Browsing Category

TECHNOLOGIE

2197 posts

W procesie obsługi klienta najważniejsze okazują się być technologie wspierające ten proces. Od systemów CRM, ERP po bardzo zaawansowane rozwiązania rozwiązane o sieci neuronowe i AI (SI).

Read More

mSzafir dla klientów mBanku

mBank dołącza do grona dostawców tożsamości w usłudze mSzafir. Dzięki współpracy z KIR, klienci banku będą mogli uzyskać kwalifikowany podpis elektroniczny mSzafir w pełni zdalnie. Rozwiązanie pozwoli dopełnić wszelkich formalności, dotyczących zakupu mSzafir w trybie online.
Read More

Rozpoznać frustrację? Ależ oczywiście!

Sztuczna inteligencja i machine learning pomagają przeanalizować zachowania klientów odwiedzających strony internetowe firm, głównie e-sklepów, i wskazać, w których momentach tej wizyty pojawiła się frustracja. Polski start-up rozwija aplikację, która jako pierwsza na świecie wykorzystuje tę technologię i już po kilku minutach działania wskazuje pierwsze wnioski. Satysfakcja klientów jest w centrum zainteresowania przedsiębiorstw na całym świecie, a analitycy przewidują, że rynek oprogramowania do automatycznego badania wzorców ich zachowań niemal dwukrotnie zwiększy swoją wartość w najbliższych latach.
Read More

Pocztowy na Selfie

Nowi Klienci Banku Pocztowego mają teraz, dzięki technologii wideoweryfikacji, możliwość uzyskania bez wychodzenia z domu kredytu. Nowa usługa to odpowiedź na spowodowaną pandemią potrzebą minimalizowania kontaktów międzyludzkich i ogólnoświatowe trendy digitalizacji usług bankowych – w tym wzrostu cyfryzacji procesów obsługi klienta.
Read More

35 proc. rozmów o czatbotach w Polsce jest o bocie Biedronki

Tematyka sztucznej inteligencji oraz voicebotów i chatbotów budzi spore zainteresowanie polskich Internautów, jak wynika z danych SentiOne. W 2021 r. dużo dyskutowali na ten temat przy okazji uruchamiania wirtualnych asystentów przez kolejne firmy – a tych było sporo. Największą popularnością cieszył się chatbot Biedronki...
Read More

Chatbot zamiast pracownika banku? Prawie połowa Polaków jest otwarta na współpracę z wirtualnym asystentem

Dobiegający właśnie końca rok 2021 upłynął pod znakiem dynamicznych zmian. Trwająca od blisko dwóch lat pandemia COVID-19 wpłynęła na przyspieszenie transformacji cyfrowej w wielu organizacjach. Dotyczy to także banków, które chcąc odpowiadać na nową sytuację i oczekiwania klientów, musiały przejść przyspieszony kurs kompetencji cyfrowych i w wielu przypadkach zdały go wzorcowo.
Read More

1 mln rozmów asystenta głosowego PKO BP

Asystent głosowy w aplikacji mobilnej IKO przeprowadził już ponad 1 milion rozmów z klientami, obecnie co miesiąc rozmawia ok. 69 tys. razy. Odnotowano w nim też przeszło 2 mln wypowiedzi, a Asystent ma już w sumie ponad 410 tys. unikalnych użytkowników.
Read More

Dotrzyj do zagranicznych klientów, za pomocą ich lokalnych numerów

Bycie członkiem Unii Europejskiej daje szereg korzyści, oraz zwiększa możliwości krajowych firm do współpracy na zagranicznym rynku, zaś zwiększając zasięg firmy, ułatwiamy dostęp do nowych technologii, pozwalając na jej szybszy rozwój. W ramach wspólnoty wprowadzane są usprawnienia dotyczące między innymi importu i eksportu, mimo to przedsiębiorcy nadal napotykają na trudne do przejścia bariery oraz wygórowane wymogi, które często skutecznie odstraszają od działań na rynkach zagranicznych i spowalniają proces ekspansji.
Read More

