BADANIA / ZAGRANICA OUTSOURCING RAPORTY Raport: Trendy w outsourcingu contact center w 2024 roku – co zmienia się w branży? przezRedakcja16 sierpnia 2024
AUTOMATYZACJA OUTSOURCING Deloitte: GenAI już w 1/6 Call Center na świecie przezRedakcja25 czerwca 2024
OUTSOURCING Odigo wprowadza „rozszerzone centrum kontaktowe”, aby poprawić jakość obsługi klienta przezRedakcja20 czerwca 2024
AUTOMATYZACJA OUTSOURCING Rozwój AI: Szansa czy zagrożenie dla sektora usług biznesowych? przezRedakcja7 czerwca 2024
AKTUALNOŚCI OUTSOURCING Ogólnokrajowe strajki ostrzegawcze pracowników call center w Niemczech przezRedakcja15 maja 2024
OUTSOURCING Włoskie trzęsienie ziemi w związkach zawodowych branży call center przezRedakcja12 maja 2024
ADMINISTRACJA PUBLICZNA OUTSOURCING Rzecznik Praw Pacjenta rozpisał konkurs na obsługę infolinii przezRedakcja11 maja 2024