.
więcej

Prawie połowa Polaków nie jest zadowolona ze swojej sytuacji zawodowej…

Jak wynika z badań sondażowych, które są częścią raportu Trust@Work, przygotowywanego przez Konkurs „Pracodawca Godny Zaufania”, prawie 40 proc. ankietowanych nie jest zadowolonych ze swojej sytuacji zawodowej. Jeszcze więcej badanych, bo aż 49 proc., nie byłoby skłonnych polecić swoim znajomym podjęcia pracy w firmie, w której obecnie pracują.
więcej

Transformacja cyfrowa w szkoleniach handlowców

Firma McHayes & StewardGroup, która od ponad 18 lat specjalizuje się w szkoleniu zespołów handlowych z małych i średnich firm, ale także największych światowych koncernów, w marcu 2021 roku zrealizowała badanie zatytułowane „Transformacja cyfrowa w szkoleniach handlowców.
więcej

Raport Pracuj.pl: Pracownicy o cyfrowej rzeczywistości

Kompetencje cyfrowe to coraz ważniejsza kwestia dla współczesnych pracowników i pracodawców. Choć eksperckie analizy poziomu tych kompetencji w Polsce są alarmujące, aż 2/3 z Polaków ocenia pozytywnie swoją biegłość w korzystaniu z technologii w życiu zawodowym – wynika z najnowszych badań Pracuj.pl. W raporcie „Cyfrowa ewolucja kariery” eksperci portalu przyglądają się roli rozwiązań cyfrowych w naszej codziennej pracy i poglądom pracowników na przyszłość technologii.
więcej

Konsumenci w pandemii: rzadziej kupują pod wpływem impulsu

W 2020 r. już 7 na 10 osób zamówiło produkt przynajmniej raz w sklepie poza granicami swojego macierzystego kraju, wynika z raportu eShopWorld. Transgraniczne zakupy to głównie domena młodych pokoleń, ale okazuje się, że starsi użytkownicy sieci również przekonują się do tej formy zakupów. Zakupy bez granic wiekowych i terytorialnych? To nowa normalność handlu A. D. 2021.
więcej

Bezpieczeństwo polskich e-sklepów. Badanie EmailLabs

Zakupy w sieci są łatwe i przyjemne, ale mogą być też niebezpieczne. Według badań EmailLabs, mimo łatwego dostępu do technologii zabezpieczających komunikację mailową, wiele firm z sektora e-commerce nie chroni wystarczająco dobrze swoich wysyłek. W ten sposób naraża klientów na spam, ataki phishingowe oraz kradzież danych.
więcej

Raport Shopera: Branża spożywcza pokochała internet

Tempo przyrostu e-sklepów spożywczych było w 2020 największe - wyniosło aż 112 proc. rok do roku - wynika z raportu „Nowy świat e-commerce” przygotowanego przez Shopera. Następne pod względem dynamiki wzrostu były kategorie Zdrowie i uroda (37 proc.) oraz Upominki i akcesoria (27 proc.). Jakie jeszcze zmiany przyniósł pandemiczny 2020 rok?
więcej

Stres czy życiowy balans? Polacy o zawodowych wyzwaniach

Stres wynikający z pracy to jedno z najważniejszych wyzwań zawodowych we współczesnym świecie. Ponad połowa respondentów Pracuj.pl uważa, że praca generuje dziś więcej napięć, niż jeszcze dekadę temu. Co więcej, tylko co piąty deklaruje, że nie odczuwa żadnych problemów zawodowych. W zarządzaniu stresem i zawodowymi wyzwaniami Polacy najchętniej sięgają po szkolenia i materiały dotyczące organizacji pracy, ale tylko co czwarty gotów byłby skorzystać z pomocy psychologa. Wraz z ekspertami przyglądamy się staraniom Polaków o zawodowy work-life balance.