EKSPERCI CRM w B2C: personalizacja czy inwigilacja – gdzie leży granica? przezKrzysztof M. Łapiński8 października 2024
EKSPERCI Czy technologia wyklucza człowieka w tworzeniu efektu ‘wow’?” przezKrzysztof M. Łapiński7 października 2024
EKSPERCI KOMENTARZE Wybierz “2” albo powiedz, czego potrzebujesz – za i przeciw inteligentnym systemom IVR przezKrzysztof M. Łapiński27 września 2024
ROZMOWY Łukasz Synal (eLeader): digitalizacja Czarnego Lądu to znikome wsparcie ze strony rządów przezKarol Bancerz31 lipca 2024
EKSPERCI ROZMOWY Sebastian Grabowski (WSP S.A.): Nowoczesne technologie wspierające obsługę pacjenta muszą być bezpieczne i stabilne przezPaweł Krypno24 lipca 2024
EKSPERCI PORADNIKI TECHNOLOGIE Technologia AI w Contact Center: wsparcie czy zagrożenie dla pracowników? przezPaweł Krypno14 lipca 2024
KOMENTARZE ROZMOWY Karolina Sielska-Bielska (Symfonia): Zmiany w modelu real-time stały się kluczowe przezKarol Bancerz19 czerwca 2024
EKSPERCI Konrad Raczkowski (UKSW): AI – jako sektor gospodarki – z przyrostem 15-28% jest realny przezRedakcja18 czerwca 2024