Wybrana kategoria
STRATEGIE I INWESTYCJE
462 artykułów
Teleperformance przejmuje Majorel
Teleperformance ogłosiła dzisiaj przejęcie Majorel. Akcjonariuszom przejmowanej spółki zaoferowano 30 Euro za 1 akcję, za łączną kwotę 3 mld Euro. Akcjonariusze Majorel otrzymały jednocześnie opcję otrzymania akcji TP w stosunku wymiany wynoszącym 0,1382 akcji TP za każdą akcję Majorel (do maksymalnej kwoty 1 mld Euro w akcjach TP).
Ewolucja CX: Jak technologia wpływa na doświadczenie klienta?
Optymalizacja doświadczenia klienta (Customer Experience, CX) nie jest nowym pojęciem. Firmy od dawna, w większym lub mniejszym stopniu, dążyły do budowania relacji z klientami, wpływając na ich decyzje zakupowe i kształtując lojalność.
Jak AI wspiera e-commerce? Co zdarzy się w ciągu najbliższych lat?
Sztuczna inteligencja w e-handlu wykorzystywana jest już od lat. Teraz ich mariaż wchodzi na wyższy poziom obejmując kolejne obszary. AI w ciągu najbliższych lat będzie bardzo mocno wspierać e-commerce i sprzedaż twierdzi Adam Bortnik z IdoSell.
Vee zaprezentowało swoją strategię na lata 2023-25
Firma Vee S.A., dostawca rozwiązań wspomagających procesy obsługi klienta z wykorzystaniem rozwiązań sztucznej inteligencji, poinformowała o opublikowaniu nowej strategii rozwoju na lata 2023 – 2025.
Nowy branding Altar i zapowiedź skoku technologii w emocje klienta
Altar odświeża swoje logo i zapowiada dalszy, intensywny rozwój swojej platformy contact center. Prace skupiają się m.in. na…
Concentrix i Webhelp stworzą wspólny globalny podmiot
Concentrix i Webhelp poinformowały, że rozpoczęto rozmowy na temat swojego połączenia. Ransakcja wyceniana jest na około 4,8 miliarda dolarów, w tym dług netto. Transakcja ta stworzy wiodącego globalnego dostawcę usług customer experience, krystalizując w ten sposób ambicje obu firm do odegrania znaczącej roli w branży CX i dalszego przyspieszenia ich rozwoju.
A.D. 2023: Quo vadis branżo?
W ostatnich latach branża contact center w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie, a trendy i zmiany na rynku konsumentów wpływają na rozwój tej branży. Przykładem, który ukazuje rozwój raczej w jasnych barwach jest absorpcja branży e-commerce rozwiązań z zakresu profesjonalnej obsługi klienta, rozwój technologii, zmiany na rynku konsumenckim oraz stały wzrost zapotrzebowania na usługi contact center.
Najlepsze strategie budowania zaangażowania klientów w cyfrowej erze
Peter Drucker, jeden z najbardziej wpływowych teoretyków zarządzania, powiedział kiedyś: "Najważniejszą rzeczą w biznesie są klienci". W dzisiejszej erze cyfrowej, klienci stają się jeszcze ważniejsi, a budowanie ich zaangażowania jest kluczowe dla sukcesu firm. W miarę jak technologia i media społecznościowe stają się coraz bardziej powszechne, firmy muszą wykorzystywać innowacyjne strategie, aby wyróżnić się na rynku i zbudować długotrwałą lojalność klientów.
Problematyczne zwroty w e-commerce
Rosnąca liczba zwrotów w branży e-commerce to istotny problem nie tylko dla firm, ale także dla środowiska. Już 77 proc. internautów korzysta z zakupów online. Taka forma na stałe weszła do przyzwyczajeń zakupowych Polaków, którzy jako jeden z kluczowych warunków wyboru platformy wymieniają komfortowe warunki zwrotu i reklamacji. W jaki sposób można ograniczyć zjawisko zwrotów i włączyć się w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, nie tracąc klientów?
