Wybrana kategoria

AKTUALNOŚCI

3489 artykułow

Najważniejsze wydarzenia z szeroko pojętej branży customer care. Call center i contact center działające w modelu in-house, outsourcing, rozproszonym. Dostawcy technologii, szkoleniowcy i wiele innych podmiotów komunikujących się z otoczeniem.

Czytaj więcej

Polacy chcą elastyczności w pracy

Dane z najnowszego raportu ADP „People at Work 2022: A Global Workforce View” wskazują, że Polacy są zwolennikami elastycznych rozwiązań związanych z pełnieniem obowiązków zawodowych. Blisko sześciu na dziesięciu ankietowanych (57,49 proc.) przyznaje, że rozważyłoby zmianę firmy, gdyby pracodawca nakazał im wrócić do całkowicie stacjonarnego trybu pracy
Czytaj więcej

Jak Polacy poszukują pracy?

Niezależnie od wykonywanego zawodu najważniejszymi dla pracowników cechami poszukiwanej pracy są umowa o pracę (59 proc.) oraz pełny etat (55 proc.) – wynika z badania zrealizowanego przez Kantar na zlecenie OLX. Oprócz formy zatrudnienia istotne są także elastyczny czas pracy i możliwość zdalnego wykonywania obowiązków, co dowodzi, że przejście wielu firm na tryb home office podczas pandemii zachęciło kandydatów do starania się o to udogodnienie w przyszłości.
Czytaj więcej

Gratka dla mistrzów

Już w najbliższy wtorek w Warszawie konferencja Future Customer Care – Mistrzowie Obsługi Klienta, adresowana do menadżerów zarządzających obszarem customer care. To ostatnia chwila na bezpłatną rejestrację: https://mistrzowieobslugi.pl/#rejestracja Konferencja jest dobrą okazją do poznania najlepszych praktyk,…
Czytaj więcej

Santander Bank Polska przeszedł pozytywnie audyt Deklaracji Odpowiedzialnej Sprzedaży

Santander Bank Polska jest sygnatariuszem oraz jednym z inicjatorów Deklaracji Odpowiedzialnej Sprzedaży. Celem deklaracji jest m.in. podnoszenie standardów etycznych w relacjach z klientem. W tym roku bank przeszedł pomyślnie audyt, który przeprowadziła firma KPMG. Taki audyt co dwa lata muszą przejść pozytywnie wszyscy sygnatariusze Deklaracji.
Czytaj więcej

E-umowy w salonach Plus-a

Transformacja cyfrowa zaczyna wpływać na procesy obsługi klienta telko. To nieunikniona zmiana wynikająca z nowych zwyczajów konsumentów, którzy coraz więcej różnych czynności wykonują online. Elektroniczne podpisywanie umów w salonach sprzedaży przyspiesza oraz upraszcza procesy realizacji transakcji z klientem. Pozytywnie wpływa na różne obszary funkcjonowania organizacji, m.in. podnosi efektywność i bezpieczeństwo, a także obniża koszty. Czyni biznes bardziej zrównoważonym, dzięki oszczędności papieru. A przede wszystkim podnosi komfort klientów, skraca czas obsługi i nie wymaga archiwizacji papierowych dokumentów.
Czytaj więcej

Klara Sobieraj to już przeszłość! Teraz jest Bartłomiej Słowik

Pod koniec ubiegłego roku do setek tysięcy Polaków wydzwaniała wirtualna Klara Sobieraj w sprawie dofinansowania do instalacji fotowoltaicznych. Dzwoniła na różne numery i do osób, które nie posiadają własnego domu jednorodzinnego. Prośby o skasowanie numeru były nieskuteczne. Urząd Komunikacji Elektronicznej, bo setkach napływających do niego zgłoszeniach, wszczął postępowanie wobec spółki Euro Call Center i administratorów programu Czysty Powiat.
Czytaj więcej

Alior Bank wprowadza iPady do obsługi klienta

Alior Bank wkracza na kolejny etap cyfryzacji sieci oddziałów. Tym razem przy użyciu tabletów. Dzięki nim bankierzy będą mogli obsługiwać klientów indywidualnych zarówno w oddziale, jak i poza nim. Urządzenie pozwoli otworzyć rachunek osobisty i oszczędnościowy, zaktualizować dane czy wystąpić o wydanie karty płatniczej. Bank pracuje nad udostępnieniem usługi również dla klientów biznesowych.
Czytaj więcej

Media społecznościowe i digital w służbie odbudowy zaufania do władzy

Podobnie jak w przypadku trendów obserwowanych w innych branżach, konsumenci domagają się, by instytucje rządowe oferowały więcej swoich usług online. I chociaż technologie takie jak media społecznościowe są często obwiniane za erozję zaufania do demokracji, usługi cyfrowe, właśnie takie jak wspomniane media społecznościowe, są krytycznym – i coraz popularniejszym – narzędziem dla rządów do udostępniania informacji i spełniania oczekiwań wyborców.
Czytaj więcej

Cyfrowy już nie tylko z nazwy – Bank Pekao ma już 3,2 mln aktywnych klientów bankowości elektronicznej

Już ponad 3,2 mln osób aktywnie korzysta z bankowości elektronicznej w Banku Pekao. W ciągu ostatnich pięciu lat baza aktywnych klientów wzrosła ponad półtorakrotnie. Bank oferuje swoim klientom wygodny dostęp do oferowanych produktów zarówno przez tradycyjną przeglądarkę internetową, jak również cieszącą się dużym uznaniem aplikację mobilną PeoPay. W ciągu ostatnich lat całkowicie odwróciła się struktura logowań. Z telefonu korzysta aż 8 na 10 użytkowników, podczas gdy logowanie „tradycyjne” z poziomu komputera dotyczy tylko 20 proc. klientów.
Czytaj więcej

Rząd bez pieniędzy z KPO blokuje cyfryzację firm

W najnowszym Indeksie gospodarki i społeczeństwa cyfrowego (DESI 2022), przygotowanym przez Komisję Europejską, Polska zajęła podobnie jak rok temu 24 miejsce. Niestety w zakresie cyfryzacji przedsiębiorstw wynik jest gorszy niż rok temu. Szansą na polepszenie tego stanu są środki z Krajowego Planu Odbudowy, z których ponad 21 proc. (ponad 7,5 mld euro) przeznaczone ma być na transformację cyfrową.