Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

cold calling

to kontaktowanie się z osobami, zwykle za pomocą telefonu, które nie znają osoby dzwoniącej i nie spodziewają się takiego kontaktu. Jest to np. kontakt handlowca z potencjalnym klientem w celu zaproponowania produktu czy usługi.
Wybrana kategoria

ADMINISTRACJA PUBLICZNA

135 artykułow

O obsłudze klienta w urzędzie różnymi kanałami – w tym tymi bardziej nowocześniejszymi, niż papier i okienko.
Bo urząd powoli przestaje być jedynym wyborem mieszkańca…

więcej

Administracja publiczna chce być cyfrowa

Coraz więcej instytucji sektora publicznego stawia na elektroniczne dokumenty i zdalną obsługę. Pomagają jej w tym wyspecjalizowane firmy. W 2020 r. ogłoszono kilkanaście przetargów na tego typu usługi. W tym roku tylko w pierwszych 6 miesiącach zorganizowano 18 dużych przetargów dla samorządów, instytucji kultury i innych podmiotów sektora budżetowego – wynika z półrocznego podsumowania firmy ArchiDoc.
więcej

Kraków uruchomi własne contact center

Do końca 2022 roku krakowski magistrat uruchomi Krakowskie Centrum Kontaktu. Będzie to wewnętrzne centrum kontaktu z mieszkańcami. Ma być uruchamiane stopniowo. Wkrótce rozpocznie się wybór dostawców oprogramowania. Pracownicy infolinii będą rekrutowani wewnętrznie.
więcej

Łódź: rusza infolinia dla samotnych seniorów

W Łodzi została uruchomiona nowa infolinia dla osób starszych i samotnych - "Przyjazny telefon". Infolinia, czy raczej telefon do porozmawiania przeznaczony jest dla wszystkich łódzkich seniorów, którzy potrzebują rozmowy, podzielenia się przemyśleniami, jak również informacji. Dzwoniący mogą porozmawiać na każdy dowolny temat.
więcej

Pandemia przyprawiła nam nowych e-obywateli

Już nie tylko zamówienie dowodu osobistego czy aktu cywilnego, lecz także wniosek o przyłącze kanalizacyjne czy zgodę na zajęcie pasa drogowego można załatwić elektronicznie, bez konieczności wizyty w urzędach. Podstawowy pakiet dostępności elektronicznej zapewnia portal rządowy, ale wiele gmin, głównie z uwagi na pandemię, decyduje się wdrażać rozwiązania e-urzędowe na własną rękę.
więcej

Fundusze na cyfryzację polskich urzędów: wiemy kto otrzyma najwięcej

W ramach najnowszej perspektywy unijnej na lata 2021-2027, w lutym zakończyły się konsultacje Umowy Partnerskiej. Dokument ten określa uzgodnioną z Komisją Europejską strategię wykorzystania Funduszy Europejskich skierowaną zarówno do urzędników, jak i beneficjentów z sektora prywatnego, którzy będą realizować dofinansowywane projekty.
więcej

Rozpoczynają się konsultacje w sprawie CPZM

Rozpoczęły się konsultacje rynkowe w sprawie utworzenia Centralnej Platformy Zarządzania Miastem (CPZM). Platforma to projekt zaplanowany w ramach Krajowego Planu Odbudowy. Pracuje nad nim Departament Rozwiązań Innowacyjnych kierowany przez Adama Andruszkiewicza, sekretarza stanu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
więcej

Trzecia fala w Urzędach

Urzędy w wielu miastach i miasteczkach w związku z pandemia ograniczają swoją dostępność dla mieszkańców. W ogromnej większości praca odbywa się w trybie zdalnym lub przynajmniej rotacyjnym.
więcej

Prawie 10 mln profili zaufanych

Już 9 733 246 osób korzysta z profilu zaufanego. Dzięki niemu e-administracja staje przed nami otworem. Ponad dwa razy więcej Polaków – porównując rok do roku – złożyło przez internet wniosek o dowód osobisty. W lutym 2020 r. zrobiło tak 15 960 Polaków. W lutym 2021 r. – 38 165. Wnioski o dowody osobiste to nie najpopularniejsza usługa e-administracji.
więcej

Prawie 5 mln e-dowodów

Dokładnie 4 719 400 Polaków ma już e-dowód. Właśnie mija dwa lata, odkąd wdrożono w Polsce dowód osobisty z warstwą elektroniczną. Przez minione dwa lata najwięcej e-dowodów odebrano na Mazowszu, Śląski i w Wielkopolsce.