Wybrana kategoria

TECHNOLOGIE

2151 artykułow

W procesie obsługi klienta najważniejsze okazują się być technologie wspierające ten proces. Od systemów CRM, ERP po bardzo zaawansowane rozwiązania rozwiązane o sieci neuronowe i AI (SI).

więcej

Warszawska Izba Gospodarcza wybrała Avaya

Warszawska Izba Gospodarcza wdrożyła w kwietniu 2020 r. platformę komunikacyjną Avaya Spaces. Rozwiązanie umożliwiło organizację szkoleń, webinariów i spotkań – realizowanych w trybie hybrydowym i/lub online, w zależności od poziomu obostrzeń epidemicznych w konkretnych krajach regionu.
więcej

Avaya z wdrożeniem w transcosmos

Firma Avaya globalny dostawca rozwiązań usprawniających oraz upraszczających procesy komunikacji i współpracy, poinformowała, że transcosmos inc., japoński gigant outsourcingu procesów biznesowych, obecny w 30 krajach i regionach, w tym i w Polsce, jest teraz w stanie zapewnić swoim klientom bezproblemową obsługę dzięki wdrożeniu platformy Avaya OneCloud CCaaS z konwersacyjną sztuczną inteligencją.
więcej

Biznes sięga chmur

Co trzecia firma w Unii Europejskiej i co czwarta w Polsce deklaruje korzystanie z płatnych usług w chmurze – wynika z raportu PMR. Według prognoz w 2021 roku rodzime przedsiębiorstwa wydadzą na rozwiązania z obszaru cloud computing do 2,5 mld zł. Jak cyfrowa transformacja zmienia biznes i świat?
więcej

Polacy przyzwyczaili się do zawierania umów czy składania wniosków on-line

W czasie pandemii COVID-19 Polacy przestawili się na korzystanie z usług elektronicznych. Dotyczy to zarówno e-oferty administracji publicznej, jak i usługodawców takich jak firmy telekomunikacyjne, ubezpieczeniowe, finansowe czy energetyczne. Przez kanały zdalne użytkownicy m.in. zawierają umowy, zgłaszają roszczenia, składają wnioski i zlecają polecenia zapłaty. Do tego potrzebna jest jednak bezpieczna weryfikacja tożsamości klienta.
więcej

Genesys przejmuje Pointillist i Exceed.ai

Genesys poinformowała o zawarciu umowy przejęcia dwóch firm Pointillist oraz Exceed.ai. Przejęcia mają na celu zwiększenie zdolności Genesys do dostarczania rozwiązań opartych o empatię w każdym doświadczeniu klienta. Pnie transakcje mają być zamknięte do końca tego roku kalendarzowego.
więcej

Tracą giganci, zyskują najmniejsi

W sieciach mobilnych w III kwartale 2021 roku przeniesiono ponad 330 tys. numerów, a w sieciach stacjonarnych ponad 66 tys. – wynika z najnowszych raportów przeniesienia numerów udostępnionych przez Prezesa UKE.
więcej

SMSAPI z certyfikatem ISO 27001

Gliwicka firma LINK Mobility właśnie otrzymała certyfikat ISO 27001 w zakresie rozwiązań komunikacji elektronicznej w modelu SaaS. Oznacza to, że właściel marki SMSAPI potwierdził swoją wysoką dbałość o bezpieczeństwo informacji. Eksperci firmy wyjaśniają, dlaczego zwłaszcza teraz, w dobie pracy zdalnej, ochrona danych jest kluczowa.
więcej

UE pracuje nad przepisami dotyczącymi AI/SI

Rozwiązania z obszaru sztucznej inteligencji mogą być szansą na pobudzenie gospodarki i skok technologiczny. Z drugiej strony wiążą się też z zagrożeniami, a w Europie są już przypadki, kiedy algorytmy sztucznej inteligencji były wykorzystywane w sposób budzący wątpliwości prawne. Tymczasem na ten moment nie ma żadnego prawa, które regulowałoby ten obszar.
więcej

Avaya zdobywa nagrodę Frost & Sullivan za doskonałość w dziedzinie rozwiązań CPaaS

Firma Avaya otrzymała nagrodę Competitive Strategy Leadership Award firmy Frost & Sullivan za swoje rozwiązanie Avaya OneCloud CPaaS (Communications Platform as a Service). W odróżnieniu od aplikacji monolitycznych zapewnia ona spersonalizowaną obsługę użytkowników w czasach rosnącej popularności chmur obliczeniowych.
więcej

Hologramy zamiast wideorozmów? Rewolucja, o którą nie prosiliśmy

Zebrania hologramów i awatarów? To już możliwe dzięki nowej technologii, którą oferuje Facebook. Rozwiązania takie powstają jak grzyby pod deszczu, ale eksperci wskazują na wiele barier. Nie tylko ze względu na nadal wysoki koszt, ale też na problem psychologiczny. Pracownicy nie chcą być częścią kreskówki, a zależy im przede wszystkim na łatwej interakcji.
więcej

Sztuczna inteligencja pomoże wyszukiwać klauzule niedozwolone

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ogłosił konkurs na zaprojektowanie narzędzia opartego o sztuczną inteligencję (AI), którego celem ma być wstępna analiza wzorców umownych stosowanych przez przedsiębiorców w kontaktach z konsumentami pod kątem postanowień niedozwolonych. Narzędzie będzie również aktywnie wykrywało tego typu naruszenia w internecie.
więcej

E-commerce zaczyna sięgać po bardziej zaawansowane rozwiązania technologiczne wspierające obsługę klienta

Gwałtowny wzrost zainteresowania produktami i usługami dostępnymi online, uwidocznił braki wielu e-sklepów w zakresie wykorzystywanych technologii. Na znaczeniu zyskały narzędzia martech, systemy ERP, rozwiązania chmurowe, Social Selling i chatboty. Wiele e-sklepów stanęło przed poważnym testem technologiczno-kompetencyjnym.
więcej

DEKRA Polska wybrała hosty głosowe Vee

Spółka Vee rozpoczęła współpracę z DEKRA Polska, będącą częścią międzynarodowego koncernu DEKRA SE z siedzibą w Stuttgarcie, światowego lidera rynku TIC (badań, inspekcji i certyfikacji). Zadaniem hostów Vee jest znalezienie osób chętnych do udziału w akcji DEKRA, mającej na celu weryfikację jakości usług, oferowanych przez autoryzowane serwisy samochodowe.