Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Widok 360

Widok 360 stopni na klienta to koncepcja polegająca na możliwości przeglądania i analizowania wszystkich danych, jakie posiadasz na temat każdego pojedynczego klienta w jednym miejscu.

Przy tak dużej ilości danych tworzonych i gromadzonych dla każdego z klientów, możliwość zebrania wszystkich źródeł w jednym miejscu daje Ci możliwość zapewnienia, że rozumiesz potrzeby, życzenia i obawy każdej osoby. W rzeczywistości jest to jednak bardziej skomplikowane.

Wybrana kategoria

AUTOMATYZACJA

494 artykułów

Boty, roboty, sztuczna inteligencja, automatyzacja – wszystkie te słowa łączy jedno – pomoc człowiekowi. Automatyzacji nie powinniśmy rozpatrywać jako zastąpienia człowieka. Robot czy bot ma ułatwiać człowiekowi pracę, ułatwić podejmowanie decyzji czy wykonywanie powtarzalnych (często nudnych) czynności.

Czytaj więcej

Firmy działają wolno i dlatego mają problem z brakiem pracowników

Pomimo spowolnienia w gospodarce, aż 40% pracodawców ma problem z uzupełnieniem braków kadrowych. Wynika to z m.in. faktu, że Polska ma drugie, najniższe bezrobocie w Unii Europejskiej. Oznacza to, że walka o pracownika zaostrza się, a pracodawcy w procesie rekrutacji powinni skontaktować się z kandydatem w czasie krótszym niż 24 godziny. W przeciwnym razie, pracownik będzie już niedostępny. Jak przy wykorzystaniu voicebotów i telefonów można skrócić czas kontaktu oraz zwiększyć skuteczność działań rekrutacyjnych nawet 20-krotnie?
Czytaj więcej

Voiceboty: jedyna pewna – to zmiana

Czasem sumę mądrości ludzkiej można skrócić do propozycji, którą Aleksander Dumas ujął stwierdzeniem: „trzeba czekać i mieć nadzieję”. Pandemia i konflikt zbrojny na Ukrainie, a co za tym idzie postępująca inflacja, jakiej świat nie widział od 15 - a niektórzy mówią od 20 lat - sprawiły, że nie można już tylko czekać i mieć nadzieję. Trzeba działać, bo „zima nadchodzi” – jak mawiają bohaterowie serialu „Gra o tron”. Chociaż jeszcze o zimie nie myślimy (wszak za ciepło jest na nią) to, mimo silnych bodźców do leniuchowania, trzeba działać.
Czytaj więcej

IDEAS NCBR i Politechnika Poznańska będą kształcić doktorów od AI

Zawarte 17 sierpnia b.r. porozumienie między Politechniką Poznańską a IDEAS NCBR daje nowe możliwości kształcenia młodych naukowców w zakresie sztucznej inteligencji. Porozumienie umożliwi utworzenie dodatkowych miejsc w Szkole Doktorskiej, a młodym naukowcom, którzy skorzystają z programu, dedykowane środowisko pracy pozwalające na połączenie obowiązków wynikających z programu Szkoły Doktorskiej z pracą badawczą pod skrzydłami światowych autorytetów SI.
Czytaj więcej

SI rewolucjonizuje handel detaliczny

Samoobsługowe kasy, którym wydaje się polecenia ustnie. Technologia odczytująca mimikę klienta w sklepie i podpowiadająca sprzedawcy, czy należy podejść i zaoferować pomoc. To tylko dwie możliwości zastosowania sztucznej inteligencji w handlu. Co ważne, eksperci zauważają, że nowe rozwiązania nie zaburzają stosunków między konsumentem a sprzedającym.
Czytaj więcej

Czy voiceboty mogą wspierać konwersję leadów?

Ponad ⅔ badanych firm deklaruje, że obecnie ich głównym celem jest pozyskiwanie większej ilości nowych klientów. Z kolei, 37% marketerów stwierdziło, że generowanie wysokiej jakości leadów jest jednym z największych wyzwań. Z drugiej strony, firmy korzystające z voicebotów pozyskują ponad 4-krotnie więcej potencjalnych klientów niż te, które tego nie robią. Jak skutecznie automatyzować i konwertować więcej dobrych leadów?
Czytaj więcej

Raport: Voiceboty i Ludzie 2022

Jako klienci, oczekujemy obsługi na najwyższym poziomie. Przyzwyczailiśmy się, że jesteśmy „zachwycani” nowościami, a przestarzałe rozwiązania nas irytują i odpychają. Czy zatem voiceboty i rozmowa z komputerem to jeszcze „zachwycanie”? Jak złe voiceboty irytują? Jakie usprawnienia w obszarze contact center wprowadzą jeszcze technologie głosowe? Kto najwięcej korzysta na wprowadzeniu voicebota do organizacji i jak wygląda obraz rynku technologii głosowych w Polsce?
Czytaj więcej

PZU z voicebotem od Voice Contact Center

Wieloletnia współpraca obu firm poszerzyła się dzięki wykorzystaniu voicebotów w badaniach opinii i satysfakcji Klientów PZU. Należąca do Grupy OEX spółka Voice Contact Center stworzyła dla PZU dedykowane rozwiązanie w swojej autorskiej technologii. Klienci po kontakcie z infolinią firmy ubezpieczeniowej mogą spodziewać się telefonu od Primebota – wirtualnego ankietera. 
Czytaj więcej

Czy voiceboty zwiększają sprzedaż w omnichannel?

Potencjalni klienci konwertują nawet 9-razy częściej, jeśli firma kontaktuje się z nimi w ciągu pierwszych 5 minut. Niestety robi tak zaledwie 7% przedsiębiorstw. Co więcej, ¾ leadów jest w ogóle ignorowana, a średnia szybkość kontaktu z leadem to aż 47 h. To mnóstwo czasu, aby potencjalny klient zrezygnował lub wybrał konkurencję. Czy automatyzacja sprzedaży jest odpowiedzią na tę bolączkę oraz inne wyzwania współczesnej sprzedaży wielokanałowej?
Czytaj więcej

Voicebot Alior Banku z nagrodą

Ponad rok temu Alior Bank uruchomił dla klientów głosową asystentkę InfoNinę. Udostępnione rozwiązanie znacznie usprawniło obsługę, dzięki czemu spotkało się nie tylko z pozytywnym odbiorem wśród użytkowników, ale także z uznaniem zagranicznych ekspertów. Bank otrzymał właśnie główną nagrodę Retail Banker International Global Awards w kategorii „Best Banking Use of AI”. Jury wyróżniło voicebota InfoNina oraz platformę analizy mowy.
Czytaj więcej

SER uruchamia Doxis Intelligent Content Automation

SER ogłosił wprowadzenie Doxis Intelligent Content Automation, rewolucyjnej platformy opartej na sztucznej inteligencji, która automatyzuje zrozumienie treści: dokumentów, faktur, danych, etc. i poprawia ich widoczność w przedsiębiorstwach. W efekcie zwiększa możliwości generowania przychodów i zmniejsza ryzyko.