AKTUALNOŚCI JAKOŚĆ Na polskim rynku sukcesywnie spada jakość obsługi klientów 30 maja 20233 min. czytania
Alfavox i resort finansów wdrażają system obsługi podatników ADMINISTRACJA PUBLICZNA SYSTEMY CC30 maja 2023
ADMINISTRACJA PUBLICZNA SYSTEMY CC Alfavox i resort finansów wdrażają system obsługi podatników przezRedakcja30 maja 2023
IN-HOUSE Złoty Bankier za jakość obsługi klienta trafił do Banku Millennium przezRedakcja30 maja 2023
przeczytaj całość ROZMOWY Powstała technologia, która oceni ryzyko występowania chorób… 25 stycznia 2023
przeczytaj całość ROZMOWY Przemysław Siwek (Pekao Leasing): Za każdą interakcją stoi człowiek 24 października 2022
Kompleksowe ujęcie procesu obsługi klienta – integracja systemów contact center z ERP i CRM 21 stycznia 2022
Anna Rynkiewicz: Kryzys? Tego nikt nie przesądza, a stałą jest chęć budowy wizerunku 27 września 2021
Nie zatrzymamy postępu – dlatego konieczne staje się dbanie o cyfrowe doświadczenia w czasie rzeczywistym 4 października 2022