ABC CC OBSŁUGA KLIENTA PORADNIKI Przestań zgadywać, zacznij analizować: dlaczego dane rządzą contact center? przezRedakcja7 października 2024
ABC CC Dlaczego konsultant to przewodnik, a nie tylko głos w słuchawce? przezRedakcja6 października 2024
ABC CC OBSŁUGA KLIENTA PORADNIKI “Metoda paszczowa” przystoi tylko potworom przezPaweł Krypno7 lipca 2024
ABC CC SYSTEMY CC Dla windykacji kluczowa jest rotacja numeracją telefoniczną przezRedakcja17 czerwca 2024
ABC CC AUTOMATYZACJA VOICEBOT Chatbot vs. voicebot: co sprawdzi się lepiej? przezRedakcja3 czerwca 2024
BIZNES PYTA 10 rzeczy, na które musisz zwrócić uwagę wybierając firmę telemarketingową przezRedakcja27 maja 2024
ABC CC OBSŁUGA KLIENTA PORADNIKI Jak telemarketerzy radzą sobie z odmowami rozmów? przezPaweł Krypno26 maja 2024
ABC CC Jak zoptymalizować interakcje real-time w rozmowach inbound i outbound? przezKrzysztof M. Łapiński23 kwietnia 2024
ABC CC OBSŁUGA KLIENTA AHT – między efektywnością a dobrostanem przezKrzysztof M. Łapiński21 kwietnia 2024