Wybrana kategoria
CRM & ERP
49 artykułow
Czeski start-up z ponad 700 milionami budżetu na rozwój Keboola
Nasi południowo-wschodni sąsiedzi prężnie rozwijają się w nowych technologiach. Niedawno czeski start-up Keboola pozyskał 700 milionów na rozwój ich zaawansowanej platformy danych. Technologia trzech czeskich innowatorów ma konkurować ze światowymi gigantami rynku technologicznego.
SAS Decision Builder integruje się z Microsoft Fabric
SAS, dostawca rozwiązań sztucznej inteligencji i analityki, wkrótce w pełni zintegruje SAS Decision Builder, czyli oparte na chmurze…
ChatERP od Comarch, czyli nowy wymiar wsparcia użytkownika
Comarch, polski producent systemów ERP, przedstawia nowe narzędzie – Comarch ChatERP to interaktywny asystent użytkownika działający na zasadach sztucznej inteligencji (AI). Innowacyjne rozwiązanie zostało zaprojektowane z myślą o maksymalnym wsparciu użytkowników, zarówno w codziennej pracy, jak i w pełni autonomicznych operacjach.
Talkdesk z nagrodami Best of Awards
Talkdesk - platforma do obsługi centrów kontaktowych oparta na chmurze, otrzymała ostatnio znaczące wyróżnienie od TrustRadius, zaufanej platformy głosu klienta i analizy rynku. Zdobywając trzy prestiżowe nagrody Best of Awards w kategorii centrów kontaktowych na rok 2023, Talkdesk wyróżnił się w obszarach "Najlepsza Relacja", "Najlepsza Cena względem Jakości" oraz "Najlepszy Zestaw Funkcji".
Genesys liderem w raporcie Omdia
W prestiżowym raporcie Omdia Universe Customer Engagement Platforms na lata 2023-24, Genesys, dostawca chmurowych rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji do orkiestracji doświadczeń, został uznany za lidera. Firma zdobyła uznanie za swoją platformę Genesys Cloud CX, która oferuje zaawansowane możliwości w dziedzinie innowacji, sztucznej inteligencji i zarządzania ścieżką klienta.
Totango na podium liderów dostawców platform CS na świecie
Oprogramowanie Customer Success firmy Totango znalazło się w gronie najwyżej ocenianych wśród ośmiu czołowych dostawców platform.
Empatia w sercu wdrożeń systemów CRM – klucz do sukcesu
Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, jak ważna jest empatia w świecie technologii, zwłaszcza podczas wdrażania skomplikowanych systemów, takich jak…
Trustpilot wprowadza nową integrację z Salesforce dla klientów w Australii
Trustpilot poinformował o uruchomieniu nowego narzędzia "Reviews for Salesforce by Trustpilot" na platformie Salesforce AppExchange w Australii i regionie Azji i Pacyfiku. Nowe rozwiązanie umożliwia firmom połączenie się z większą liczbą konsumentów na świecie, zapraszanie do wystawiania opinii, zarządzanie nimi oraz odpowiadanie na recenzje Trustpilot z jednej platformy.
Ponad połowa firm planuje wydać jeszcze więcej na AI w marketingu w 2024 r.
Nowe badanie przeprowadzone przez Twilio pokazuje, że automatyzacja AI stała się głównym środkiem, za pomocą którego firmy chcą zwiększać przychody i działać wydajnie.
Globant inauguruje Studio ServiceNow
Firma Globant, znana z cyfrowego podejścia do przekształcania biznesów za pomocą innowacyjnych technologicznych rozwiązań, oficjalnie zapowiedziała uruchomienie dedykowanego…
Zendesk romansuje z generatywną sztuczna inteligencją
Firma Zendesk, Inc. ogłosiła integrację swojej platformy z rozwiązaniami w zakresie generatywnej sztucznej inteligencji dedykowanej obsłudze klienta i customer experience. Powstałe rozwiązania pozwalają firmom osiągnąć niemal natychmiastową wartość biznesową dzięki zwiększonej satysfakcji klientów, obniżonym kosztom i zwiększonej lojalności klientów.
