Browsing Category

SYSTEMY CC

214 posts
Read More

Cludo przejmuje aplikację LiveCall

Cludo, dostawca rozwiązań do contact center w chmurze, zrealizował kolejną akwizycję. Przejął firmę LiveCall. Jak informuje firma, przejęcie nowego brandu wpisuje się w zidentyfikowane trzy obszary rozwoju rozwiązań contact center: automatyzację, data science oraz customer engagement. Zdaniem przedstawicieli spółki przejęcie LiveCall przybliża ją do realizacji celów w tych właśnie obszarach.
Read More

Partnerstwo nowych możliwości

Współpracę partnerską nawiązały Altar, dostawca platformy contact center przeznaczonej do wielokanałowej komunikacji i zarządzania obsługą klienta oraz Peoplephone Polska, operator telekomunikacyjny będący częścią międzynarodowego holdingu.
Read More

NFON AG wzmacnia swoją pozycję na europejskim rynku contact center dzięki technologii Daktela

NFON nawiązał strategiczne partnerstwo z firmą Daktela s.r.o., specjalizującą się w rozwiązaniach contact center. Dzięki produktowi Contact Center Hub NFON wzmocni swoją pozycję na szybko rozwijającym się europejskim rynku contact center jako usługi (CCaaS). Krok ten podkreśla cel NFON, jakim jest zdobycie pozycji wiodącego dostawcy usług komunikacji głosowej dla biznesu w Europie.
Read More

Gartner uznał Avaya wizjonerem w „Magic Quadrant” za 2021 rok

Firma Gartner w raporcie „Magic Quadrant” za 2021 rok dotyczącym rozwiązań konferencyjnych (2021 Gartner Magic Quadrant for Meeting Solutions) uznała firmę Avaya za „wizjonera”. Gartner definiuje rozwiązania konferencyjne jako „produkty umożliwiające przeprowadzanie różnego typu wirtualnych spotkań, łączące funkcje komunikacji, współpracy i współużytkowania treści”.
Read More

Nowa platforma od Avaya

Avaya zaprezentowała platformę Experience Builders, której zadaniem jest łączyć ze sobą usługi, partnerów i deweloperów firmy w jeden ekosystem, zaprojektowany, aby ułatwić przedsiębiorstwom budowanie lepszych doświadczeń po stronie klientów, a także pracowników — niezależnie od tego, gdzie i kiedy komunikacja oraz współpraca ma miejsce.
Read More

Warszawska Izba Gospodarcza wybrała Avaya

Warszawska Izba Gospodarcza wdrożyła w kwietniu 2020 r. platformę komunikacyjną Avaya Spaces. Rozwiązanie umożliwiło organizację szkoleń, webinariów i spotkań – realizowanych w trybie hybrydowym i/lub online, w zależności od poziomu obostrzeń epidemicznych w konkretnych krajach regionu.
Read More

Avaya z wdrożeniem w transcosmos

Firma Avaya globalny dostawca rozwiązań usprawniających oraz upraszczających procesy komunikacji i współpracy, poinformowała, że transcosmos inc., japoński gigant outsourcingu procesów biznesowych, obecny w 30 krajach i regionach, w tym i w Polsce, jest teraz w stanie zapewnić swoim klientom bezproblemową obsługę dzięki wdrożeniu platformy Avaya OneCloud CCaaS z konwersacyjną sztuczną inteligencją.
Read More

Genesys przejmuje Pointillist i Exceed.ai

Genesys poinformowała o zawarciu umowy przejęcia dwóch firm Pointillist oraz Exceed.ai. Przejęcia mają na celu zwiększenie zdolności Genesys do dostarczania rozwiązań opartych o empatię w każdym doświadczeniu klienta. Pnie transakcje mają być zamknięte do końca tego roku kalendarzowego.
Read More

Altar z nagrodą e-Commerce Polska Awards

Branża e-commerce wyróżniła najlepszych. W tym roku prestiżowa nagroda e-Commerce Polska Awards 2021 w kategorii Best tool for e-commerce trafiła do Altar za wdrożenie w Grupie Empik swojej platformy AI Contact Center do komunikacji i zarządzania obsługą klienta.
Read More

Zoom zapowiada start Video Engagement Center w przyszłym roku

Zoom, który kilka tygodni temu przejął firmę Five9 zapowiada komercyjny start nowego rozwiązania typu contact center – Video Engagement Center (VEC) już w przyszłym roku. Nowy produkt ma poprawić rozwiązywanie codziennych problemów klientów poprzez automatyzację i budowanie zaufania poprzez nowy, powszechny kanał obsługi klienta.
Read More

Avaya inwestuje w Journey ― dostawcę technologii Zero Knowledge i Platformy Tożsamości Cyfrowej

Firma Avaya Holdings Corp. zainwestowała w spółkę Journey.Ai, Inc., która jest dostawcą Trusted Identity Platform - Zaufanej Platformy Tożsamości Cyfrowej, zapewniającej większe bezpieczeństwo i ochronę danych oraz lepszą obsługę użytkownika. Integracja Zaufanej Platformy Tożsamości Cyfrowej z usługami Avaya OneCloud CCaaS umożliwia przedsiębiorstwom nawiązywanie kontaktów i zawieranie transakcji z klientami w sposób prosty i bezpieczny.
Read More

Avaya i Microsoft integrują usługi

Firma Avaya i Microsoft poinformowały o wspólnym projekcie integracji systemów wchodzących w skład zestawy rozwiązań komunikacyjnych działających w chmurze. Jak zapewniają obie firmy, możliwe będzie osiągnięcie globalnego zasięgu oraz zwiększenie skali i funkcjonalności w oferowanych przez firmy produktach.
Read More

Nowa wersja Systell Contact Center z mocnym wsparciem pracy menedżerów

Systell - producent systemów call i contact center - zmodyfikował przestrzeń menadżerską w swoim flagowym produkcie - Systell Contact Center. Celem zmian jest zapewnienie użytkownikom jeszcze wyższego komfortu pracy z systemem i stworzenie intuicyjnego narzędzia do zarządzania komunikacją firmy, elastycznie dostosowującego się do wymagań konkretnej organizacji.