Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Widok 360

Widok 360 stopni na klienta to koncepcja polegająca na możliwości przeglądania i analizowania wszystkich danych, jakie posiadasz na temat każdego pojedynczego klienta w jednym miejscu.

Przy tak dużej ilości danych tworzonych i gromadzonych dla każdego z klientów, możliwość zebrania wszystkich źródeł w jednym miejscu daje Ci możliwość zapewnienia, że rozumiesz potrzeby, życzenia i obawy każdej osoby. W rzeczywistości jest to jednak bardziej skomplikowane.

Wybrana kategoria

BADANIA / POLSKA

298 artykułow
Czytaj więcej

Jesteśmy coraz mniej szczęśliwi w pracy

Wyniki 6. edycji badania „Szczęście w pracy Polaków”, które zostało przeprowadzone przez agencje Jobhouse i Great Digital, pokazują, że poziom zadowolenia Polaków z życia zawodowego… zmalał. W 2021 roku wynosił on 7,9 w 10-punktowej skali – dziś jest to 6,9. Co wpływa na to, jak oceniamy swoją pracę i jaką rolę odgrywają tu pracodawcy?
Czytaj więcej

Aktualne trendy: automatyzacja i wzrost znaczenia outsourcingu

Automatyzacja procesów, rozwój zastosowania sztucznej inteligencji, czy wzrost znaczenia outsourcingu w obsłudze klienta – to tylko niektóre istotne trendy zidentyfikowane w wyniku badania przeprowadzonego przez OEX VCC. Firma skierowała anonimową ankietę do menadżerów odpowiedzialnych w swoich organizacjach za obszar Customer Experience.
Czytaj więcej

Social i live e-commerce rozwija się nadal

Social commerce, czyli handel przy pomocy mediów społecznościowych, konsekwentnie zyskuje na znaczeniu. Regularnie korzysta z niego coraz więcej Polaków, a wartość zakupów rośnie. Sprzedający wyrażają zadowolenie ze swoich transakcji w tym kanale, choć nadal traktują je głównie jako dodatkowe źródło dochodu – wynika z drugiej edycji badania „THE POWER OF SOCIAL & LIVE COMMERCE”, przeprowadzonego przez Fundację Kobiety e-biznesu i partnerów.
Czytaj więcej

Voiceboty: jedyna pewna – to zmiana

Czasem sumę mądrości ludzkiej można skrócić do propozycji, którą Aleksander Dumas ujął stwierdzeniem: „trzeba czekać i mieć nadzieję”. Pandemia i konflikt zbrojny na Ukrainie, a co za tym idzie postępująca inflacja, jakiej świat nie widział od 15 - a niektórzy mówią od 20 lat - sprawiły, że nie można już tylko czekać i mieć nadzieję. Trzeba działać, bo „zima nadchodzi” – jak mawiają bohaterowie serialu „Gra o tron”. Chociaż jeszcze o zimie nie myślimy (wszak za ciepło jest na nią) to, mimo silnych bodźców do leniuchowania, trzeba działać.
Czytaj więcej

Raport: Voiceboty i Ludzie 2022

Jako klienci, oczekujemy obsługi na najwyższym poziomie. Przyzwyczailiśmy się, że jesteśmy „zachwycani” nowościami, a przestarzałe rozwiązania nas irytują i odpychają. Czy zatem voiceboty i rozmowa z komputerem to jeszcze „zachwycanie”? Jak złe voiceboty irytują? Jakie usprawnienia w obszarze contact center wprowadzą jeszcze technologie głosowe? Kto najwięcej korzysta na wprowadzeniu voicebota do organizacji i jak wygląda obraz rynku technologii głosowych w Polsce?
Czytaj więcej

Pokolenie Alfa – 80 proc. z własnym telefonem i w większości to smartfon

Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) opublikował raport „Badanie opinii publicznej w zakresie funkcjonowania rynku usług telekomunikacyjnych oraz preferencji konsumentów. Raport z badania dzieci i rodziców”. Wynika z niego, że wśród dzieci w wieku 7-14 lat, a więc pokoleniu Alfa, posiadają własny telefon komórkowy aż w 80 proc. przypadków. 97,7 proc. to smartfony.
Czytaj więcej

Więcej efektów, słabsze relacje. Blaski i cienie pracy zdalnej

Praca zdalna i hybrydowa stały się nieodłącznymi elementami rynku pracy. Co zyskują, a co tracą pracownicy, decydując się na nie? Serwis Pracuj.pl zapytał Polaków pracujących poza biurem o zalety i wady tych modeli pracy. Sprawdził także, jak praca zdalna i hybrydowa wpływają na relacje międzyludzkie w firmach. Ponad połowa badanych jest bardziej efektywna podczas pracy z domu. Jednocześnie jednak tylko niewiele mniejszej grupie zdarza się odczuwać w tym czasie samotność i tęsknotę za wspólnym wykonywaniem zadań w siedzibie firmy.
Czytaj więcej

W jaki sposób małe i średnie przedsiębiorstwa korzystają z internetu?

Nieco mniej niż połowa (44 proc.) firm prowadzi działalność częściowo opartą na internecie, jak wynika z badania NEXERY, przeprowadzonego wspólnie z agencją GfK wśród przedsiębiorców z 14 obszarów centralnej i północno-wschodniej Polski. Wydarzenia ostatnich dwóch lat postawiły niektóre organizacje w bardzo trudnej sytuacji, dla innych stały się szansą na dywersyfikację biznesu i znaczny wzrost zysków.
Czytaj więcej

Noworoczne wyprzedaże były pozorne

Czy na początku tego roku klienci mogą znaleźć atrakcyjne oferty na noworocznych wyprzedażach? Jak pokazuje kolejna edycja „Świątecznego Barometru Cenowego”, ruch cenowy w największych sklepach online w pierwszej dekadzie stycznia 2022 roku w porównaniu z cenami z połowy listopada 2021 roku, wyniósł 4,3 proc. Oznacza to, że znacznie więcej produktów podrożało niż potaniało.
Czytaj więcej

Przedświąteczna gorączka zakupów: Baby boomers to jedyna grupa wiekowa, która woli prezenty kupować offline

Klienci na całym świecie planują w tym sezonie zakupy zarówno online, jak i w tradycyjnych sklepach stacjonarnych. Całkiem spory odsetek zamierza kupić wszystkie prezenty tylko i wyłącznie online: 18 proc. pokolenia Z, 16 proc. millenialsów i 15 proc. pokolenia X. Co zaskakujące, aż 22 proc. pokolenia powojennego wszystkie swoje zakupy przedświąteczne zrobi tylko w sklepach stacjonarnych. Najstarsi konsumenci są największymi tradycjonalistami.