Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

cold calling

to kontaktowanie się z osobami, zwykle za pomocą telefonu, które nie znają osoby dzwoniącej i nie spodziewają się takiego kontaktu. Jest to np. kontakt handlowca z potencjalnym klientem w celu zaproponowania produktu czy usługi.
Wybrana kategoria

OUTSOURCING

419 artykułow
więcej

Pierwszy miesiąc działania TPK i 6,5 tys. połączeń

6,5 tys. osób skorzystało jak dotąd z pomocy medycznej w ramach Teleplatformy Pierwszego Kontaktu. W ramach nowej usługi – infolinii NFZ, realizowanej przez spółki grupy kapitałowej Arteria S.A. obsłużono 120 osób w języku obcym, a 9 – przy wsparciu tłumacza migowego. Poinformowała w ubiegłym tygodniu rzecznik prasowa Narodowego Funduszu Zdrowia, Sylwia Wądrzyk.
więcej

Deloitte: Polska w czołówce preferowanych lokalizacji dla Centrów Usług Wspólnych

Pandemia COVID-19 uwypukliła znaczenie innowacyjności w generowaniu wartości biznesowej i sprawiła, że oczekiwania firm w obszarze takich rozwiązań znacznie wzrosły. Aby zwiększyć zyski i zmniejszyć koszty, organizacje w coraz większym stopniu polegają na globalnych modelach świadczenia usług i inwestują w strategiczne możliwości Centrów Usług Wspólnych (SSC).
więcej

Sitel otwiera oddział w Gdańsku

Na mapie miast, w których swój oddział ma Sitel właśnie pojawił się Gdańsk. Na początek pracę w oddziale znajdzie 85 pracowników, ale w ciągu najbliższych lat planuje się wzrost zatrudnienia do ponad 500.
więcej

OFE: Wyścig z czasem. Niezbędne będzie wsparcie outsourcingu

Choć reforma OFE ma, wedle projektu, wejść w życie już za kilka tygodni, wiele z jej szczegółów stoi pod znakiem zapytania. Jednym z nich jest czas, jaki Otwarte Fundusze Emerytalne będą miały na odebranie i przetworzenie korespondencji od tych klientów, którzy chcą przekazać środki do ZUS.
więcej

Globalne centrum wsparcia w Indiach? Europa wraca do łask

Sprawne działanie globalnej organizacji to priorytet nie tylko w czasach zawirowań gospodarczych. W ostatnich latach – ze względów finansowych – zarówno wewnętrzne jak i zewnętrzne centra wsparcia przenoszone były z Europy czy Ameryki Północnej do państw, gdzie koszty pracy są znacznie niższe.