Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

BI

(lub Systemy Business Intelligence) - narzędzia realizujące proces przekształcania danych z różnych źródeł w informacje, a informacji w wiedzę, która może być wykorzystana w podejmowaniu decyzji dot. rozwoju przedsiębiorstwa.

Wybrana kategoria

SYSTEMY CC

228 artykułow
Czytaj więcej

Cisco AppDynamics Cloud, dostarczy doświadczenia cyfrowe

Podczas tegorocznej edycji Cisco Live firma zaprezentowała AppDynamics Cloud. Nowa platforma umożliwia dostarczanie wyjątkowych doświadczeń cyfrowych poprzez korelowanie danych telemetrycznych na masową skalę z każdego środowiska chmurowego. Wykorzystuje wgląd w chmurę, aby rozwiązywać problemy z wydajnością aplikacji mając na uwadze kontekst biznesowy i na tej podstawie formułuje wnioski i sugeruje podjęcie konkretnych czynności.
Czytaj więcej

NFON startuje z programem NGAGE w Polsce i CEE

NFON rozszerza sieć partnerską i uruchamia nowy program NGAGE skierowany do aktualnych i nowych partnerów. Po otwarciu biura w Warszawie (pierwszego w Europie Środkowo-Wschodniej) oraz ogłoszeniu planów zatrudnienia 50 osób do końca 2022 roku, wdrożenie programu będzie kolejnym krokiem prowadzącym do rozwoju firmy w Polsce.
Czytaj więcej

Pierwsza na rynku możliwość zakupu ubezpieczeń przez video rozmowę

Dynamika i postęp technologiczny w obsłudze klienta wymuszają wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań. CUK Ubezpieczenia jako pierwsza firma w branży ubezpieczeniowej wprowadził właśnie video sprzedaż. Od teraz klienci mogą umawiać się z doradcami na spotkania video. Wprowadzona technologia pozwala na pełną obsługę i zamknięcie sprzedaży wraz z dokonaniem płatności.
Czytaj więcej

NFON rozwija się na rynku Europy Środkowo-Wschodniej

NFON AG, europejski dostawca głosowej komunikacji biznesowej z chmury, rozszerza swoją obecność otwierając biuro w Warszawie i tym samym rozszerza działalność w Europie Środkowo-Wschodniej. Decyzja o zwiększeniu skali działań w tym regionie oznacza kolejny krok naprzód w realizowaniu strategii wzrostu firmy.
Czytaj więcej

Daktela z 30 proc. wzrostem

Daktela osiągnął w ubiegłym roku najwyższy obrót w swojej 16-letniej historii, wynoszący 253 mln koron. Przekształcenie małej rodzinnej firmy technologicznej w ponadnarodową korporację zatrudniającą ponad 110 pracowników, która obecnie posiada oddziały nie tylko w wielu krajach Europy, ale także na Filipinach i w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, przebiega pomyślnie.
Czytaj więcej

Asseco Data Systems kupiło Piriosa

Asseco Data Systems kupiło większościowe udziały (65,24%) krakowskiej spółki Pirios. To producent i integrator systemów klasy „omnichannel”, które wspierają procesy oraz automatyzację obsługi klienta. Z rozwiązań Piriosa korzystają już największe polskie firmy. Dzięki dołączeniu do Grupy Asseco, z rozwiązań tych będzie mogło skorzystać szerokie grono firm i instytucji z niemal wszystkich sektorów gospodarki.
Czytaj więcej

Kompleksowe ujęcie procesu obsługi klienta – integracja systemów contact center z ERP i CRM

Integracja systemów contact center, ERP czy CRM może być różnie zrealizowana w zależności od tego, skąd wywodzi się integrator i firma, w której realizowany jest projekt. To wpływa na filozofię całego procesu i zupełnie odmienny sposób traktowania klienta końcowego, ale także na ostateczną cenę i możliwości dalszego rozwoju narzędzia.
Czytaj więcej

Cludo przejmuje aplikację LiveCall

Cludo, dostawca rozwiązań do contact center w chmurze, zrealizował kolejną akwizycję. Przejął firmę LiveCall. Jak informuje firma, przejęcie nowego brandu wpisuje się w zidentyfikowane trzy obszary rozwoju rozwiązań contact center: automatyzację, data science oraz customer engagement. Zdaniem przedstawicieli spółki przejęcie LiveCall przybliża ją do realizacji celów w tych właśnie obszarach.
Czytaj więcej

NFON AG wzmacnia swoją pozycję na europejskim rynku contact center dzięki technologii Daktela

NFON nawiązał strategiczne partnerstwo z firmą Daktela s.r.o., specjalizującą się w rozwiązaniach contact center. Dzięki produktowi Contact Center Hub NFON wzmocni swoją pozycję na szybko rozwijającym się europejskim rynku contact center jako usługi (CCaaS). Krok ten podkreśla cel NFON, jakim jest zdobycie pozycji wiodącego dostawcy usług komunikacji głosowej dla biznesu w Europie.
Czytaj więcej

6 powodów dzięki którym poprawisz wyniki sprzedaży zmieniając callback na rozwiązanie nowej generacji

Callbacki to dość podstępna sprawa. Wiele firm nie przykłada do nich wagi, bo wychodzi z założenia, że jeśli klient skontaktował się z nimi pierwszy, to cierpliwie poczeka na telefon. Jednak czy jako przedsiębiorcy nie powinniśmy wykazywać w tej kwestii więcej inicjatywy?
Czytaj więcej

Gartner uznał Avaya wizjonerem w „Magic Quadrant” za 2021 rok

Firma Gartner w raporcie „Magic Quadrant” za 2021 rok dotyczącym rozwiązań konferencyjnych (2021 Gartner Magic Quadrant for Meeting Solutions) uznała firmę Avaya za „wizjonera”. Gartner definiuje rozwiązania konferencyjne jako „produkty umożliwiające przeprowadzanie różnego typu wirtualnych spotkań, łączące funkcje komunikacji, współpracy i współużytkowania treści”.