Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Widok 360

Widok 360 stopni na klienta to koncepcja polegająca na możliwości przeglądania i analizowania wszystkich danych, jakie posiadasz na temat każdego pojedynczego klienta w jednym miejscu.

Przy tak dużej ilości danych tworzonych i gromadzonych dla każdego z klientów, możliwość zebrania wszystkich źródeł w jednym miejscu daje Ci możliwość zapewnienia, że rozumiesz potrzeby, życzenia i obawy każdej osoby. W rzeczywistości jest to jednak bardziej skomplikowane.

Wybrana kategoria

TECHNOLOGIE

2297 artykułow

W procesie obsługi klienta najważniejsze okazują się być technologie wspierające ten proces. Od systemów CRM, ERP po bardzo zaawansowane rozwiązania rozwiązane o sieci neuronowe i AI (SI).

Czytaj więcej

Totalizator Sportowy zadba o relacje z klientami

Totalizator Sportowy rozpoczął projekt, którego celem jest transformacja zarządzania relacjami z graczami między innymi lotto.pl. Wsparciem dla spółki w tym przedsięwzięciu będą technologie CRM firmy Salesforce – światowego lidera w systemach CRM - a wdrożeniem zajmie się certyfikowany partner Salesforce – Cloudity.
Czytaj więcej

Firmy działają wolno i dlatego mają problem z brakiem pracowników

Pomimo spowolnienia w gospodarce, aż 40% pracodawców ma problem z uzupełnieniem braków kadrowych. Wynika to z m.in. faktu, że Polska ma drugie, najniższe bezrobocie w Unii Europejskiej. Oznacza to, że walka o pracownika zaostrza się, a pracodawcy w procesie rekrutacji powinni skontaktować się z kandydatem w czasie krótszym niż 24 godziny. W przeciwnym razie, pracownik będzie już niedostępny. Jak przy wykorzystaniu voicebotów i telefonów można skrócić czas kontaktu oraz zwiększyć skuteczność działań rekrutacyjnych nawet 20-krotnie?
Czytaj więcej

Trendy w kategorii Unified Communication na 2023 rok

Nagłe przyspieszenie procesu cyfryzacji, wprowadzenie nowych modeli pracy –hybrydowych i tych całkowicie zdalnych, czy potrzeba poszukiwania nowych talentów całkowicie przeorganizowały życie społeczeństwa, ale również strategie biznesów. Już wcześniej oczywiste było to, że Sztuczna Inteligencja (AI) odgrywa coraz większą rolę w codzienności, co znaczy, że też UC (Unified Communication) staje się bardziej zauważana i doceniana.
Czytaj więcej

Wi-Fi dla pacjentów? W mniej niż połowie szpitali!

Działalność placówek ochrony zdrowia w coraz większym stopniu bazuje na rozwiązaniach wymagających dostępu do internetu. Od początku pandemii popularnością cieszą się usługi telemedycyny. W szpitalach wprowadzane są też cyfrowe narzędzia usprawniające pracę personelu. Komputery, tablety, telefony i systemy monitorowania zdrowia pacjentów często połączone są w jeden wirtualny organizm, wymagający szybkiego i płynnego działania, wspomaganego przez bezprzewodową sieć Wi-Fi.
Czytaj więcej

W Komputroniku zapłacisz spojrzeniem

Komputronik to pierwsza, ogólnopolska sieć handlowa, która zdecydowała się wprowadzić nową usługę dla swoich klientów – płatność spojrzeniem. Pierwsze punkty sprzedaży wyposażone w eyePOS-y 2.0 czekają już na klientów we Wrocławiu.
Czytaj więcej

Phishing: contact center też potrafią go wykorzystywać

Cyberprzestępcy w celu kradzieży danych ciągle chętnie sięgają po metody socjotechniczne, przynoszące im znaczne zyski. Często podszywają się pod popularnych nadawców, jak różnego rodzaju firmy i instytucje. Wykorzystują także aktualne wydarzenia i trendy, aby zwiększyć prawdopodobieństwo odniesienia sukcesu, a więc pozyskania danych lub pieniędzy.
Czytaj więcej

Lojalność 3.0, czyli zaangażowany i bezpieczny konsument w świecie Web3

Zaczynaliśmy od czytania treści w Internecie. Później braliśmy udział w ich tworzeniu. Teraz możemy stać się ich właścicielami. Web3 zmieni nasze wirtualne życie. Ale też nas jako konsumentów. Nie będziemy tylko odbiorcami marek, ale współtwórcami produktów i usług. Po co to wszystko? Między innymi po to, aby znacząco podnieść nasz poziom lojalności i jeszcze bardziej przywiązać nas do konkretnych brandów.
Czytaj więcej

Chmura może się załamać – ostrzegają przedstawiciele branży

Branża cyfrowa Europy Środkowo-Wschodniej ostrzega przed ryzykiem drastycznego ograniczenia dostępu do usług chmurowych w UE i szkodach dla konkurencyjności europejskiego rynku cyfrowego względem globalnej stawki. Sześć organizacji z Czech, Litwy, Polski, Rumunii i Słowacji złożyło podpisy pod stanowiskiem w sprawie powstających przepisów dot. certyfikacji bezpieczeństwa usług chmurowych, które zostało skierowane do władz państw regionu oraz instytucji UE.
Czytaj więcej

Hackaton HelpHack w służbie potrzebującym

Aż 85 proc. przedstawicieli organizacji pozarządowych twierdzi, że nowe technologie są w stanie zapewnić sukces ich działaniom. Jednocześnie 93 proc. z nich uważa, że brak personelu informatycznego lub technicznego utrudnia wdrożenie w organizacjach nowych technologii (Nonprofit Trends Report, Salesforce, 2020).
Czytaj więcej

E-umowy w salonach Plus-a

Transformacja cyfrowa zaczyna wpływać na procesy obsługi klienta telko. To nieunikniona zmiana wynikająca z nowych zwyczajów konsumentów, którzy coraz więcej różnych czynności wykonują online. Elektroniczne podpisywanie umów w salonach sprzedaży przyspiesza oraz upraszcza procesy realizacji transakcji z klientem. Pozytywnie wpływa na różne obszary funkcjonowania organizacji, m.in. podnosi efektywność i bezpieczeństwo, a także obniża koszty. Czyni biznes bardziej zrównoważonym, dzięki oszczędności papieru. A przede wszystkim podnosi komfort klientów, skraca czas obsługi i nie wymaga archiwizacji papierowych dokumentów.
Czytaj więcej

Klara Sobieraj to już przeszłość! Teraz jest Bartłomiej Słowik

Pod koniec ubiegłego roku do setek tysięcy Polaków wydzwaniała wirtualna Klara Sobieraj w sprawie dofinansowania do instalacji fotowoltaicznych. Dzwoniła na różne numery i do osób, które nie posiadają własnego domu jednorodzinnego. Prośby o skasowanie numeru były nieskuteczne. Urząd Komunikacji Elektronicznej, bo setkach napływających do niego zgłoszeniach, wszczął postępowanie wobec spółki Euro Call Center i administratorów programu Czysty Powiat.