Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

cold calling

to kontaktowanie się z osobami, zwykle za pomocą telefonu, które nie znają osoby dzwoniącej i nie spodziewają się takiego kontaktu. Jest to np. kontakt handlowca z potencjalnym klientem w celu zaproponowania produktu czy usługi.
Wybrana kategoria

AKTUALNOŚCI

3189 artykułow

Najważniejsze wydarzenia z szeroko pojętej branży customer care. Call center i contact center działające w modelu in-house, outsourcing, rozproszonym. Dostawcy technologii, szkoleniowcy i wiele innych podmiotów komunikujących się z otoczeniem.

więcej

Od przyszłego roku wynagrodzenie minimalnie 19,60 PLN/h

Związkowcy i pracodawcy mieli 30 dni na wynegocjowanie wspólnej propozycji płacy minimalnej, jednak przewidziany prawem termin minął, a wspólnego stanowiska nie udało się wypracować. Wynika z tego, że wysokość tego wynagrodzenia będzie musiał ustalić rząd, który chce, by w 2022 roku wynosiło ono 3 tys. zł brutto. Pracodawcy chcieli, by pozostało poniżej tej granicy, przedstawiciele związków zeszli z proponowanych w I połowie roku 3,5 tys. do 3,1 tys. zł. To jednak nie wystarczyło.
więcej

Ruszyła rekrutacja na IV edycję Studium Menedżera Contact Center

W czerwcu rozpoczęła się rekrutacja na IV edycję Studium Menedżer Contact Center. Studium to jedyny w Polsce, unikalny na skalę europejską program edukacyjny o randze akademickiej dedykowany team leaderom, kierownikom, supervisorom, specjalistom cc oraz osobom aspirującym do zarządzania całymi jednostkami zdalnej obsługi klienta i sprzedaży.
więcej

Inwestycje w technologie cyfrowe i zrównoważony rozwój mogą przyczynić się do stworzenia 5,7 mln nowych miejsc pracy w Europie do 2030 r.

Według nowego raportu Accenture opracowanego we współpracy z BusinessEurope, przyspieszone inwestycje w technologie cyfrowe i zrównoważony rozwój mogą przyczynić się do stworzenia nawet 5,7 mln nowych miejsc pracy w Europie do 2030 r. Ponad trzy czwarte firm planuje w ciągu najbliższych trzech lat podnieść kwalifikacje lub przekwalifikować nawet 25% swoich pracowników.
więcej

Czytelniejsze bilety PKP ułatwieniem dla klientów

PKP Intercity zaprezentowało nowy wzór biletu internetowego. Dzięki odświeżonej szacie graficznej stał się on bardziej czytelny zarówno dla pasażerów, jak i drużyn konduktorskich. Wyeksponowano na nim najważniejsze dane o podróży, dzięki czemu pasażer bez problemu odnajdzie najważniejsze informacje.
więcej

85 proc. Polaków po pandemii nie zamierza rezygnować z zakupów on-line

Pandemia COVID-19 skłoniła wielu Polaków do zakupów online. Napędziła też oczekiwania klientów w tym kanale. – W tej chwili platformy internetowe koncentrują się już nie tylko na pozyskaniu nowych klientów, lecz także na tym, jak poprzez nowe strategie i działania mogą utrzymać już po zakończeniu pandemii swoich klientów – mówi Elżbieta Dziuba, ekspertka ds. cyfryzacji z Konfederacji Lewiatan.
więcej

Netia rozpoczyna współpracę z Zenifero

Zarząd spółki TenderHut S.A. poinformował o podpisaniu umowy między Zonifero S.A., spółką zależną należącą do Grupy a liderem rynku telekomunikacyjnego Netia S.A.. Współpraca będzie opierać się na modelu „white label”, czyli w tym przypadku na sprzedaży rozwiązań Zonifero w brandingu i pod marką partnera handlowego, spółki Netia.
więcej

Rusza BLIK zbliżeniowy – niebawem pierwsi użytkownicy

Banki już wkrótce udostępnią swoim klientom możliwość płacenia zbliżeniowo BLIKIEM w sklepach stacjonarnych w Polsce i na świecie. Skorzystanie z tej możliwości przez użytkowników bankowych aplikacji mobilnych nie będzie wymagało logowania do aplikacji. Płatności zbliżeniowe BLIK uzupełnią dotychczasową gamę rozwiązań oferowanych przez system płatności mobilnych.
więcej

Cyfrowa wymiana dokumentów z firmami w Banku Millennium

Bank Millennium udostępnił firmom w ramach bankowości przedsiębiorstw możliwość cyfrowej, dwustronnej wymiany dokumentów w serwisie internetowym Millenet dla przedsiębiorstw. Moduł wymiany dokumentów to kolejny etap digitalizacji procesów biznesowych. Już ponad połowa umów kredytowych z firmami podpisywana jest cyfrowo z wykorzystaniem podpisu elektronicznego i liczba ta stale rośnie.
więcej

Wizualizacje w umowach? Prawo ma być przejrzyste i pomagać

Design thinking, sztuczna inteligencja, badanie potrzeb i doświadczeń użytkowników mają zrewolucjonizować rynek prawniczy. Coraz więcej firm dąży do jak największego uproszczenia swoich działań prawnych. Również sądy szukają sposobów, żeby być miejscem bardziej przyjaznym i dostępnym dla petentów.
więcej

Prosty język powszechniejszy w bankach

Banki upraszczają język komunikacji, by był zrozumiały i przyjazny. Zmianę przeszło już wiele procedur i wzorów dokumentów w niemal każdym banku, który został sygnatariuszem deklaracji w sprawie standardu prostego języka.
więcej

Alior Bank zaoferuje wakacyjne ubezpieczenie zdalnie

Sezon wakacyjny właśnie się rozpoczyna, a to oznacza, że coraz więcej osób w swoich planach wypoczynkowych rozważa wyjazdy nie tylko w Europie, ale także do pozaeuropejskich destynacji. Jednym z niezbędnych elementów bezpiecznego urlopu jest ubezpieczenie turystyczne.