Wybrana kategoria
EVENTY
241 artykułow
Zaproszenia, relacje, fotogalerie i wideoreportaże z najciekawszych branżowych eventów i spotkań biznesowych.
Poznaj listę nominowanych w PCCA 2023
Nagrody polskiej branży contact center to inicjatywa będąca kontynuacją projektów Telemarketer Roku (nagrody przyznawane od 2008 r.) oraz Złota Słuchawka (od 1998 r.). Celem konkursu jest promocja i zwiększenie prestiżu pracy w zdalnej obsłudze klienta. Pragniemy identyfikować i promować najlepsze praktyki rynkowe, aby podnosić standardy w branży contact center.
Startuje Best Brands Poland, które wyłoni najsilniejsze marki w Polsce
Wystartowało badanie realizowane przez GfK Polonia, które na potrzeby 2. edycji rankingu Best Brands Poland, organizowanego przez Group One, zmierzy siłę marek obecnych na polskim rynku. Badanie składa się z dwóch etapów — analizy twardych danych dotyczących udziałów rynkowych oraz postrzegania marek przez konsumentów. Ich głosy zadecydują o tym, które firmy 18 maja otrzymają Oskary Marketingu podczas Gali Best Brands Awards 2023.
Konsumenci wpływają na działania firm – debata podczas II Kongresu ESG
Konsumenci zwiększają presję na działania uwzględniające czynniki ESG, choć pandemia i wojna w Ukrainie wpłynęła na ich podejście. Potrzebna jest dalsza edukacja konsumentów i firm, by każda ze stron umiejętnie działała na rzecz zrównoważonego rozwoju i środowiska – to wnioski z panelu „Siła konsumentów - czyli presja ma sens” podczas II Kongresu ESG.
Pełna list zwycięzców w konkursie Polish Contact Center Awards
Nagrodzono najlepszych specjalistów i firmy w obszarze zdalnej komunikacji z klientem w konkursie Polish Contact Center Awards (PCCA). Organizatorem konkursu jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
Contact Center Day już jutro!
Już 8 czerwca 2022 r., w Warszawie, w Garnizonie Sztuki, w godz. 10:00 – 13:30, odbędzie się Konferencja „Let’s talk about CX”. Spotkanie z praktykami rynku Contact Center.
Poznaj listę nominowanych w PCCA
Jury konkursu Polish Contact Centerer Awards (PCCA) ogłosiło listę nominowanych w konkursie osób i projektów. Ogólnopolski konkurs Polish…
Tym e-sklepom Polacy zaufali najbardziej
Ceneo.pl po raz 12. ogłosiło zwycięzców Rankingu Zaufanych Sklepów, którzy cieszą się największym zaufaniem kupujących. Rekomendacje klientów pozwoliły wyłonić najlepszą piętnastkę wśród e-sklepów objętych Programem Zaufanych Opinii Ceneo.pl.
Kompetencje jutra. Lublin inspiruje przyszłość
Funkcjonowanie systemu edukacji, kształtowanie kompetencji jego uczestników oraz przyszłości nauczania, szczególnie w kontekście koncepcji uczenia się przez całe życie – to najbardziej aktualne dziś tematy, które zostaną poruszone podczas bezpłatnej konferencji online „Kompetencje jutra. Lublin inspiruje przyszłość” 26 października br.
W poniedziałek startuje Customer Care Festival 2021
Ponad 800 osób zarejestrowało się na tegoroczną edycję konferencji Customer Care Festival. To absolutny rekord. W ubiegłym roku zarejestrowanych było o ponad 250 uczestników mniej. Na pierwszej edycji festiwalu w 2019 roku, która organizowana jeszcze była w modelu stacjonarnym, obecnych było ponad 400 osób.
Konkurs Telemarketer Roku oraz Złota Słuchawka po raz ostatni
Podczas czwartkowej gali finałowej konkursów Telemarketer Roku i Złota Słuchawka organizatorzy zapowiedzieli, że tegoroczna edycja obu z nich…
Poznaj laureatów Telemarketera Roku 2021!
W trakcie wieczornej gali finałowej konkursu Telemarketer Roku 2021 poznaliśmy tegorocznych laureatów. Oto oni: WINDYKACJA Marek Makowski –…
Mamy to! Znamy najlepsze telemarketingowe projekty w Polsce!
Zmagania, a następnie wyniki w konkursie Telemarketer Roku i Złota Słuchawka od lat budzą olbrzymie emocje i uśmiech…
SMB: Debata ekspertów o automatyzacji procesów w CC
…czyli jak nie odpaść z wyścigu o najlepszy customer experience?
Eksperci o AI: Podstawą budowanie świadomości i edukacji o sztucznej inteligencji, aby w pełni wykorzystać rewolucję technologiczną
W Polsce potrzebne są inwestycje dotyczące sztucznej inteligencji w obszarze edukacji oraz przystosowania pracowników do nowych wymogów rynku pracy – to jeden z wniosków konferencji „Polska tech-rewolucja i miejsce dla AI” zorganizowanej przez Związek Cyfrowa Polska.
Prawie połowa Polaków nie jest zadowolona ze swojej sytuacji zawodowej…
Jak wynika z badań sondażowych, które są częścią raportu Trust@Work, przygotowywanego przez Konkurs „Pracodawca Godny Zaufania”, prawie 40 proc. ankietowanych nie jest zadowolonych ze swojej sytuacji zawodowej. Jeszcze więcej badanych, bo aż 49 proc., nie byłoby skłonnych polecić swoim znajomym podjęcia pracy w firmie, w której obecnie pracują.
PZU na Kongresie 590: szacunek dla klienta buduje zaufanie i przynosi wymierne zyski
Partnerskie relacje z konsumentami wpływają na ich lojalność oraz skłonność do rekomendowania firmy innym osobom – przekonywała Aleksandra Agatowska, prezes zarządu PZU Życie S.A. podczas debaty eksperckiej, która odbyła się drugiego dnia Kongresu 590.
Tegoroczne berlińskie CCW odwołane. Pozostaje polskie CCF2021
Odwołana została tegoroczna edycja CCW, największych targów branży customer care w Europie, która zaplanowana była na 28.06 – 1.07 br. Jak informują organizatorzy konferencji – z uwagi na niestabilną sytuację epidemiczną.
Klient i jego głód emocji
Czego najbardziej brakuje konsumentom w czasie lockdownu czy izolacji? Zakupów, chęci posiadania nowej rzeczy…? Nic bardziej mylnego. Brakuje im doświadczeń! Tęsknimy za kontaktem z ludźmi, nawet jeśli ma go zaspokoić pracownik infolinii. Dlatego wyzwania związane ze zdalną obsługą można, a nawet trzeba potraktować jako szansę na wypracowanie nowego podejścia do Customer Experience.
Poznajcie nominowane projekty do Złotej Słuchawki
Jury konkursu Złota Słuchawka, który organizuje Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, opublikowała listę nominowanych projektów: Najlepszy zespół konsultantów contact…
SMB organizuje dyskusję panelową on-line o przyszłości rynku contact center
Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB dzisiaj (środa 08.04.2020) o 19.00 organizuje dyskusję panelową online, w trakcie której managerowie rynku…