BADANIA / ZAGRANICA RAPORTY E-mail nie jest wieczny. Co wynika z najnowszego raportu ZeroBounce? przezRedakcja10 maja 2025
BADANIA / ZAGRANICA RAPORTY AI zmienia opiekę zdrowotną: pacjenci oczekują bardziej spersonalizowanych doświadczeń przezRedakcja9 maja 2025
BADANIA / ZAGRANICA RAPORTY Omnichannel już nie opcją, a koniecznością – kluczowe wnioski z raportu “The 2025 State of Customer Engagement” przezRedakcja8 maja 2025
BADANIA / ZAGRANICA RAPORTY Voiceboty i wiadomości głosowe w obsłudze klienta: co naprawdę myślą Niemcy? przezRedakcja3 maja 2025
BADANIA / ZAGRANICA RAPORTY The State of Customer Experience: liczy się empatia i błyskawiczna reakcja przezRedakcja19 marca 2025
BADANIA / ZAGRANICA RAPORTY CX 2025: Czy firmy nadążają za oczekiwaniami klientów? przezRedakcja19 marca 2025
BADANIA / ZAGRANICA RAPORTY TECHNOLOGIE Firmy muszą modernizować systemy IT, aby poprawić jakość obsługi klienta przezRedakcja19 marca 2025
BADANIA / ZAGRANICA RAPORTY Rozbieżne spojrzenie na jakość obsługi klienta – co myślą firmy, a co konsumenci? przezRedakcja28 lutego 2025
BADANIA / ZAGRANICA RAPORTY 15,28% wzrost na europejskim rynku CCaaS do 2033 r. przezRedakcja26 lutego 2025
BADANIA / ZAGRANICA RAPORTY Technologie miały ułatwiać, a stały się przyczyną frustracji klientów przezRedakcja22 lutego 2025
BADANIA / ZAGRANICA RAPORTY Nowe oczekiwania klientów wobec instytucji finansowych – wyniki globalnego badania Salesforce przezRedakcja21 lutego 2025
BADANIA / ZAGRANICA SYSTEMY CC Tylko 5% managerów zadowolonych jest ze swojej technologii contact center przezRedakcja2 lutego 2025
BADANIA / ZAGRANICA RAPORTY Salesforce: świąteczna sprzedaż napędzana przez AI przezRedakcja7 stycznia 2025
BADANIA / ZAGRANICA 99% firm chwali postępy po wdrożeniu AI, ale 56% nie mierzy efektów przezRedakcja18 grudnia 2024
BADANIA / ZAGRANICA Pokolenie X i Baby Boomer najbardziej otwarci na reklamę online przezRedakcja17 listopada 2024
BADANIA / ZAGRANICA RAPORTY AI w contact center: kluczowe trendy i prognozy na lata 2024-2032 przezRedakcja11 listopada 2024
BADANIA / ZAGRANICA OUTSOURCING RAPORTY Raport: Trendy w outsourcingu contact center w 2024 roku – co zmienia się w branży? przezRedakcja16 sierpnia 2024
BADANIA / ZAGRANICA RAPORTY STRATEGIE I INWESTYCJE Rynek cyfrowej transformacji będzie rósł przezRedakcja29 lipca 2024
BADANIA / ZAGRANICA RAPORTY 27% klientów on-line odejdzie do konkurencji po nawet jednym negatywnym doświadczeniu przezRedakcja16 lipca 2024
BADANIA / ZAGRANICA RAPORTY Budżety na CX stabilne, ale rośnie presja na ROI przezRedakcja8 lipca 2024