Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

SCV

Pojedyncze spojrzenie na klienta to indywidualne, całościowe rozumienie jednego klienta, które jest określane na podstawie danych dostępnych dla danej organizacji. SCV bierze pod uwagę wszystkie dostępne dane, obejmujące lojalność klienta, konkretne punkty kontaktu z klientem oraz zaangażowanie w serwisach społecznościowych (jako niewyczerpujące przykłady).

Często różne kanały są obsługiwane przez różne działy w firmie, dlatego SCV łączy wszystkie dostępne dane, aby stworzyć jasny, jednolity obraz klienta.

Wybrana kategoria

TECHNOLOGIE

2269 artykułow

W procesie obsługi klienta najważniejsze okazują się być technologie wspierające ten proces. Od systemów CRM, ERP po bardzo zaawansowane rozwiązania rozwiązane o sieci neuronowe i AI (SI).

Czytaj więcej

Systell po raz czwarty z tytułem Tytanowego Partnera 3CX

Trzeba przyznać, że rok 2022 należy do firmy Systell. Najpierw wdrożenie strony internetowej w całkowicie nowej odsłonie, następnie realizacja projektu bezpłatnego i szybkiego dostępu do systemu Systell Contact Center zakończony sukcesem. Teraz uzyskanie po raz czwarty statusu Titanium Partner 3CX, jeszcze szybciej niż w latach poprzednich.
Czytaj więcej

Rząd chce walczyć z teleoszustami. Dopiero teraz?

Usługi telekomunikacyjne są coraz częściej i w coraz bardziej wyszukany sposób wykorzystywane przez cyberprzestępców do oszustw i wyłudzeń. Dotychczasowe przepisy w niewystarczający sposób regulują tę kwestię, dlatego w KPRM przygotowano projekt ustawy o zwalczaniu nadużyć w komunikacji elektronicznej, który jest w tej chwili na etapie opiniowania. Przewiduje on m.in. wprowadzenie wzorca wiadomości SMS o charakterze smishingowym i stworzenie listy domen internetowych, które służą wyłącznie do wyłudzeń danych i środków finansowych.
Czytaj więcej

Szpital we Włocławku z contact center od Eversis

W poniedziałek (1.08) wystartuje contact center w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym we Włocławku. Telefoniczną rejestrację pacjentów będzie obsługiwało sześć osób. Konsultanci infolinii będą rejestrować pacjentów do wszystkich poradni specjalistycznych działających przy szpitalu, chociaż numery poradni nadal będą działały.
Czytaj więcej

Czy voiceboty mogą wspierać konwersję leadów?

Ponad ⅔ badanych firm deklaruje, że obecnie ich głównym celem jest pozyskiwanie większej ilości nowych klientów. Z kolei, 37% marketerów stwierdziło, że generowanie wysokiej jakości leadów jest jednym z największych wyzwań. Z drugiej strony, firmy korzystające z voicebotów pozyskują ponad 4-krotnie więcej potencjalnych klientów niż te, które tego nie robią. Jak skutecznie automatyzować i konwertować więcej dobrych leadów?
Czytaj więcej

Czym jest scam telefoniczny i jak sobie z nim radzić?

Wygląda na to, że liczba skarg dotyczących oszustw telefonicznych stale rośnie. W sidła tego typu oszustw wpadają najczęściej osoby, które nie znają stosowanych przez przestępców metod. Wiedza o tym, jak działają pozwoli na uniknięcie, jeśli nie pieniędzy, to chociaż niepotrzebnego stresu. Przedstawiamy kilka metod oszustwa ku przestrodze.
Czytaj więcej

Euvic zacieśnia współpracę z Unima 2000

Spółka Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne poinformowała we wczorajszym komunikacie giełdowym o podpisaniu umowy ze spółką Euvic. Co ciekawe – Euvic jest drugim co do wielkości udziałowcem Unima 2000. Jego obecne zaangażowanie to 15,4 proc. akcji, co oznacza 11 proc. głosów na WZA.
Czytaj więcej