Algorytm skróci kolejkę i ułatwi umówienie wizyty

W związku z kolejną falą Covid-19 i wzmożonym okresem grypowym przychodnie lekarskie przeżywają oblężenie. Pacjenci, którzy chcą skorzystać z konsultacji lekarskiej w ramach Podstawowej Opieki Zdrowia są zmuszeni do długiego oczekiwania na połączenie z konsultantem. Odpowiedzią na problem z rejestracją do lekarza pierwszego kontaktu jest najnowszy BOT Wandlee, który umówi wizytę w ciągu niecałych 2 minut.
Read More

AI wchodzi w biznes, ale z przeszkodami

Biznes w Polsce coraz częściej dostrzega potencjał drzemiący w sztucznej inteligencji. Według danych z raportu The People & Technology Report 2022, blisko 30% organizacji wykorzystuje już algorytmy AI, aby usprawnić komunikację z klientami i zwiększyć jakość produktów lub usług. Jednak już wkrótce to grono zwiększy się ponad dwukrotnie. Niemal 40% firm deklaruje chęć wdrożenia rozwiązań bazujących na sztucznej inteligencji.
Read More

TDZ Technika dla zdrowia partnerem Wizlink

Firma TDZ Technika dla zdrowia, współpracująca z jednostkami ochrony zdrowia w dziedzinie obsługi infrastruktury technicznej i medycznej, podpisała umowę dystrybucyjną z First Byte, właścicielem marki Wizlink. Wprowadzone do instytucji medycznych „roboty” usprawnią powtarzalne procesy biurowe, uwalniając tym samym czas personelu medycznego.
Read More

PerfectBot Grupy K2 wypłynie na szersze wody

Technologiczno-marketingowa Grupa K2 zawarła „Term Sheet” z pozostałymi udziałowcami spółki K2BOTS.AI, określając plan rozwoju PerfectBota – konwersacyjnej sztucznej inteligencji automatyzującej obsługę klienta w branży e-commerce – zakładający skalowanie produktu międzynarodowo w modelu Software as a Service (SaaS).
Read More

Cisco Global Networking Trends Report 2022: Network as a Service

Jak wynika z raportu Cisco Global Networking Trends, reagowanie na zakłócenia (45% odpowiedzi) i dostosowywanie się do nowych potrzeb biznesowych (40% odpowiedzi) będą stanowiły główne wyzwania sieciowe w 2022 roku. Zdaniem ekspertów Cisco, aby im sprostać biznes musi zmienić sposób myślenia o sieci i rozważyć wdrożenie nowych modeli korzystania z niej, takich jak NaaS.
Read More

Wirtualna Amelia zaopiekuje się klientami Wizz Air

Linie lotnicze Wizz Air poinformowały, że wirtualna asystentka Amelia, jest teraz dostępna dla pasażerów na Facebook Messengerze. Jak informują przedstawiciele linii lotniczych, pozwoli ona w szybki i łatwy sposób uzyskiwać informacje na temat podróży oraz zarządzać rezerwacją lotu.
Read More

Dzisiaj urodziny SMS-a

To już prawie 30 lat, odkąd wysłano pierwszego SMS-a. 3 grudnia 1992 r. w Wielkiej Brytanii wysłana została pierwsza wiadomość SMS. Neil Papworth z Vodafone napisał do kolegów “Merry Christmas”. Przypomnijmy więc historię tego środka komunikacji w dniu 29-tych urodzin.
Read More

Cludo przejmuje aplikację LiveCall

Cludo, dostawca rozwiązań do contact center w chmurze, zrealizował kolejną akwizycję. Przejął firmę LiveCall. Jak informuje firma, przejęcie nowego brandu wpisuje się w zidentyfikowane trzy obszary rozwoju rozwiązań contact center: automatyzację, data science oraz customer engagement. Zdaniem przedstawicieli spółki przejęcie LiveCall przybliża ją do realizacji celów w tych właśnie obszarach.
Read More

Partnerstwo nowych możliwości

Współpracę partnerską nawiązały Altar, dostawca platformy contact center przeznaczonej do wielokanałowej komunikacji i zarządzania obsługą klienta oraz Peoplephone Polska, operator telekomunikacyjny będący częścią międzynarodowego holdingu.