Wybrana kategoria
AKTUALNOŚCI
3545 artykułow
Najważniejsze wydarzenia z szeroko pojętej branży customer care. Call center i contact center działające w modelu in-house, outsourcing, rozproszonym. Dostawcy technologii, szkoleniowcy i wiele innych podmiotów komunikujących się z otoczeniem.
47% pracowników wybiera pracodawcę na podstawie czasu i godzin oraz elastycznego harmonogramu pracy
Firmy mogą wykorzystać analizę danych do inteligentnego, skutecznego i efektywnego zarządzania swoimi pracownikami, uwzględniając przy tym planowanie, możliwości i umiejętności oraz cele zawodowe.
Co zwiększy sprzedaż w e-commerce i omnichannel w 2023?
Immersyjne doświadczenia czy metawers? Personalizacja, a może wszechobecny CX? Podejście holistyczne czy fokusowe? Poznaj trzy trendy, które wsparte automatyzacją, zadecydują o sukcesie na rynku e-handlu i omnichannel w 2023 roku.
Skoro pieniądze na pierwszym miejscu, to co na drugim?
Dobre zarobki to już nie wszystko, co przyciąga pracowników i pracowniczki do pracy w branży IT i obsługi klienta. Dziś liczy się znacznie więcej – co poza wynagrodzeniem zachęca zatem talenty do podjęcia zatrudnienia czy zmiany pracodawcy w tych sektorach?
Trendy szkoleniowe dla firm w 2023 roku
Rozwój kompetencji jest dziś priorytetem firm, które chcą efektywnie funkcjonować w nowej rzeczywistości. Sektor nowoczesnych usług biznesowych może tu służyć za przykład. Centra biznesowe w Polsce zatrudniają ponad 400 tys. osób, od lat odpowiadając za realizację projektów na międzynarodową i globalną skalę.
Handel inwestuje w automatyzację
Firmy będą wydawać na robotykę i automatyzację coraz więcej. Także sklepy detaliczne. Wiele z nich będzie potrzebowało we wdrożeniach wsparcia. Cały przemysłowy świat stawa na robotykę i automatyzację. Według raportu McKinsey Global Industrial Robotics Survey 2022, dla wielu przedsiębiorstw nakłady na systemy informatyczne i urządzenia automatyzujące procesy będą stanowić nawet 1/4 wydatków kapitałowych w ciągu najbliższych pięciu lat.
Marketing szemrany
Jak na razie tylko dwie spółki zostały ukarane za handel nieprawdziwymi recenzjami i ocenami zamieszczanymi w Internecie. Ale tego typu ofert jest znacznie więcej. I o sprawie najpewniej byśmy nigdy nie usłyszeli, gdyby nie - po pierwsze kara UOKiK-u, a po drugie – mała restauracyjka z pizzą w Zakopanem.
Media System otwiera oddział w Toruniu
Media System otwiera kolejny oddział Contact Center już 20 stycznia. Tym razem w Toruniu. Nowe miejsca pracy powstały w nowoczesnym biurowcu przy ulicy Grudziądzkiej 132.
Jak obliczyć ROI z działań telemarketingowych?
Przed początkującymi managerami często stoi wyzwanie obliczenia ROI. Część z nich będzie nie tylko musiała je obliczać, ale także bezustannie kontrolować. Dlatego w tym artykule przybliżymy nieco tematykę zwrotu z inwestycji w działania telemarketingowe.
Konsumenci kupujący w sieci mają coraz wyższe wymagania
Niższa cena jest dla e-konsumentów najważniejszym czynnikiem decydującym o zakupach w internecie. Sukcesywnie rośnie jednak rola tzw. customer experience, czyli ogólnych doświadczeń zakupowych, na które składają się wygoda, szybkość i opcje płatności, dostawy oraz zwrotu produktu.
