ABC CC Jak wdrożyć contact center dla małej firmy? Poradnik krok po kroku przezKrzysztof M. Łapiński6 stycznia 2025
ABC CC Trzy (największe) wyzwania w obsłudze klienta – jak je rozwiązać? przezRedakcja3 stycznia 2025
ABC CC PORADNIKI Wyciśnij z reklamacji tyle, ile się da. Nie pożałujesz! przezPaweł Krypno25 grudnia 2024
ABC CC Zarządzanie reklamacjami, czyli co musisz wiedzieć na początek przezPaweł Krypno25 grudnia 2024
ABC CC OBSŁUGA KLIENTA PORADNIKI Przestań zgadywać, zacznij analizować: dlaczego dane rządzą contact center? przezRedakcja7 października 2024
ABC CC Dlaczego konsultant to przewodnik, a nie tylko głos w słuchawce? przezRedakcja6 października 2024
ABC CC SYSTEMY CC Dla windykacji kluczowa jest rotacja numeracją telefoniczną przezRedakcja17 czerwca 2024
ABC CC AUTOMATYZACJA VOICEBOT Chatbot vs. voicebot: co sprawdzi się lepiej? przezRedakcja3 czerwca 2024
BIZNES PYTA 10 rzeczy, na które musisz zwrócić uwagę wybierając firmę telemarketingową przezRedakcja27 maja 2024
ABC CC OBSŁUGA KLIENTA PORADNIKI Jak telemarketerzy radzą sobie z odmowami rozmów? przezPaweł Krypno26 maja 2024
ABC CC Jak zoptymalizować interakcje real-time w rozmowach inbound i outbound? przezKrzysztof M. Łapiński23 kwietnia 2024
ABC CC OBSŁUGA KLIENTA AHT – między efektywnością a dobrostanem przezKrzysztof M. Łapiński21 kwietnia 2024
ABC CC OBSŁUGA KLIENTA PORADNIKI RAPORTOWANIE SPRZEDAŻ Psychograficzne modele segmentacji klientów przezPaweł Krypno12 kwietnia 2024