Wybrana kategoria

SYSTEMY CC

205 artykułow
więcej

Warszawska Izba Gospodarcza wybrała Avaya

Warszawska Izba Gospodarcza wdrożyła w kwietniu 2020 r. platformę komunikacyjną Avaya Spaces. Rozwiązanie umożliwiło organizację szkoleń, webinariów i spotkań – realizowanych w trybie hybrydowym i/lub online, w zależności od poziomu obostrzeń epidemicznych w konkretnych krajach regionu.
więcej

Avaya z wdrożeniem w transcosmos

Firma Avaya globalny dostawca rozwiązań usprawniających oraz upraszczających procesy komunikacji i współpracy, poinformowała, że transcosmos inc., japoński gigant outsourcingu procesów biznesowych, obecny w 30 krajach i regionach, w tym i w Polsce, jest teraz w stanie zapewnić swoim klientom bezproblemową obsługę dzięki wdrożeniu platformy Avaya OneCloud CCaaS z konwersacyjną sztuczną inteligencją.
więcej

Genesys przejmuje Pointillist i Exceed.ai

Genesys poinformowała o zawarciu umowy przejęcia dwóch firm Pointillist oraz Exceed.ai. Przejęcia mają na celu zwiększenie zdolności Genesys do dostarczania rozwiązań opartych o empatię w każdym doświadczeniu klienta. Pnie transakcje mają być zamknięte do końca tego roku kalendarzowego.
więcej

Avaya zdobywa nagrodę Frost & Sullivan za doskonałość w dziedzinie rozwiązań CPaaS

Firma Avaya otrzymała nagrodę Competitive Strategy Leadership Award firmy Frost & Sullivan za swoje rozwiązanie Avaya OneCloud CPaaS (Communications Platform as a Service). W odróżnieniu od aplikacji monolitycznych zapewnia ona spersonalizowaną obsługę użytkowników w czasach rosnącej popularności chmur obliczeniowych.
więcej

Altar z nagrodą e-Commerce Polska Awards

Branża e-commerce wyróżniła najlepszych. W tym roku prestiżowa nagroda e-Commerce Polska Awards 2021 w kategorii Best tool for e-commerce trafiła do Altar za wdrożenie w Grupie Empik swojej platformy AI Contact Center do komunikacji i zarządzania obsługą klienta.
więcej

Zoom zapowiada start Video Engagement Center w przyszłym roku

Zoom, który kilka tygodni temu przejął firmę Five9 zapowiada komercyjny start nowego rozwiązania typu contact center – Video Engagement Center (VEC) już w przyszłym roku. Nowy produkt ma poprawić rozwiązywanie codziennych problemów klientów poprzez automatyzację i budowanie zaufania poprzez nowy, powszechny kanał obsługi klienta.
więcej

Avaya inwestuje w Journey ― dostawcę technologii Zero Knowledge i Platformy Tożsamości Cyfrowej

Firma Avaya Holdings Corp. zainwestowała w spółkę Journey.Ai, Inc., która jest dostawcą Trusted Identity Platform - Zaufanej Platformy Tożsamości Cyfrowej, zapewniającej większe bezpieczeństwo i ochronę danych oraz lepszą obsługę użytkownika. Integracja Zaufanej Platformy Tożsamości Cyfrowej z usługami Avaya OneCloud CCaaS umożliwia przedsiębiorstwom nawiązywanie kontaktów i zawieranie transakcji z klientami w sposób prosty i bezpieczny.
więcej

Avaya i Microsoft integrują usługi

Firma Avaya i Microsoft poinformowały o wspólnym projekcie integracji systemów wchodzących w skład zestawy rozwiązań komunikacyjnych działających w chmurze. Jak zapewniają obie firmy, możliwe będzie osiągnięcie globalnego zasięgu oraz zwiększenie skali i funkcjonalności w oferowanych przez firmy produktach.
więcej

Nowa wersja Systell Contact Center z mocnym wsparciem pracy menedżerów

Systell - producent systemów call i contact center - zmodyfikował przestrzeń menadżerską w swoim flagowym produkcie - Systell Contact Center. Celem zmian jest zapewnienie użytkownikom jeszcze wyższego komfortu pracy z systemem i stworzenie intuicyjnego narzędzia do zarządzania komunikacją firmy, elastycznie dostosowującego się do wymagań konkretnej organizacji.
więcej

Zoom za 14,7 mld dolarów przejmuje Five9

Firma Zoom Video Communications, właściciel popularnej platformy do wideokonferencji Zoom, ogłosiła przejęcie Five9, opartego na chmurze operatora call center. Wartość transakcji opiewa na kwotę 14,7 mld dolarów.
więcej

Avaya jako Major Players w raporcie IDC MarketScape 2021

Avaya została zaliczona do Major Players (czołowych graczy) w raporcie firmy IDC MarketScape 2021 Worldwide Communications Platform as a Service Vendor Assessment. Firma zawdzięcza to swojej platformie Avaya OneCloud CPaaS, która umożliwia przedsiębiorstwom tworzenie i udostępnianie biznesowych rozwiązań komunikacyjnych zapewniających wysoką efektywność oraz wyjątkowe doświadczenia zarówno pracownikom, jak i klientom.
więcej

Kospel wdroży SAP Contact Center

Kospel rozpoczyna projekt transformacji cyfrowej w ramach podpisanej z Comtrust umowy na dostawę i wdrożenie rozwiązań firmy SAP. Projekt dotyczy kilku obszarów biznesowych, z których kluczowe to sprzedaż, obsługa klienta i serwis oraz komunikacja.
więcej

Avaya urosła o 8% r/r

Avaya odnotowała 8% wzrost przychodów r/r w II kwartale roku finansowego 2021. Roczne przychody odnawialne z subskrypcji rozwiązania Avaya OneCloud zwiększyły się w porównaniu z poprzednim kwartałem o 31%, do 344 mln USD.