Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

routing połączeń

Wyznaczanie trasy i wysłanie nią połączeń telefonicznych. Koordynacją trasy połączeń zarządza urządzenie węzłowe, w którym kształtowany jest ruch sieciowy, nazywane jest routerem – jego rolę może pełnić np. komputer stacjonarny czy oddzielne dedykowane urządzenie.
Wybrana kategoria

STRATEGIE I INWESTYCJE

452 artykułów
Czytaj więcej

Handel inwestuje w automatyzację

Firmy będą wydawać na robotykę i automatyzację coraz więcej. Także sklepy detaliczne. Wiele z nich będzie potrzebowało we wdrożeniach wsparcia. Cały przemysłowy świat stawa na robotykę i automatyzację. Według raportu McKinsey Global Industrial Robotics Survey 2022, dla wielu przedsiębiorstw nakłady na systemy informatyczne i urządzenia automatyzujące procesy będą stanowić nawet 1/4 wydatków kapitałowych w ciągu najbliższych pięciu lat.
Czytaj więcej

Specyfika największych rynków e-commerce w Europie Centralnej

Według raportu „European E-commerce Report 2022”, kontynent europejski pełen jest cyfrowych rynków na zróżnicowanym poziomie. Chociaż liczba osób mających dostęp do Internetu i dokonujących za jego pośrednictwem zakupów stale rośnie, to niektóre firmy prowadzące sprzedaż on-line w dalszym ciągu pozostają w tyle pod względem wykorzystania narzędzi cyfrowych.
Czytaj więcej

Zmiany w procesach transformacji cyfrowej coraz bliżej

Transformacja cyfrowa przedsiębiorstw rozpędza się, a wraz z nią rośnie znaczenie kontekstów prawnych, towarzyszących takim projektom. Unia Europejska intensywnie pracuje nad aktami, które już wkrótce zmienią oblicze rynku. – Czekają nas wyzwania i przecieranie nowych ścieżek. Przewagę zyskają ci, którzy przygotują się do planowanych zmian w świadomy sposób – podkreślają eksperci.
Czytaj więcej

Co piąty światowy lider bankowości cyfrowej pochodzi z Polski

Stopień cyfryzacji polskiego sektora bankowego przekracza średnią światową, a aż sześć polskich banków zalicza się do grona cyfrowych liderów, wynika z raportu Digital Banking Maturity 2022, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte. Banki chcące być liderami muszą zaoferować swoim klientom więcej niż tylko tradycyjne usługi finansowe.
Czytaj więcej

Polski sektor healthcare wybiera CX

Niemal 60% przedstawicieli placówek medycznych deklaruje, że poprawa doświadczeń pacjentów – a mówiąc wprost jakości ich obsługi – jest na szczycie listy działań, które planowali podjąć w poprzednim roku, wynika z badania Harvard Business Review „The Customer Experience in Health Care”.
Czytaj więcej

Jak duże korporacje wprowadzają innowacje w erze cyfrowej?

Sposób, w jaki korporacje wprowadzają innowacje, znacznie się zmienił w ciągu ostatnich pięciu lat. Wiele z tych zmian ma charakter strukturalny i pojawia się, gdy firmy przenoszą swoje inwestycje w kierunku technologii cyfrowych. Ta zmiana zapoczątkowana została już w latach 90., wraz z upowszechnianiem się Internetu – pojawiające się technologie otworzyły drogę do cyfrowej transformacji.
Czytaj więcej

4 wyzwania cyfrowej transformacji sprzedaży

Część firm w ciągu ostatnich dwóch lat doświadczyło większej liczby zmian niż w poprzednich dwóch dekadach. Konieczność transformacji cyfrowej sprawia, że przed nimi kolejne wyzwania. Proces cyfryzacji rodzi przez to wątpliwości. Cztery pojawiające się najczęściej wśród przedsiębiorców, wyjaśnia ekspertka merce.com.
Czytaj więcej

W 2021 r. aż 120 tys. sklepów poszerzyło swoją działalność o kanał online

W ciągu ostatnich pięciu lat 178 tys. firm dodało do swojej głównej działalności kod branżowy oznaczający sprzedaż w Internecie, jak wynika z analizy KRS. Aż 70 proc. tej liczby przypada na rok 2021. Firm, które od początku sprzedaż przez Internet miały zarejestrowaną jako główną działalność, jest obecnie 52,6 tys., jednak ponad połowa z nich znajduje się w słabej lub złej kondycji finansowej.