Wybrana kategoria

OUTSOURCING

459 artykułow
Czytaj więcej

Klara Sobieraj to już przeszłość! Teraz jest Bartłomiej Słowik

Pod koniec ubiegłego roku do setek tysięcy Polaków wydzwaniała wirtualna Klara Sobieraj w sprawie dofinansowania do instalacji fotowoltaicznych. Dzwoniła na różne numery i do osób, które nie posiadają własnego domu jednorodzinnego. Prośby o skasowanie numeru były nieskuteczne. Urząd Komunikacji Elektronicznej, bo setkach napływających do niego zgłoszeniach, wszczął postępowanie wobec spółki Euro Call Center i administratorów programu Czysty Powiat.
Czytaj więcej

Sitel Polska w nowym biurze w Gdańsku

Firma Sitel Polska, jeden z międzynarodowych dostawców rozwiązań w zakresie obsługi klienta, wynajęła ponad 1,7 tys. m kw. w biurowcu Format w Gdańsku. Umowa z deweloperem biurowca, firmą Torus, podpisana została na okres 62 miesięcy. Nowe biuro Sitel Polska mieścić się będzie na drugim piętrze biurowca Format. Pierwsi pracownicy pojawią się w nim w październiku 2022 r.
Czytaj więcej

Rośnie presja na działy obsługi klienta

Trend stawiający na pierwszym miejscu doświadczenia klienta jeszcze bardziej nasilił się w 2022 roku, ale wygląda na to, że firmy na całym świecie mają z tym coraz większy problem. Wynika to ze znacznie zwiększonego wolumenu zapytań, jakie trafiają do działów obsługi różnymi kanałami, niedoboru pracowników, a także coraz większych oczekiwań klientów. To najważniejsze wnioski, jakie płyną z badań firmy McKinsey na temat stanu obsługi klienta w 2022 roku
Czytaj więcej

Zespół „w chmurze”, czyli wiele języków jednego projektu

Bycie częścią czegoś wielkiego ma dwie korzyści – jesteś wielki i…dla swoich klientów możesz więcej. Tak najogólniej można opisać sposób działania Cloud Campus w Teleperformance Polska. Klienci firmy mogą w ten sposób wybrać na podstawie różnych parametrów obsługę klienta aż w kilkudziesięciu lokalizacjach na świecie. Taki setup umożliwia optymalne zbudowanie zespołu Customer Service, mając na uwadze niższą niż lokalna cenę, wysoki poziom znajomości języka oraz najwyższą jakość oferowaną klientom przez to outsourcingowe contact center.
Czytaj więcej

Voice Contact Center podsumował ubiegły rok

8,1 mln obsłużonych telefonów, ponad 300 tys. czatów, 369 tysięcy rozmów wykonanych przez Primebota i 1,8 mln obsłużonych e-maili. To tylko część osiągnięć, jakie odnotowała spółka Voice Contact Center w minionym roku. W tym czasie spółce udało się pozyskać aż 32 nowych partnerów biznesowych, a spółka odnotowała aż 44% wzrost r/r.
Czytaj więcej

Telmon otwiera oddział w Sieradzu

Telmon to działające ponad 11 lat outsourcingowe call center. Specjalizuje się w obsłudze klienta, telesprzedaży, badaniach rynkowych oraz windykacji. Spółka otworzyła właśnie kolejny swój oddział. Po Łodzi i Toruniu przyszedł czas na Sieradz.
Czytaj więcej

Telbridge z licencją krajowej instytucji płatniczej

Specjalizująca się w outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży spółka Telbridge właśnie otrzymała od Komisji Nadzoru Finansowego licencję krajowej instytucji płatniczej. Zezwolenie wydane przez KNF obejmuje świadczenie usługi inicjowania transakcji płatniczej (PIS – Payment Initiation Servece) w ramach modelu otwartej bankowości.
Czytaj więcej

Rynek telesprzedaży i obsługi klienta w Polsce może się skurczyć o 25 proc.

Planowana i procedowana ustawa antylichwiarska, która w obecnym kształcie zakłada ponoszenie przez pożyczkodawcę kosztów nadzoru finansowego porównywalnego do utrzymania administracji na poziomie średniej wielkości banku. To oznacza zmniejszenie rentowności firm i znaczne ograniczenie ilości i wielkości zleceń na obsługę klienta oraz telesprzedaż dla firm outsourcingowych.