Diagnostyka S.A. wybrała rozwiązanie Salesforce
Diagnostyka, największa w Polsce sieć laboratoriów medycznych, dołączyła do grupy użytkowników rozwiązań Salesforce, rozpoczynając w czerwcu br. eksploatację nowego systemu obsługi sprzedaży i zarządzania współpracą z Kontrahentami. Za wdrożenie odpowiadała firma Sii.
Comarch największym krajowym dostawcą systemów ERP
Comarch potwierdził pozycję największego krajowego dostawcy oprogramowania ERP, a jego udział w rynku stale się umacnia, zwłaszcza w porównaniu z globalnymi graczami. W raporcie IDC „Poland Enterprise Application Software Market Analysis and 2022 Vendor Shares” firma zajęła drugie miejsce wśród dostawców systemów ERP, a pierwsze wśród polskich producentów.
10% większa konwersja dzięki nowemu systemowi CRM w Banku Pocztowym
Bank Pocztowy zanotował prawie 10-krotny wzrost konwersji od pierwszego kontaktu z Klientem do sprzedaży produktów i usług w pierwszym pełnym miesiącu po wdrożeniu CRM w chmurze obliczeniowej. Nowoczesne technologie pomagają w Banku Pocztowym zwiększyć liczbę nowych klientów oraz sprzedaż nowych produktów.
Genesys i Salesforce ogłaszają wspólną platformę do obsługi klienta
Genesys, światowy lider w zakresie rozwiązań contact center, oraz Salesforce, czołowy dostawca rozwiązań CRM, łączą siły, prezentując CX…
LiveChat Software z 1000 klientów HelpDesk-u
LiveChat Software, jedna z czołowych firm w branży "customer service", ogłosiła, że jej produkt HelpDesk przekroczył barierę tysiąca klientów. W ten sposób HelpDesk staje się trzecim produktem LiveChat Software, który osiąga ten kamień milowy.
Salesforce wprowadza personalizację doświadczeń zakupowych opartą o AI
Salesforce wprowadza Marketing GPT i Commerce GPT – od teraz każda kampania i doświadczenie zakupowe może być spersonalizowane za pomocą generatywnej sztucznej inteligencji. Innowacje wprowadzone w Marketing GPT i Commerce GPT połączą generatywną sztuczną inteligencję z zaufanymi danymi w czasie rzeczywistym, zmieniając sposób, w jaki firmy budują relacje ze swoimi klientami.
PGE w trakcie wdrożenia obsługi klienta zgodnej ze standardami CSIRE
Konsorcjum A2 Customer Care sp. z o.o. i Atende S.A. od kwietnia 2022 r. realizuje na rzecz PGE Systemy, spółki z Grupy PGE, wdrożenie systemów CRM i Biling. Jego celem jest przygotowanie organizacji do nowoczesnej, wielokanałowej obsługi klientów oraz wymiany komunikatów rynkowych i danych w oparciu o standardy Centralnego Systemu Informacji Rynku Energii (CSIRE), jednocześnie przyspieszając i usprawniając procesy obsługi i rozliczeń klientów. Po zakończeniu odbioru produktów analitycznych, rozpoczęła się kolejna faza realizacji projektu, czyli Wdrożenie pilotażowe systemów CRM i Billing wraz z migracją danych 5 milionów użytkowników.
Stoen Operator wybrał PwC na wdrożenie systemu CRM
Stoen Operator rozstrzygnął przetarg na wdrożenie nowego systemu klasy CRM. Za realizację umowy odpowiedzialna jest firma doradcza PwC Polska. Pomoże ona wdrożyć Salesforce Customer 360, który zastąpi systemy istniejące już w zasobach warszawskiego OSD.
Totalizator Sportowy zadba o relacje z klientami
Totalizator Sportowy rozpoczął projekt, którego celem jest transformacja zarządzania relacjami z graczami między innymi lotto.pl. Wsparciem dla spółki w tym przedsięwzięciu będą technologie CRM firmy Salesforce – światowego lidera w systemach CRM - a wdrożeniem zajmie się certyfikowany partner Salesforce – Cloudity.