Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

24/7

Skrót oznaczający, że dział, infolinia, helpdesk lub cokolwiek innego działa w systemie 24 godziny na dobę, 7 dni tygodniu. Zdarza się, że skrót zapisywany jest jako 24x7 lub 24-7.
Wybrana kategoria

SYSTEMY CC

194 artykułów
więcej

Zoom za 14,7 mld dolarów przejmuje Five9

Firma Zoom Video Communications, właściciel popularnej platformy do wideokonferencji Zoom, ogłosiła przejęcie Five9, opartego na chmurze operatora call center. Wartość transakcji opiewa na kwotę 14,7 mld dolarów.
więcej

Avaya jako Major Players w raporcie IDC MarketScape 2021

Avaya została zaliczona do Major Players (czołowych graczy) w raporcie firmy IDC MarketScape 2021 Worldwide Communications Platform as a Service Vendor Assessment. Firma zawdzięcza to swojej platformie Avaya OneCloud CPaaS, która umożliwia przedsiębiorstwom tworzenie i udostępnianie biznesowych rozwiązań komunikacyjnych zapewniających wysoką efektywność oraz wyjątkowe doświadczenia zarówno pracownikom, jak i klientom.
więcej

Kospel wdroży SAP Contact Center

Kospel rozpoczyna projekt transformacji cyfrowej w ramach podpisanej z Comtrust umowy na dostawę i wdrożenie rozwiązań firmy SAP. Projekt dotyczy kilku obszarów biznesowych, z których kluczowe to sprzedaż, obsługa klienta i serwis oraz komunikacja.
więcej

Avaya urosła o 8% r/r

Avaya odnotowała 8% wzrost przychodów r/r w II kwartale roku finansowego 2021. Roczne przychody odnawialne z subskrypcji rozwiązania Avaya OneCloud zwiększyły się w porównaniu z poprzednim kwartałem o 31%, do 344 mln USD.
więcej

NCBiR wybrało platformę AI Contact Center od Altar

Punkt Informacyjny Narodowego Centrum Badań i Rozwoju (NCBR) pracuje od niedawna na nowej platformie contact center. Konsultanci obsługują innowatorów, przedsiębiorców i naukowców, którzy są zainteresowani dofinansowaniem unijnym lub uzyskaniem informacji o konkursach i programach wsparcia, także tych finansowanych z budżetu państwa.
więcej

Systell dystrybutorem LiveChat

Firma Systell został oficjalnym dystrybutorem oprogramowania LiveChat. Kilka dni temu spółka poinformowała o zrealizowanej integracji LiveChat z Systell Contact Center.
więcej

Avaya ze znacznym wzrostem kwartalnym

Aż o 38% wzrosły kwartale przychody odnawialne z subskrypcji rozwiązania OneCloud w porównaniu z poprzednim kwartałem. Przychody z usług w chmurze, współpracy z partnerami i subskrypcji stanowiły 34% łącznych przychodów w porównaniu z 18% w analogicznym kwartale poprzedniego roku.
więcej

Genesys liderem w kwadrancie Gartnera dla rozwiązań CCaaS

Genesys został wskazany jako lider rynku w magicznym kwadrancie Gartnera dla rozwiązań Contact Center as a Service (CCaaS). Analitycy Gartnera przenalizowali 13 dostawców rozwiązań CCaaS biorąc pod uwagę wizję ich rozwiązań, zdolność do jej realizacji, a także opinię użytkowników.