Wybrana kategoria
RECENZJE
4 artykułów
Co chce wiedzieć klient, a Ty o tym mu nie mówisz
Każdy z nas zadaje sobie pytanie co chce wiedzieć klient w zderzeniu z nami i nasza ofertą. Choć Marcus Sheridan, autor „Co chce wiedzieć klient. Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców” nie zna odpowiedzi na takie pytania, to wskazuje całkiem możliwą drogę do samodzielnej dedukcji dostępnych informacji i próbę udzielenia odpowiedzi na to pytanie.
Dziki świat łowców frajerów i jeleni
Mocne słowa: „Doradca klienta to zawód sam w sobie podejrzany. Doradca klienta jest przedstawicielem miejsca, w którym pracuje. Strzeże interesów pracodawcy. Doradza tak, by jego firma zarabiała.” – tak podsumował rynek telefonicznych oszustów Mateusz Ratajczak, dziennikarz portalu Money.pl. swojej książce „Łowcy z kotłowni. Dziki świat finansowych naciągaczy”.
Telefonem w klienta
Już dawno nie było na rynku książki, która w tak interesujący i kompleksowy podchodziła do branży call center. Nie jest to jednak książka, którą zainteresują się konsultanci. Jest to raczej próba przedstawienia działania mechanizmów call center dla tych osób, które będą musiały zmierzyć się z telemarketingiem wewnątrz tworzonego małego wewnętrznego call center.
Proaktywny telemarketing
Proaktywność dla wielu z nas wydaje się być celem działania call center. To my wychodzimy do klienta z…