EKSPERCI KOMENTARZE Polska skorzysta na amerykańskich cłach? Logistyka, kurierzy i konsumenci mogą zyskać najwięcej przezRedakcja8 kwietnia 2025
EKSPERCI KOMENTARZE Europa Środkowo-Wschodnia: fabryka outsourcingu czy centra innowacji? przezKarol Bancerz19 marca 2025
EKSPERCI KOMENTARZE Nowa era lojalności: dlaczego programy lojalnościowe banków nie spełniają oczekiwań? przezKarol Bancerz16 marca 2025
KOMENTARZE Trendy w doświadczeniach klientów na 2025 rok – jak AI zmienia CX? przezRedakcja22 lutego 2025
EKSPERCI Marketing sieciowy a piramida finansowa, czyli jak rozpoznać schemat Ponziego? przezRedakcja18 lutego 2025
EKSPERCI Znaczenie zarządzania doświadczeniem klienta w nowoczesnym biznesie przezRedakcja15 lutego 2025
AUTOMATYZACJA KOMENTARZE Sztuczna inteligencja: personalizacja czy manipulacja? przezKrzysztof M. Łapiński15 lutego 2025
AUTOMATYZACJA EKSPERCI Generatywna sztuczna inteligencja w bankowości: obietnice, wyzwania i rzeczywistość przezRedakcja24 stycznia 2025
EKSPERCI PRAWO Koniec z lukami w prawie: nowe obowiązki dla producentów i e-sprzedawców przezRedakcja17 stycznia 2025
EKSPERCI KOMENTARZE A.D. 2025: jak bardzo zmienią się nasze przewidywania względem relacji między klientem a firmą? przezKrzysztof M. Łapiński25 grudnia 2024
EKSPERCI KOMENTARZE Nie ignoruj naturalnej skłonności do prostoty przezKrzysztof M. Łapiński12 listopada 2024