OBSŁUGA KLIENTA PERSONAL BRANDING 10 umiejętności, które nabywa się w contact center, a które później przydają się w zawodowej pracy przezPaweł Krypno10 czerwca 2024
CUSTOMER EXPERIENCE PERSONAL BRANDING PORADNIKI REKRUTACJA Dlaczego dbając o pracowników, inwestujesz w przyszłość firmy? przezRedakcja14 lutego 2024
PERSONAL BRANDING PORADNIKI Budowanie marki osobistej handlowca na LinkedIn: klucz do sukcesu w biznesie przezRedakcja13 lutego 2024
PERSONAL BRANDING PORADNIKI Wpływ kultury organizacyjnej na efektywność działu obsługi klienta przezKrzysztof M. Łapiński10 grudnia 2023
CUSTOMER EXPERIENCE MOTYWACJA PERSONAL BRANDING PORADNIKI Jak połączenie CX i EX wpływa na sprzedaż, NPS i eNPS? przezRedakcja2 kwietnia 2023
OBSŁUGA KLIENTA PERSONAL BRANDING PORADNIKI Jak sprawić, by Twoi pracownicy byli bardziej zorientowani na klienta? przezRedakcja28 marca 2023
IN-HOUSE PERSONAL BRANDING Budowanie customer experience trzeba zacząć od doświadczeń pracowników przezRedakcja2 sierpnia 2022
PERSONAL BRANDING RAPORTY Połowa przedsiębiorstw stawia na Employer Branding, bo to konieczność przezRedakcja14 stycznia 2019