Freepik

Microsoft testuje chatbota AI w konsolach Xbox

Microsoft chce już niedługo zrewolucjonizować obsługę klienta w konsolach Xbox dzięki nowemu chatbotowi AI.

Wirtualny asystent wykorzystany przez Microsoft w konsolach Xbox ma być oparty na algorytmie AI. Do jego głównych zadań będzie rozwiązywanie problemów z konsolą, odpowiadanie na pytania dotyczące sieci Xbox i przetwarzanie dokonanych przez nas reklamacji gier.  

Pierwsze informacje o istnieniu prototypu chatbota w Xbox wyszły od Haiyan Zhanga, generalnego menedżera ds. AI w Xbox. Stwierdził on, że takowe prace nad narzędziem trwają i że ma ono wspierać użytkowników w przypadkach wystąpienia problemów z konsolą. Dodatkowo chatbot ma być zintegrowany z informacjami ze strony wsparcia Xbox, umożliwi to sprawniejsze rozwiązywanie kłopotów i awarii. 

Zespół pod przewodnictwem Haiyan Zhanga poza asystentem pracuje również nad AI umożliwiającym tworzenie treści gier. Dzięki nowym rozwiązaniom firma chce w przyszłości wprowadzić do konsol także generatora grafik[1] i zasobów gier. Dodatkowo chce wykorzystać sztuczną inteligencję do testowania gier i tworzenia generatywnych NPC. 

Słownik
1. grafik. lub grafik pracy. Krótkookresowy (tygodniowy, dwutygodniowy lub miesięczny – rzadziej dzienny) plan pracy agentów call center. Do planowania…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *