Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

24/7

Skrót oznaczający, że dział, infolinia, helpdesk lub cokolwiek innego działa w systemie 24 godziny na dobę, 7 dni tygodniu. Zdarza się, że skrót zapisywany jest jako 24x7 lub 24-7.
Wybrana kategoria

CRM & ERP

26 artykułow
więcej

Vercom kupił FreshMaila

Vercom, dynamicznie rosnąca spółka technologiczna, dostarczająca globalne chmurowe rozwiązania w modelu CPaaS (Communication Platform-as-a-Service), łączy siły z najbardziej rozpoznawalnym dostawcą usług e-mail marketingu w Polsce – firmą FreshMail.
więcej

SAP Story: Amica i SAP od ćwierć wieku wspólnie budują cyfrową rzeczywistość

Grupa Amica, od blisko 25 lat pracująca na narzędziach SAP, planuje dalszą cyfryzację procesów biznesowych. Tym razem stawia na rozwiązanie SAP S/4HANA, automatyzujące produkcję i zarządzanie zasobami. W Polsce spółka zamierza przejść na ten system do 2027 roku. Do tego czasu chce zostać także jednym z trzech kluczowych producentów AGD w Europie.
więcej

Żabka wdrożyła Salesforce

Żabka Polska wdrożyła unikalne, oparte o chmurę narzędzie do zarządzania siecią franczyzową bazujące na rozwiązaniach Salesforce. Nowy System Zarządzania Relacjami z Franczyzobiorcami integruje w jednym miejscu dane dotychczas dostępne w różnych aplikacjach, zapewniając jeszcze lepszą i szybszą obsługę blisko 6000 franczyzobiorców sieci Żabka.
więcej

SAP: połowa Polaków kupuje w sieci, połowa chce testować w sklepie

50 mld złotych – tyle według raportu Interaktywnie.com wydamy na zakupy online w 2019 roku. Jak podają Ecommerce Europe i SAP, już 49% Polaków robi regularnie zakupy online. Inne badania SAP pokazują, że tyle samo Polaków wciąż chce testować produkty „na żywo”. Priorytetem staje się więc budowa spójnych doświadczeń klientów – niezależnie od wybranej formy kontaktu z marką. Z pomocą w tym procesie przychodzą rozwiązania IT dla branży retail.
więcej

Myślisz o rewolucji IT? Zastanów się dwa razy

Big Data oraz chmura obliczeniowa – dostawcy IT wręcz zalewają rynek nowymi produktami. Jednak w firmach nie zawsze trzeba przeprowadzać informatyczną rewolucję, by uzyskać wymierne efekty. Czasem wystarczą proste rozwiązania. Doświadczenia pokazują, że ich wdrożenie może przynieść niekiedy znacznie więcej korzyści niż najnowsze technologie.