CRM & ERP PORADNIKI Krytyczne spojrzenie na szkolenie użytkowników CRM: rzeczywistość a oczekiwania przezRedakcja27 września 2024
CRM & ERP Comarch umacnia pozycję na polskim rynku ERP, osiągając niemal 25% udziału przezRedakcja14 września 2024
AUTOMATYZACJA CRM & ERP IN-HOUSE PKP Intercity z nowym systemem CRM opartym na AI przezJarosław Owczarek15 lutego 2024
CRM & ERP Infor liderem w badaniu IDC MarketScape dotyczącym rozwiązań ERP przezRedakcja21 grudnia 2023
AUTOMATYZACJA BIG DATA CRM & ERP Czeski start-up z ponad 700 milionami budżetu na rozwój Keboola przezJarosław Owczarek3 grudnia 2023
AUTOMATYZACJA CRM & ERP ChatERP od Comarch, czyli nowy wymiar wsparcia użytkownika przezRedakcja15 listopada 2023
CRM & ERP TECHNOLOGIE Totango na podium liderów dostawców platform CS na świecie przezRedakcja7 listopada 2023
CRM & ERP KOMENTARZE Empatia w sercu wdrożeń systemów CRM – klucz do sukcesu przezPaweł Krypno2 listopada 2023
CRM & ERP TECHNOLOGIE Trustpilot wprowadza nową integrację z Salesforce dla klientów w Australii przezRedakcja1 listopada 2023
BADANIA / ZAGRANICA BIG DATA CRM & ERP Ponad połowa firm planuje wydać jeszcze więcej na AI w marketingu w 2024 r. przezRedakcja25 października 2023
CRM & ERP SYSTEMY CC TECHNOLOGIE Globant inauguruje Studio ServiceNow przezRedakcja11 października 2023
CRM & ERP SYSTEMY CC TECHNOLOGIE Zendesk romansuje z generatywną sztuczna inteligencją przezRedakcja4 października 2023