BADANIA / POLSKA BADANIA / ZAGRANICA RAPORTY 82% zespołów obsługi klienta w Polsce wykorzystuje lub przygląda się AI przezRedakcja26 kwietnia 2024
BADANIA / ZAGRANICA RAPORTY Najlepszy rok 2023 dla AI. Słabym rokiem dla Chin przezJarosław Owczarek6 lutego 2024
AKTUALNOŚCI BADANIA / ZAGRANICA RAPORTY Rząd Wielkiej Brytanii ma zbyt “wąskie”poglądy na bezpieczeństwo AI przezJarosław Owczarek3 lutego 2024
BADANIA / ZAGRANICA RAPORTY AI zmieni rynek pracy o 180 stopni… przezJarosław Owczarek16 stycznia 2024
BADANIA / ZAGRANICA RAPORTY SPRZEDAŻ Opłaty za zwroty odstraszają klientów – wyniki badania SAP Emarsys przezRedakcja15 stycznia 2024
AUTOMATYZACJA BADANIA / ZAGRANICA TECHNOLOGIE Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje handel detaliczny w USA przezRedakcja14 stycznia 2024
BADANIA / ZAGRANICA Ewolucja działów Customer Success – do dojrzałości organizacyjnej jeszcze daleko przezRedakcja14 stycznia 2024
AUTOMATYZACJA BADANIA / ZAGRANICA RAPORTY Uciekamy z mediów społecznościowych – wnioski z raportu Gartnera przezRedakcja15 grudnia 2023
BADANIA / ZAGRANICA RAPORTY Najważniejsze trendy marketingowe w 2024 roku według Kantar przezJarosław Owczarek14 grudnia 2023
AKTUALNOŚCI BADANIA / ZAGRANICA Europejski Bank Centralny – AI jest zagrożeniem dla płac, a nie miejsc pracy? przezJarosław Owczarek28 listopada 2023