Brak empatii, ludzkich odruchów i zdrowego rozsądku u pracowników stacji Orlen
Od dwóch dni głośno jest o sytuacji opisywanej w mediach na temat zachowania pracowników stacji Orlen w Osieczy koło Konina. Do 70-cio letniego mężczyzny, który zasłabł wezwano Policję, zamiast karetki, a gdy klienci chcieli udzielić pomocy – zablokowano ich kordonem pracowników ochrony i obsługi stacji.
ZUS pochwalił się statystykami z obsługi klienta
W 2022 roku większość wniosków do ZUS klienci wysłali drogą elektroniczną. Na koniec roku liczba profili na Platformie Usług Elektronicznych ZUS wzrosła do blisko 11 mln. Ponadto w mijającym roku w salach obsługi klientów obsłużono ponad 13 mln osób.
Losowanie i handel numerami zdaniem sądu dozwolony
I znowu okazało się, że niby mamy RODO, ale kompletnie nieprzydatne. Oto zapadł wyrok sądowy, w którym stwierdzono, że numery telefonów nie muszą być danymi osobowymi. Można więc swobodnie nimi handlować i wykorzystywać do dowolnych celów.
LiveChat zapowiada rebranding
Spółka LiveChat poinformowała, że nabyła domenę text.com. Przedstawiciele firmy poinformowali, że planują w przyszłości rebranding nazwy spółki.
LiveChat Software spodziewa się gorszych wyników
Jak podała podczas konferencji prasowej spółka LiveChat Software spodziewany jest wzrost wskaźnika odejść klientów (churn). Końcówka 2022 roku napawa jednak ostrożnym optymizmem w kwestii liczby klientów. Firma nie planuje wzrostu zatrudnienia, skupi się na optymalizacji działalności.
Rząd akceptuje wzmocnienie uprawnień Prezesa UOKiK-u
Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy o zmianie ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów oraz niektórych innych ustaw, przedłożony przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Zarzuty Prezesa UOKiK na Rok internetu za darmo w T-Mobile
Hasło „1200 GB za darmo przez rok” może wprowadzać w błąd, a warunki promocji nie zostały wyraźnie objaśnione. Sposób prezentacji reklamy w przestrzeni miejskiej jest dla konsumentów nieczytelny. T-Mobile grozi kara do 10 proc. obrotu.
Automatyzacja w contact center? Powoli to standard
Dla firm contact center największymi wyzwaniami są kwestie rekrutacji i utrzymania pracowników, gwałtowny wzrost liczby obsługiwanych połączeń, a także wysokie i wciąż rosnące koszty. Automatyzacja to najlepsze rozwiązanie tych problemów, a na różnym etapie wdrażania rozwiązań w tym obszarze jest już aż 95% centrów kontaktowych na świecie. Szczególnie duże nadzieje branża wiąże z automatyzacją w kanale głosowym – wynika z globalnych badań firmy Replicant.
Credit Agricole z Grand Prix konkursu Konsumencki Lider Jakości
Credit Agricole - jako jedyny bank w Polsce - otrzymał tytuł Grand Prix konkursu Konsumencki Lider Jakości 2022. Klienci doceniają bank za profesjonalną obsługę, uczciwą ofertę i atrakcyjne warunki kredytów ratalnych.
Jabra wzmacnia dział marketingu
Do zespołu marketingu Jabra, marki GN Group, dołączyła Jagoda Leszczyńska jako nowy Enterprise Marketing Manager odpowiedzialny za region CEE.
Teleperformance zwycięża w konkursie ECCaCSA
Teleperformance zwycięża w konkursie European Contact Center and Customer Service Awards. Kapituła posiadającego najdłuższą historię i cieszącego się najwyższą renomą programu nagród w Europie, ogłosiła tegorocznych laureatów w obecności ponad 1200 gości z 32 krajów. Spółka Teleperformance otrzymała łącznie 8 nagród za doskonałość w obsłudze klienta.