Wybrana kategoria
AKTUALNOŚCI
4050 artykułow
Najważniejsze wydarzenia z szeroko pojętej branży customer care. Call center i contact center działające w modelu in-house, outsourcing, rozproszonym. Dostawcy technologii, szkoleniowcy i wiele innych podmiotów komunikujących się z otoczeniem.
Polski pracownik jest niezaangażowany, niedoceniony i zestresowany pracą
Światowe trendy jednoznacznie wskazują, że zaangażowanie pracowników utrzymuje się na stosunkowo niskim poziomie. Ponadto, pracownicy w Europie są jednymi z najmniej zaangażowanych, a nasz kraj wypada słabo nawet na tym tle.
Coraz więcej pracowników wypalonych zawodowo to wyższe koszty dla firm
Wypalenie zawodowe to coraz częstszy problem, z którym borykają się pracownicy na całym świecie. Badania Gallup pokazują, że aż 28% z nich odczuwa wypalenie w pracy "bardzo często" lub "zawsze".
Polskie przedsiębiorstwo oskarżone o sprzedaż w Rosji
Pod koniec tygodnia Hindenburg Research opublikował obszerny raport, w którym postawiono zarzut, iż LPP w praktyce nie wycofało się z Rosji.
UOKiK przygląda się cenom paliw na stacjach Shell
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów postanowił postawić zarzuty sieci stacji paliw Shell za promocję pomijającą dyrektywę Omnibus.
Kielce planują uruchomienie miejskiej infolinii
Kielce inwestują w przyszłość komunikacji miejskiej, uruchamiając innowacyjne Miejskie Centrum Kontaktu (MCK), które ma zrewolucjonizować sposób, w jaki mieszkańcy komunikują się z urzędem miasta.
Polska ukarana przez TSUE
Polska 14 marca 2024 r. została ukarana przez Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej za niewdrożenie Europejskiego kodeksu łączności elektronicznej. Jakie konsekwencje poniesie nasz kraj?
PJM na Zielonej Infolinii mało popularny, ale potrzebny
Zielona Linia udziela informacji na temat urzędów pracy i rynku pracy, w tym, przede wszystkim, zatrudniania cudzoziemców w Polsce. Aby Klienci mogli swobodnie korzystać z usług Centrum, stworzono kilka kanałów kontaktu. Najpopularniejszym jest infolinia, pod numerem telefonu 19524.
Parlament Europejski przyjął “tymczasowe” AI Act
Wczoraj nastał kolejny ważny moment na osi legislacyjnej AI Act. Tymczasowe porozumienie o sztucznej inteligencji zostało przyjęte przez Parlament Europejski.
Nanonets ulepszy przepływy pracy za pomocą AI
Nanonets start-up zajmujący automatyzacją przepływu pracy za pomocą AI, pozyskał ostatnio aż 29 milionów dolarów w rundzie finansowej prowadzonej przez Accel. Nowoczesne rozwiązania przedsiębiorstwa mają już niedługo odciągnąć przedsiębiorców od nudnych i powtarzalnych danych.
Sam Altman wraca na ‘tron’
Sam Altman po swoich burzliwych perypetiach z OpenAI znowu zasiądzie na stanowisku CEO tej firmy. Wraz z nim do składu zarządu dołączy także trzech nowych członków.