Wybrana kategoria
BADANIA / ZAGRANICA
68 artykułow
Bankowość do 2032 r. nadal będzie się transformować cyfrowo
Dalsza transformacja bankowości cyfrowej, zarządzanie czynnikami wzrostu, wykorzystanie chmury, bankowość mobilna, wykorzystanie botów i wysoki poziom CX oraz dalsza integracja technologiczna to główne kierunki rozwoju oprogramowania dla bankowości na najbliższe lata.
Omnichannel: Dlaczego młodsze pokolenia dominują w nowoczesnym handlu?
Młodsi konsumenci mają wyraźnie różne zachowania w zakresie handlu w modelu omnichannel. Według "The Great Generational Shopping Divide" - badania przeprowadzonego wśród ponad 2000 konsumentów z USA, Wielkiej Brytanii i Australii przez globalną platformę danych Near - 80,1% respondentów z różnych pokoleń robi zakupy online.
Młodzi kupujący gotowi na SI, AR i roboty
Postęp technologiczny znacząco zmienia oblicze branży detalicznej, a narzędzia takie jak sztuczna inteligencja (AI) czy rozszerzona rzeczywistość (AR) mają szansę zrewolucjonizować zakupy zarówno online, jak i w sklepach stacjonarnych - podaje Klarna w raporcie "The Future of Retail".
Tylko 13% firm uważa, że osiągnęło pełną omnikanałowość
Przygotowane przez Genesys doroczne badanie "The State of Customer Experience 2023" wskazują, że tylko 13% firm na rynku uważa, że osiągnęło pełną omnikanałowość, podczas gdy ogromna większość firm nadal zmaga się z tym wyzwaniem.
61% pracowników za AI
Generatywna sztuczna inteligencja pojawia się coraz częściej w kontekście wykorzystywania jej przez biznes. Firmy coraz chętniej sięgają po…
Brytyjski CMA zbada wpływ AI na konsumentów
Brytyjski Urząd Konkurencji i Rynków (CMA - odpowiednik polskiego UOKiK) podjął decyzję o rozpoczęciu intensywnego, czterotygodniowego badania, mającego na celu ocenę wpływu sztucznej inteligencji (AI) na konsumentów i konkurencję. Ankietowanie przemysłu rozpoczęło się w czwartek, 4 maja.
Raport “The State of CX”: klient odchodzi po 5 (lub mniej) złych interakcjach
Nowy raport porównawczy Genesys "The State of Customer Experience" zawiera ciekawe wnioski dotyczące doświadczeń klientów (CX) na całym świecie. W tegorocznej edycji raport stwierdza, że CX jest w centrum zainteresowania coraz większej ilości marek i firm. Około 86% konsumentów na całym świecie twierdzi, że firma jest tylko tak dobra, jak jej obsługa. W 2021 roku 70% twierdzi tak samo.
Spełnienie oczekiwań klientów wymaga podejścia Digital-First
Pomysł podniesienia jakości obsługi klienta oferowanej przez firmy przy jednoczesnym obniżeniu kosztów tej obsługi zawsze był czymś w rodzaju Świętego Graala. W przeszłości chęć osiągnięcia tego celu wynikała głównie z chęci zwiększenia rentowności. Obecnie do tej mieszanki dołączyły niedobory siły roboczej i inflacja w czasie, gdy oczekiwania klientów są coraz większe, więc potrzeba jest większa niż kiedykolwiek wcześniej.
Zaufanie jest kluczem
Dwie trzecie (64%) klientów jest skłonnych zapłacić nieco więcej za usługi firm, którym ufają. 82% twierdzi, że jest bardziej skłonna zaufać organizacji, która zapewnia im lepszą obsługę.
Praca hybrydowa nie jest najbardziej pożądanym modelem
Pandemia COVID-19 nie wyeliminowała potrzeby pracy z biura. Firmy, które zdecydowały się na wprowadzenie modelu hybrydowego, traktują go w większości jako sposób przejściowy na funkcjonowanie przedsiębiorstw – wynika z badania Canon przeprowadzonego w regionie 4CE, czyli w Polsce, Czechach i na Węgrzech.