Ericsson przejmuje Vonage za 6 mld USD

Firma Ericsson poinformowała o sfinalizowaniu przejęcia amerykańskiej firmy Vonage. Transakcje wyceniono na 6,2 mld USD. Ericsson chce zwiększyć swoje inwestycje w badania i rozwój usług typu UCaaS i CCaaS od Vonage oraz dołączyć je do swojej oferty rozwiązań dla MŚP.
Czytaj więcej

Brak wykwalifikowanej kadry i starzejące się systemy główną barierą cyfryzacji

Według opublikowanego przez Veeam raportu Data Protection Trends Report 2022, największym wyzwaniem dla firm związanym z cyfryzacją są braki wykwalifikowanej kadry IT i starzejące się systemy. Aż 1/3 przedsiębiorstw w razie awarii i braku dostępu do zasobów planuje przywracać działanie serwerów w trybie ręcznym. Wiąże się to z dużym ryzykiem, że dane nie zostaną odzyskane tak szybko, jak to konieczne dla zapewnienia ciągłości biznesu.
Czytaj więcej

Raport: Voiceboty i Ludzie 2022

Jako klienci, oczekujemy obsługi na najwyższym poziomie. Przyzwyczailiśmy się, że jesteśmy „zachwycani” nowościami, a przestarzałe rozwiązania nas irytują i odpychają. Czy zatem voiceboty i rozmowa z komputerem to jeszcze „zachwycanie”? Jak złe voiceboty irytują? Jakie usprawnienia w obszarze contact center wprowadzą jeszcze technologie głosowe? Kto najwięcej korzysta na wprowadzeniu voicebota do organizacji i jak wygląda obraz rynku technologii głosowych w Polsce?
Czytaj więcej

PZU z voicebotem od Voice Contact Center

Wieloletnia współpraca obu firm poszerzyła się dzięki wykorzystaniu voicebotów w badaniach opinii i satysfakcji Klientów PZU. Należąca do Grupy OEX spółka Voice Contact Center stworzyła dla PZU dedykowane rozwiązanie w swojej autorskiej technologii. Klienci po kontakcie z infolinią firmy ubezpieczeniowej mogą spodziewać się telefonu od Primebota – wirtualnego ankietera. 
Czytaj więcej

Cisco AppDynamics Cloud, dostarczy doświadczenia cyfrowe

Podczas tegorocznej edycji Cisco Live firma zaprezentowała AppDynamics Cloud. Nowa platforma umożliwia dostarczanie wyjątkowych doświadczeń cyfrowych poprzez korelowanie danych telemetrycznych na masową skalę z każdego środowiska chmurowego. Wykorzystuje wgląd w chmurę, aby rozwiązywać problemy z wydajnością aplikacji mając na uwadze kontekst biznesowy i na tej podstawie formułuje wnioski i sugeruje podjęcie konkretnych czynności.
Czytaj więcej

NFON powiększa swój zespół w Polsce i zatrudnia ekspertów w CEE

Spółka NFON przejęła część pracowników i działalności Biznes Innovation, który jest jednym z największych partnerów odpowiedzialnych za rozwój sieci partnerskiej NFON w Polsce. Jest to kolejny krok mający na celu popularyzację zintegrowanej komunikacji biznesowej w Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej oraz wzmocnienie pozycji rynkowej.
Czytaj więcej

Czy voiceboty zwiększają sprzedaż w omnichannel?

Potencjalni klienci konwertują nawet 9-razy częściej, jeśli firma kontaktuje się z nimi w ciągu pierwszych 5 minut. Niestety robi tak zaledwie 7% przedsiębiorstw. Co więcej, ¾ leadów jest w ogóle ignorowana, a średnia szybkość kontaktu z leadem to aż 47 h. To mnóstwo czasu, aby potencjalny klient zrezygnował lub wybrał konkurencję. Czy automatyzacja sprzedaży jest odpowiedzią na tę bolączkę oraz inne wyzwania współczesnej sprzedaży wielokanałowej?