AKTUALNOŚCI STRATEGIE I INWESTYCJE SYSTEMY CC Mitel planuje restrukturyzację: firma złoży wniosek o upadłość przezRedakcja9 marca 2025
SYSTEMY CC TECHNOLOGIE Gartner: do 2029 roku AI będzie rozwiązywało 80% problemów klientów przezRedakcja6 marca 2025
SYSTEMY CC Talkdesk wprowadza AI do obsługi klienta w sektorze opieki zdrowotnej przezRedakcja6 marca 2025
SYSTEMY CC GoTo wprowadza AI Quality Management – nowoczesne rozwiązanie poprawiające jakość obsługi klienta przezRedakcja26 lutego 2025
STRATEGIE I INWESTYCJE SYSTEMY CC Zoom zdobywa największy kontrakt w swojej historii przezRedakcja26 lutego 2025
SYSTEMY CC Deloitte Digital i Genesys ogłaszają partnerstwo na rzecz poprawy doświadczeń klientów przezRedakcja26 lutego 2025
SYSTEMY CC BoostUp wprowadza Conversation Intelligence do prognozowania przychodów i analizy sprzedaży przezRedakcja25 lutego 2025
AUTOMATYZACJA SYSTEMY CC Modele LLM pozwalają udoskonalić CX i operacje biznesowe przezKrzysztof M. Łapiński23 lutego 2025
SYSTEMY CC Genesys i Mitel łączą siły w obszarze AI i CX: nowe partnerstwo dla dużych organizacji przezRedakcja21 lutego 2025
BADANIA / ZAGRANICA SYSTEMY CC Tylko 5% managerów zadowolonych jest ze swojej technologii contact center przezRedakcja2 lutego 2025
SYSTEMY CC TECHNOLOGIE BNP Paribas Bank Polska wybrał Yarrl na dostawcę contact center przezRedakcja17 stycznia 2025
SYSTEMY CC TECHNOLOGIE Jak zmodernizować swoje zasoby technologiczne, aby przyspieszyć transformację firmy? przezKrzysztof M. Łapiński13 stycznia 2025
OBSŁUGA KLIENTA PORADNIKI SYSTEMY CC 11 pytań do dostawcy technologii contact center, które powinieneś zadać zanim zdecydujesz przezRedakcja12 stycznia 2025
AKTUALNOŚCI SYSTEMY CC TECHNOLOGIE Bucher + Suter i Upstream Works nawiązują partnerstwo przezRedakcja15 listopada 2024
SYSTEMY CC TECHNOLOGIE Avaya rozpoczyna drugą rundę zwolnień – zmiany w firmie i skupienie na największych klientach przezRedakcja11 listopada 2024