Concentrix otwiera europejskie centrum Software Solutions w Krakowie
Concentrix dostawca rozwiązań i technologii w obszarze customer experience (CX), rozszerza działalność w Polsce. Marka otwiera trzecie biuro w kraju, tym razem w Krakowie. Nowa lokalizacja stanie się europejskim centrum działu Software Solutions, zajmującego się rozwojem oprogramowania dla produktów i usług firmy.
Co zwiększy sprzedaż w e-commerce i omnichannel w 2023?
Immersyjne doświadczenia czy metawers? Personalizacja, a może wszechobecny CX? Podejście holistyczne czy fokusowe? Poznaj trzy trendy, które wsparte automatyzacją, zadecydują o sukcesie na rynku e-handlu i omnichannel w 2023 roku.
Handel inwestuje w automatyzację
Firmy będą wydawać na robotykę i automatyzację coraz więcej. Także sklepy detaliczne. Wiele z nich będzie potrzebowało we wdrożeniach wsparcia. Cały przemysłowy świat stawa na robotykę i automatyzację. Według raportu McKinsey Global Industrial Robotics Survey 2022, dla wielu przedsiębiorstw nakłady na systemy informatyczne i urządzenia automatyzujące procesy będą stanowić nawet 1/4 wydatków kapitałowych w ciągu najbliższych pięciu lat.
Jak obliczyć ROI z działań telemarketingowych?
Przed początkującymi managerami często stoi wyzwanie obliczenia ROI. Część z nich będzie nie tylko musiała je obliczać, ale także bezustannie kontrolować. Dlatego w tym artykule przybliżymy nieco tematykę zwrotu z inwestycji w działania telemarketingowe.
LiveChat zapowiada rebranding
Spółka LiveChat poinformowała, że nabyła domenę text.com. Przedstawiciele firmy poinformowali, że planują w przyszłości rebranding nazwy spółki.
LiveChat Software spodziewa się gorszych wyników
Jak podała podczas konferencji prasowej spółka LiveChat Software spodziewany jest wzrost wskaźnika odejść klientów (churn). Końcówka 2022 roku napawa jednak ostrożnym optymizmem w kwestii liczby klientów. Firma nie planuje wzrostu zatrudnienia, skupi się na optymalizacji działalności.
Specyfika największych rynków e-commerce w Europie Centralnej
Według raportu „European E-commerce Report 2022”, kontynent europejski pełen jest cyfrowych rynków na zróżnicowanym poziomie. Chociaż liczba osób mających dostęp do Internetu i dokonujących za jego pośrednictwem zakupów stale rośnie, to niektóre firmy prowadzące sprzedaż on-line w dalszym ciągu pozostają w tyle pod względem wykorzystania narzędzi cyfrowych.
Jakie będą Black Friday i Cyber Monday 2022?
Podczas ubiegłorocznego Black Friday, Black Week i Cyber Monday klienci sklepów internetowych kupowali zdecydowanie więcej, niż w pozostałych…
Zmiany w procesach transformacji cyfrowej coraz bliżej
Transformacja cyfrowa przedsiębiorstw rozpędza się, a wraz z nią rośnie znaczenie kontekstów prawnych, towarzyszących takim projektom. Unia Europejska intensywnie pracuje nad aktami, które już wkrótce zmienią oblicze rynku. – Czekają nas wyzwania i przecieranie nowych ścieżek. Przewagę zyskają ci, którzy przygotują się do planowanych zmian w świadomy sposób – podkreślają eksperci.
Przyszłość personalizacji to “Privacy-First”
Od dłuższego czasu słyszymy medialne doniesienia o planach zablokowania przez Google third party cookies. Z kolei Apple wprowadza…
Co piąty światowy lider bankowości cyfrowej pochodzi z Polski
Stopień cyfryzacji polskiego sektora bankowego przekracza średnią światową, a aż sześć polskich banków zalicza się do grona cyfrowych liderów, wynika z raportu Digital Banking Maturity 2022, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte. Banki chcące być liderami muszą zaoferować swoim klientom więcej niż tylko tradycyjne usługi finansowe.