Raport Deloitte: kompetentna obsługa klienta ważna przy podejmowaniu decyzji o zakupie
Obsługa posprzedażowa i kompetentna obsługa klienta to istotne czynniki w podejmowanych przez klientów decyzji zakupowych - wynika z raportu firmy doradczej Deloitte.
Raport ISG: więcej pracy zdalnej i nowoczesnej technologii
Według raportu ISG Provider Lens konieczność pracy z domu i rosnące oczekiwania konsumentów wobec dostępności kanałów cyfrowych w stosunku do połączeń głosowych, zdecydowanie zmieniły branżę customer care.
Najbardziej znienawidzone marki na świecie
Są dwie szkoły – nie ważne jak mówią, byleby nie wymawiali nazwy źle – to jedna, druga mówi, że wizerunek jest najważniejszy. Więc kiedy konsumenci przechodzą na ciemną stronę mocy (cokolwiek to znaczy) – to tak naprawdę zapewniają darmową reklamę. Pamiętacie przeciążone pracą kobiety w Biedronce? Owszem zmieniło się, ale dziś sieć jest jedną z największych działających w Polsce.
Co trzeci z nas boi się automatyzacji w pracy
Blisko co trzeci pracownik w Polsce uważa, że pandemia COVID-19 zwiększyła ryzyko automatyzacji miejsc pracy w kraju. To wynik poniżej globalnej średniej – pokazuje badanie Decoding Global Talent, przeprowadzone przez The Network i Boston Consulting Group przy udziale Pracuj.pl.
Raport Digitally Driven: Cyfryzacja warunkiem przetrwania i rozwoju firm sektora MŚP w Europie
Dzięki wykorzystaniu narzędzi cyfrowych pozwalających m.in. na tworzenie i efektywną obsługę sklepów internetowych, małe i średnie przedsiębiorstwa ograniczyły negatywny wpływ pandemii na swoje biznesy, a w niektórych przypadkach kryzys gospodarczy spowodowany COVID-19 stał się impulsem do dynamicznego rozwoju i skutecznego działania – takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego wśród 5 tysięcy przedsiębiorstw w Europie.
Raport Avaya: Życie i praca po roku 2020: co się zmieniło i dlaczego
Avaya, przedstawiła wyniki badania „Życie i praca po roku 2020: co się zmieniło i dlaczego” („Life and Work Beyond 2020: The Change Makers”), którego przedmiotem były zmiany jakie nastąpiły w życiu prywatnym i zawodowym w ciągu minionego roku oraz odczucia z nimi związane.
57% polskich firm przyspieszyło transformację cyfrową w czasie pandemii
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez EY Polska, transformacja cyfrowa przyspieszyła w czasie pandemii w ponad połowie firm, a 27% badanych przedsiębiorstw przyznaje wręcz, że zostało zmotywowanych do działania w tym obszarze wyłącznie przez pandemię.
Automatyzacja w firmie może przynieść oszczędności rzędu 2 mln zł
Czy automatyzacja procesów biznesowych się opłaca? Według wyników najnowszego badania globalnej agencji doradczej Forrester Consulting, dzięki automatyzacji firmy są w stanie przyspieszyć procesy biznesowe o nawet 87%, zaoszczędzić ponad 21 tysięcy godzin pracy i uniknąć kosztów na poziomie blisko 2 mln złotych.
Polska w dziesiątce najlepszych krajów do outsourcingu usług IT
W szukaniu biznesowego podwykonawcy za granicą już dawno przestały liczyć się wyłącznie niższe koszty pracy.
Global Shopper Study – wyniki najnowszego badania już dostępne
Firma Zebra Technologies Corporation opublikowała wyniki dwunastej dorocznej ankiety Global Shopper Study. Badanie jest jedynym w branży narzędziem…