Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

cold calling

to kontaktowanie się z osobami, zwykle za pomocą telefonu, które nie znają osoby dzwoniącej i nie spodziewają się takiego kontaktu. Jest to np. kontakt handlowca z potencjalnym klientem w celu zaproponowania produktu czy usługi.
Wybrana kategoria

TECHNOLOGIE

2078 artykułow

W procesie obsługi klienta najważniejsze okazują się być technologie wspierające ten proces. Od systemów CRM, ERP po bardzo zaawansowane rozwiązania rozwiązane o sieci neuronowe i AI (SI).

więcej

Cyfrowa transformacja branży finansowej i ubezpieczeniowej

Jak wynika z analiz Iron Mountain Polska, także polski biznes staje się coraz bardziej cyfrowy. Lockdown i praca zdalna w oczywisty sposób utrudniły bieżący dostęp do informacji przechowywanych na tradycyjnych nośnikach, a to znacząco przyspieszyło zmiany. Jak obecnie kształtuje się sytuacja wśród firm z sektora finansowego i ubezpieczeniowego, które ze względu na charakter swojej działalności generują największą liczbę dokumentów?
więcej

Jak wygląda stan wdrożenia 5G w Warszawie?

Specjaliści z firmy Notel Poland postanowili sprawdzić postępy w rozwoju sieci 5G w Polsce pod kątem użytkowników stacjonarnych. Tym razem swoją uwagę skupili na Warszawie, gdzie przeprowadzili pomiary w stabilnych warunkach radiowych i bezruchu (tzw. Stationary Test).
więcej

Zoom za 14,7 mld dolarów przejmuje Five9

Firma Zoom Video Communications, właściciel popularnej platformy do wideokonferencji Zoom, ogłosiła przejęcie Five9, opartego na chmurze operatora call center. Wartość transakcji opiewa na kwotę 14,7 mld dolarów.
więcej

Czy superkomputer powstrzyma seksizm w pozyskiwaniu klientów?

IBM wprowadził pakiet narzędzi i usług, które mają uprościć życie reklamodawcom i tym wszystkim, którzy pracują nad pozyskaniem klientów przy użyciu sztucznej inteligencji. Firma rozpoczęła też badania, które mają “nauczyć” sztuczną inteligencję wrażliwości na płeć czy rasę. Jednak bywa, że już dziś SI lepiej rozumie kwestie społeczne, a to człowiek burzy porządek.
więcej

Bot terapeutyczny od Emplocity zadba o psychikę młodych osób

Obawiający się tego, że boty nie mogą sprzedawać muszą zdać sobie sprawę, że oto powstał bot, który ma prowadzić terapię psychologiczną. Emplocity poinformowała, że w najbliższym czasie przeprowadzi ofertę akcji na platformie CrowdConnect.pl, wspólnie z Laboratorium Neuronauki Emocji i Centrum Transferu Wiedzy, będącymi częścią SWPS Uniwersytetu Humanistyczno-społecznego.
więcej

Avaya jako Major Players w raporcie IDC MarketScape 2021

Avaya została zaliczona do Major Players (czołowych graczy) w raporcie firmy IDC MarketScape 2021 Worldwide Communications Platform as a Service Vendor Assessment. Firma zawdzięcza to swojej platformie Avaya OneCloud CPaaS, która umożliwia przedsiębiorstwom tworzenie i udostępnianie biznesowych rozwiązań komunikacyjnych zapewniających wysoką efektywność oraz wyjątkowe doświadczenia zarówno pracownikom, jak i klientom.
więcej

Niemal 19 mln zł od NCBiR dla SentiOne

SentiOne, polska firma wspierająca marki w automatyzacji obsługi klienta, otrzyma niemal 19 mln zł dofinansowania od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju na rozwój swojej technologii sztucznej inteligencji. To do tej pory najwyższa kwota przyznana przez NCBiR na rozwój konwersacyjnej sztucznej inteligencji. Środki te przysłużą się do rozwoju wszystkich produktów SentiOne, czyli monitoringu internetu opartego o AI oraz chatbotów i voicebotów.
więcej

Sztuczna inteligencja pomaga w weryfikacji wieku internautów

W przestrzeni cyfrowej dzieci i nastolatki mają łatwy dostęp do treści z ograniczeniami wiekowymi. W efekcie to np. chłopcy w wieku 12–17 lat są największymi konsumentami pornografii w internecie, problemy z hazardem mają już 11-letnie dzieci, a weryfikację wieku na większości witryn łatwo jest obejść.
więcej

Vee opublikował wyniki MPC: wzrost 36% r/r

Vee S.A. (dawniej Voicetel Communications S.A.) opublikował swoje wyniki z działalności handlowej za czerwiec. Spółka odnotowała 36% wzrost w odniesieniu do wyników z II półrocza ub. roku i 5% wzrost ilości minut działania hostów głosowych w porównaniu z I kwartałem tego roku.
więcej

Vercom kupił FreshMaila

Vercom, dynamicznie rosnąca spółka technologiczna, dostarczająca globalne chmurowe rozwiązania w modelu CPaaS (Communication Platform-as-a-Service), łączy siły z najbardziej rozpoznawalnym dostawcą usług e-mail marketingu w Polsce – firmą FreshMail.
więcej

Raport IDC i Liferay: 73% firm stawia na technologie zorientowane na klienta

Pomimo negatywnego wpływu pandemii Covid-19 na światową gospodarkę, rynek ubezpieczeń pozostał jednym z największych inwestorów w technologie optymalizacji procesów biznesowych. IDC szacuje, że wydatki na rozwiązania IT w tym sektorze będą rosły 6% w skali roku (CAGR), w 2024 roku osiągając wartość 135 mld USD. Według raportu IDC i Liferay, w porównaniu z 2020 rokiem, aż 73% firm z branży usług finansowych planuje utrzymać lub zwiększyć wydatki na rozwiązania IT dedykowane obsłudze klienta.
więcej

Colt i IBM rozpoczynają współpracę nad 5G i systemami brzegowymi

Colt Technology Services rozpoczyna współpracę z IBM. Dostawcom zależy na zbadaniu innowacyjnych zastosowań IBM Cloud Satellite i Edge Application Manager. Wspólnie chcą pomóc klientom korporacyjnym w przyjęciu strategii przetwarzania brzegowego, która umożliwi płynne przenoszenie danych i aplikacji w środowiskach chmury hybrydowej, od prywatnych centrów danych do urządzeń brzegowych.
więcej

Rok czatbota Santi w Santander Bank Polska

Santander Bank Polska i Stanush Technologies dokładnie rok temu uruchomili na stronie internetowej i aplikacji mobilnej czatbota Santi. W ciągu roku bot odbył 122 148 rozmów z użytkownikami odpowiadając na 304 656 pytań. Gdyby przyjąć, że średnia rozmowa telefoniczna trwała 3 minuty, bank wprowadzając czatbota zaoszczędził ponad 6 tys. godzin rozmów swoich konsultantów.
więcej

Raport o stanie rynku telekomunikacyjnego w 2020 r.

Jaka była wielkość przychodów z poszczególnych usług telekomunikacyjnych, ilu użytkowników pozostało przy usłudze tradycyjnej telefonii stacjonarnej, jakie było zainteresowanie VoIP, a ilu klientów korzystało z mobilnych telefonicznych kart SIM oraz jak kryzys COVID-19 wpłynął na wykorzystanie przez Polaków usług dostępu do internetu czy telewizyjnych? Przedstawiamy raport o stanie rynku telekomunikacyjnego w 2020 r.