Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

GigCX

Oznacza proces lub trend polegający na wdrażaniu w proces obsługi klienta wszystkich pracowników firmy / organizacji. Idea Gig Customer Service sprawia, że za obsługę klienta odpowiadają nie tylko pracownicy oddelegowani do niej, ale także pracownicy techniczny, liniowi, produkcyjni i eksperci każdego szczebla.  GigCX zapewnia całodobową, nieprzerwaną, sprawą i często zmotywowaną rzeszę ekspertów marki gotowych do obsługi pików w ruchu przychodzącym w np. contact center.

GigCX może objawiać się w następujący sposób:

  • zwiększona zwinność – większa ilość obsługujących pracowników sprawia, że skraca się czas oczekiwania na obsługę oraz znacznie zmniejsza się marnotrawstwo dostępnych zasobów
  • lepsze wyniki CSAT – pracownicy zaangażowani w obsługę klienta są bardziej zmotywowani, co prowadzi do większej empatyzacji procesu obsługi klienta i znacznie polepsza doświadczenia klientów
  • obniżone koszty – zmniejszanie ilości osób zaangażowanych w 100 proc. w proces obsługi klienta. Ich kompetencje przejmowane są przez pracowników innych działów, co powoduje zmniejszenie koniecznego do obsługi klientów zespołu ludzkiego.
  • pozytywna integracja społeczna – pracownicy odpowiedzialni za obsługę klienta są wg. tej teorii bardziej zaangażowani w procesy integracji społecznej z uwzględnieniem różnorodności.
  • promowanie zrównoważonego rozwoju – poprzez zmniejszenie zasobów niezbędnych do obsługi klienta takich jak zmniejszenie obsady centrów kontaktu fizycznego co w konsekwencji może przyczynić się do zmniejszenia emisji dwutlenku węgla.
Browsing Category

CRM & ERP

28 posts
Read More

Capgemini poszukuje ekspertów od nowych technologii

Capgemini w Warszawie rekrutuje i rozwija innowacyjną linię biznesową – Capgemini Invent. W związku z tym na warszawskim rynku pojawiają się dodatkowe miejsca pracy i możliwości dla specjalistów, którzy chcą rozpocząć karierę w branży nowych technologii, w tym ekspertów z zakresu data science czy data analytics.
Read More

Vercom kupił FreshMaila

Vercom, dynamicznie rosnąca spółka technologiczna, dostarczająca globalne chmurowe rozwiązania w modelu CPaaS (Communication Platform-as-a-Service), łączy siły z najbardziej rozpoznawalnym dostawcą usług e-mail marketingu w Polsce – firmą FreshMail.
Read More

SAP Story: Amica i SAP od ćwierć wieku wspólnie budują cyfrową rzeczywistość

Grupa Amica, od blisko 25 lat pracująca na narzędziach SAP, planuje dalszą cyfryzację procesów biznesowych. Tym razem stawia na rozwiązanie SAP S/4HANA, automatyzujące produkcję i zarządzanie zasobami. W Polsce spółka zamierza przejść na ten system do 2027 roku. Do tego czasu chce zostać także jednym z trzech kluczowych producentów AGD w Europie.
Read More

Żabka wdrożyła Salesforce

Żabka Polska wdrożyła unikalne, oparte o chmurę narzędzie do zarządzania siecią franczyzową bazujące na rozwiązaniach Salesforce. Nowy System Zarządzania Relacjami z Franczyzobiorcami integruje w jednym miejscu dane dotychczas dostępne w różnych aplikacjach, zapewniając jeszcze lepszą i szybszą obsługę blisko 6000 franczyzobiorców sieci Żabka.
Read More

SAP: połowa Polaków kupuje w sieci, połowa chce testować w sklepie

50 mld złotych – tyle według raportu Interaktywnie.com wydamy na zakupy online w 2019 roku. Jak podają Ecommerce Europe i SAP, już 49% Polaków robi regularnie zakupy online. Inne badania SAP pokazują, że tyle samo Polaków wciąż chce testować produkty „na żywo”. Priorytetem staje się więc budowa spójnych doświadczeń klientów – niezależnie od wybranej formy kontaktu z marką. Z pomocą w tym procesie przychodzą rozwiązania IT dla branży retail.