Wybrana kategoria

AUTOMATYZACJA

449 artykułow

Boty, roboty, sztuczna inteligencja, automatyzacja – wszystkie te słowa łączy jedno – pomoc człowiekowi. Automatyzacji nie powinniśmy rozpatrywać jako zastąpienia człowieka. Robot czy bot ma ułatwiać człowiekowi pracę, ułatwić podejmowanie decyzji czy wykonywanie powtarzalnych (często nudnych) czynności.

więcej

Voicebot na infolinii mBanku

mBank wprowadza voicebota, Marka, który będzie odbierał połączenia na mLinii. Jego zadaniem jest pomoc w najczęstszych sprawach, z jakimi dzwonią klienci. Dzięki temu bank chce skrócić czas odbioru połączenia i przekierowania do właściwego konsultanta, który pomoże w bardziej skomplikowanych przypadkach.
więcej

UE pracuje nad przepisami dotyczącymi AI/SI

Rozwiązania z obszaru sztucznej inteligencji mogą być szansą na pobudzenie gospodarki i skok technologiczny. Z drugiej strony wiążą się też z zagrożeniami, a w Europie są już przypadki, kiedy algorytmy sztucznej inteligencji były wykorzystywane w sposób budzący wątpliwości prawne. Tymczasem na ten moment nie ma żadnego prawa, które regulowałoby ten obszar.
więcej

Sztuczna inteligencja pomoże wyszukiwać klauzule niedozwolone

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ogłosił konkurs na zaprojektowanie narzędzia opartego o sztuczną inteligencję (AI), którego celem ma być wstępna analiza wzorców umownych stosowanych przez przedsiębiorców w kontaktach z konsumentami pod kątem postanowień niedozwolonych. Narzędzie będzie również aktywnie wykrywało tego typu naruszenia w internecie.
więcej

E-commerce zaczyna sięgać po bardziej zaawansowane rozwiązania technologiczne wspierające obsługę klienta

Gwałtowny wzrost zainteresowania produktami i usługami dostępnymi online, uwidocznił braki wielu e-sklepów w zakresie wykorzystywanych technologii. Na znaczeniu zyskały narzędzia martech, systemy ERP, rozwiązania chmurowe, Social Selling i chatboty. Wiele e-sklepów stanęło przed poważnym testem technologiczno-kompetencyjnym.
więcej

DEKRA Polska wybrała hosty głosowe Vee

Spółka Vee rozpoczęła współpracę z DEKRA Polska, będącą częścią międzynarodowego koncernu DEKRA SE z siedzibą w Stuttgarcie, światowego lidera rynku TIC (badań, inspekcji i certyfikacji). Zadaniem hostów Vee jest znalezienie osób chętnych do udziału w akcji DEKRA, mającej na celu weryfikację jakości usług, oferowanych przez autoryzowane serwisy samochodowe.
więcej

Rynek voicebotów będzie rósł

Zdaniem ekspertów pandemia przyspieszyła rewolucję cyfrową o 7 lat, a wartość globalnego rynku sztucznej inteligencji do 2025 r. wzrośnie do 190 mld dolarów. Sztuczna inteligencja najczęściej jest wykorzystywana do analizy danych oraz automatyzacji obsługi klienta. InfoNina, bot Alior Banku stworzony przez SentiOne, jest w stanie całkowicie samodzielnie obsłużyć już co 10. sprawę, z którą dzwonią klienci. Ale na rynku działają już znacznie bardziej zaawansowane automaty, które potrafią obsłużyć znacznie większą ilość spraw.
więcej

Hinter.ai rozwinie sztuczną inteligencję ze wsparciem nowego inwestora

Rozwiązanie, które wzmacnia sprawność działania firm stawia na sztuczną inteligencję (AI) i uczenie maszynowe (ML). Hinter.ai ma już zadowolonych klientów, którzy korzystają z platformy. Teraz w rozwiązanie zainwestował fundusz Carlson EVIG Alfa. Pozyskane pieniądze będą przeznaczone na dalszy rozwój algorytmów sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego.
więcej

Santi z 341 tys. rozmów na czacie

Od momentu umieszczenia chatbota Santi na stronie internetowej Santander Bank Polska odpowiedział on na ponad 341 tysięcy pytań, statystycznie ponad 934 każdego dnia pracy. Rozmawiał z klientami blisko 135 tysięcy razy, a średni czas rozmowy to 1 minuta i 35 sekund.
więcej

Polski startup i pilotaż platformy AI u Woodward, giganta przemysłu 4.0

BOTWISE – startup rozwijający platformę AI do automatyzacji zapytań i przyspieszenia dostępu do rozproszonej wiedzy w organizacjach – zakwalifikował się do akceleratora KPT ScaleUp i otrzyma 200 tysięcy grantu na przeprowadzenie pilotażu. Rozwiązanie zostało wybrane przez Woodward, firmę zajmującą się projektowaniem, produkcją i serwisem systemów sterujących dla lotnictwa i energetyki.
więcej

Jak punktowo automatyzować procesy w firmie?

Powtarzalne, manualne procesy biurowe można zautomatyzować. Nawet punktowe usprawnienia potrafią przynieść wymierne korzyści. Dotyczy to zarówno czynności wykonywanych przy pomocy narzędzi fizycznych, jak i cyfrowych. Poznaj cztery konkretne przykłady takich rozwiązań.
więcej

Voicebot to maszyna mówiąca po ludzku

Jeśli masz cierpliwość wysłuchać komunikat po raz ósmy wybierz 17 i naciśnij # Symbol lat 90-tych - automatyczna sekretarka, teraz rozbudowana o możliwość wyboru tematu na klawiaturze numerycznej to przykry standard wielu polskich firm.
więcej

PURO Hotels robotyzuje procesy biznesowe z WEBCON

Technologia low-code polskiego producenta pozwala zrobotyzować wewnętrzne procesy biznesowe sieci PURO Hotels. Wdrożenie narzędzia WEBCON przyspieszyło obieg dokumentów, obniżyło koszty i pozwoliło skupić się na działaniach wpływających bezpośrednio na satysfakcję klientów sieci.