Wybrana kategoria

AKTUALNOŚCI

3274 artykułów

Najważniejsze wydarzenia z szeroko pojętej branży customer care. Call center i contact center działające w modelu in-house, outsourcing, rozproszonym. Dostawcy technologii, szkoleniowcy i wiele innych podmiotów komunikujących się z otoczeniem.

więcej

Voicebot na infolinii mBanku

mBank wprowadza voicebota, Marka, który będzie odbierał połączenia na mLinii. Jego zadaniem jest pomoc w najczęstszych sprawach, z jakimi dzwonią klienci. Dzięki temu bank chce skrócić czas odbioru połączenia i przekierowania do właściwego konsultanta, który pomoże w bardziej skomplikowanych przypadkach.
więcej

Tym e-sklepom Polacy zaufali najbardziej

Ceneo.pl po raz 12. ogłosiło zwycięzców Rankingu Zaufanych Sklepów, którzy cieszą się największym zaufaniem kupujących. Rekomendacje klientów pozwoliły wyłonić najlepszą piętnastkę wśród e-sklepów objętych Programem Zaufanych Opinii Ceneo.pl.
więcej

TikTok rośnie najszybciej w naszym regionie Europy

TikTok globalnie ma już miliard użytkowników, jest przede wszystkim platformą rozrywkową, a jego grupa odbiorców jest bardzo zróżnicowana. TikTok w coraz większym stopniu skupia się na współpracy z biznesem i reklamodawcami. Także w Polsce, gdzie na początku tego roku otworzył swoje biuro, pełniące jednocześnie funkcję regionalnego hubu na całą Europę Centralną. To właśnie w tym regionie platforma notuje w tej chwili najszybszy wzrost.
więcej

mBank z Językowym Znakiem Jakości

Znak ma formę pieczątki. Przyznała go Fundacja Języka Polskiego, która wzięła pod lupę treści zamieszczane na stronie internetowej banku i sprawdziła je m.in. pod kątem poprawności językowej. Jeśli na danej stronie jest pieczątka oznacza to, że tekst jest napisany w sposób przyjazny, prosty i zrozumiały dla każdego.
więcej

E-eksport to przyszłość i szansa na rozwój dla polskich firm

Rusza kampania informacyjna firmy e-point SA skierowana do przedsiębiorców zainteresowanych wejściem na zagraniczny rynek B2B za pomocą e-commerce. Oprócz zbioru praktycznych informacji w formacie darmowego ebooka, równolegle publikowana będzie seria wywiadów z ekspertami i ekspertkami z zakresu prawa, handlu elektronicznego czy różnic kulturowych, aby pomóc przedsiębiorcom w przygotowaniu odpowiedniej strategii sprzedaży zagranicznej.
więcej

eGOV ciągle nie dla biznesu

W czasie pandemii wiele usług publicznych zostało przeniesionych do online’u i Polacy coraz chętniej z nich korzystają. Rekordowym zainteresowaniem cieszy się Profil Zaufany, który jest kluczem do e-usług administracji i z którego korzysta już prawie 13 mln Polaków.
więcej

10 lat niezwykłej podróży

Nierzadko po biznesie pełnym zakrętów i odcinków specjalnych. Ale każda podróż to emocje, które napędzają do działania! Każda podróż to cele – które realizujesz i wchodzisz wciąż wyżej i wyżej – na szczyt!
więcej

Sitel zmienia siedzibę

Sitel Group przeniesie swoją warszawską siedzibę do Marynarska Business Park, gdzie zajmie 4.000 mkw. Aby znaleźć optymalną powierzchnię biurową, najemca po raz kolejny zdecydował się skorzystać z doświadczenia specjalistów z Cresa Polska.
więcej

Poczta Polska coraz bliżej klientów

Zapewnienie klientom szerokiego dostępu do usług pocztowych, bankowych i ubezpieczeniowych to jeden z priorytetów wyznaczonego operatora pocztowego, jakim jest Poczta Polska. Spółka stawia na rozwój sieci swoich placówek w dużych miastach, w atrakcyjnych, popularnych lokalizacjach. Już od 6 października br. klienci będą mogli skorzystać z nowoczesnej filii Urzędu Pocztowego Warszawa 91 w Galerii Północnej. To siedemnasta placówka zlokalizowana w Warszawie w galeriach handlowych.
więcej

IDEAS NCBR: blockchain oraz inteligentne algorytmy

Uruchomione zostały pierwsze grupy robocze działające w ramach IDEAS NCBR Spółki z o.o., ośrodka badawczo-rozwojowego działającego w obszarze sztucznej inteligencji oraz ekonomii cyfrowej, który został powołany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju.
więcej

Milenialsi oczekują elastyczności w miejscu pracy i większej dbałości pracodawców o zdrowie psychiczne

Chociaż młodzi ludzie mocno odczuli konsekwencje pandemii, to pokolenia Y i Z na całym świecie są zdeterminowane, by zająć się najbardziej palącymi problemami społecznymi. Co czwarty z nich za najistotniejsze uznaje zmiany klimatyczne, opiekę zdrowotną i problem bezrobocia. Jak wynika z dziesiątej edycji badania firmy doradczej Deloitte „Global Millennial and Gen Z Survey 2021”, 28 proc. młodych ludzi zaczęło korzystać lub korzysta częściej z usług firm, których produkty są przyjazne dla środowiska.
więcej

Transcom Poland świętuje swoje 18. urodziny w Polsce

Transcom, outsourcingowe contact center, obchodzi 18 lat działalności w Polsce. Firma jest obecna w Polsce od 2003 roku. Obecnie posiada oddziały w czterech miastach w Polsce, zatrudnia ponad 1100 pracowników i zwiększa zatrudnienie także w czasie pandemii, a jednocześnie planuje też dalszy rozwój, m.in. poprzez otwarcie kolejnego biura.
więcej

Elastyczność albo odchodzę!

Gdy wjedziemy na ostatnie piętro drapacza chmur i spojrzymy na dół – świat wyda się nam mały. Gdy staniemy pod wieżowcem – okażę się, że jest on ogromny. A więc punkt widzenia zależy od tego, gdzie znajduje się punkt siedzenia. Podobnie jest w biznesie – im wyżej w hierarchii, tym odleglejszą mamy opinię od zdania osób na najniższych szczeblach. Dlaczego tak się dzieje?
więcej

Telefon zaufania dla dzieci jest i go nie ma

Działająca od ponad 13 lat infolinia 111 116 prowadzona dotąd przez fundację „Dajemy Dzieciom Siłę” przestaje działać, bo Ministerstwo Zdrowia mimo ogłoszenia konkursu, otrzymania pięciu ofert podjęło decyzję o unieważnieniu przetargu, gdyż urzędnicy uznali, że żadna nie spełnia ich oczekiwań na prowadzenie telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży.