Wybrana kategoria

OUTSOURCING

431 artykułow
więcej

10 lat niezwykłej podróży

Nierzadko po biznesie pełnym zakrętów i odcinków specjalnych. Ale każda podróż to emocje, które napędzają do działania! Każda podróż to cele – które realizujesz i wchodzisz wciąż wyżej i wyżej – na szczyt!
więcej

Sitel zmienia siedzibę

Sitel Group przeniesie swoją warszawską siedzibę do Marynarska Business Park, gdzie zajmie 4.000 mkw. Aby znaleźć optymalną powierzchnię biurową, najemca po raz kolejny zdecydował się skorzystać z doświadczenia specjalistów z Cresa Polska.
więcej

Transcom Poland świętuje swoje 18. urodziny w Polsce

Transcom, outsourcingowe contact center, obchodzi 18 lat działalności w Polsce. Firma jest obecna w Polsce od 2003 roku. Obecnie posiada oddziały w czterech miastach w Polsce, zatrudnia ponad 1100 pracowników i zwiększa zatrudnienie także w czasie pandemii, a jednocześnie planuje też dalszy rozwój, m.in. poprzez otwarcie kolejnego biura.
więcej

Trzęsienie ziemi w czeskich contact center

Czeski sejm odrzucił poprawki senatu i przyjął nowelizację ustawy o komunikacji elektronicznej, oprotestowaną przez przedsiębiorców działających w branży contact center. Dotychczasowy system “opt-out” zostanie zastąpiony systemem “opt-in” - zmiany wejdą w życie 1 lipca 2022 roku.
więcej

Teleplatforma Pierwszego Kontaktu to marketingowa porażka

W kręgach zbliżonych do ministra zdrowia nieoficjalnie mówi się, że Teleplatforma Pierwszego Kontaktu to marketingowa porażka. Od czerwca br. skorzystało z niej zaledwie 27 tys. Polaków, choć plany zakładały dużo wyższe zainteresowanie telefoniczną pomocą medyczną. Dlatego NFZ zapowiada przeprowadzenie kampanii informacyjnej o nowej usłudze.
więcej

Teleperformance Polska z Great Place to Work

Teleperformance Polska jako jedyna firma z branży CCS w Polsce otrzymała certyfikat Great Place to Work w tegorocznej edycji programu. O przyznaniu firmie certyfikatu zdecydowały wyniki anonimowych ankiet satysfakcji pracowników oraz audyt kulturowy wewnątrz Teleperformance Polska.
więcej

54 proc. telemarketerów chce zdalnie

Praca zdalna, na którą Polacy musieli masowo przechodzić w czasie pandemii, może z nami zostać na dłużej. I to nie z powodu zagrożenia koronawirusem, ale dlatego, że po prostu polubiliśmy tę formę zatrudnienia. Potwierdzają to wyniki najnowszych badań firmy Armatis.
więcej

Wyciek danych z Tauronu: ofiarą dwa outsourcingowe call center

Wczoraj doszło do wycieku danych osobowych oraz nagrań rozmów z dwóch outsourcingowych call centers, które współpracowały z firmą Tauron. O tyle jest to groźny incydent, gdyż wyciek obejmował nie tylko dane osobowe takiej jak imię i nazwisko, ale także adresy zameldowania (choć formalnie spółka wskazała na adresy poboru energii), datę urodzenia, numer PESEL, e-mail, numery telefonów kontaktowych etc.
więcej

Transcom kupiło City Connect

29 lipca Firma Transcom podpisała umowę nabycia spółki City Connect, specjalizującej się w zakresie obsługi omnichannelowej, obsługującego głównie rynek niemiecki.
więcej

Pierwszy miesiąc działania TPK i 6,5 tys. połączeń

6,5 tys. osób skorzystało jak dotąd z pomocy medycznej w ramach Teleplatformy Pierwszego Kontaktu. W ramach nowej usługi – infolinii NFZ, realizowanej przez spółki grupy kapitałowej Arteria S.A. obsłużono 120 osób w języku obcym, a 9 – przy wsparciu tłumacza migowego. Poinformowała w ubiegłym tygodniu rzecznik prasowa Narodowego Funduszu Zdrowia, Sylwia Wądrzyk.
więcej

Deloitte: Polska w czołówce preferowanych lokalizacji dla Centrów Usług Wspólnych

Pandemia COVID-19 uwypukliła znaczenie innowacyjności w generowaniu wartości biznesowej i sprawiła, że oczekiwania firm w obszarze takich rozwiązań znacznie wzrosły. Aby zwiększyć zyski i zmniejszyć koszty, organizacje w coraz większym stopniu polegają na globalnych modelach świadczenia usług i inwestują w strategiczne możliwości Centrów Usług Wspólnych (SSC).
więcej

Sitel otwiera oddział w Gdańsku

Na mapie miast, w których swój oddział ma Sitel właśnie pojawił się Gdańsk. Na początek pracę w oddziale znajdzie 85 pracowników, ale w ciągu najbliższych lat planuje się wzrost zatrudnienia do ponad 500.