Wybrana kategoria
IN-HOUSE
646 artykułow
Informacje wprost z firm posiadających wewnętrzne struktury obsługi klienta (in-house). Banki, telekomy, firmy ubezpieczeniowe i setki innych podmiotów, w których obsługa klienta, jego zadowolenie i chęć pomocy jest najważniejsze.
Telekomy jednak muszą popracować nad jakością
W dobie prymu jak najlepszej obsługi klienta i jego doświadczeń ze wszystkich interakcji z marką, dostawcy usług telekomunikacyjnych powinni jak najszybciej wyeliminować wszystkie słabe punkty komunikacji z klientami i poprawiać jej jakość oraz lepiej personalizować ofertę by utrzymać ich lojalność.
Budowanie customer experience trzeba zacząć od doświadczeń pracowników
Budowanie customer experience w czasach swobodnego dostępu do internetu jest ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Łatwość w dotarciu do opinii i ocen innych konsumentów o marce i jej produktach może sprawić, że nieusatysfakcjonowany klient bez trudu przejdzie do konkurencji. Jak zadbać o to, żeby tak się nie stało? Trzeba zacząć od podstawy firmy, czyli pracowników i ich doświadczenia w miejscu pracy.
Szpital we Włocławku z contact center od Eversis
W poniedziałek (1.08) wystartuje contact center w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym we Włocławku. Telefoniczną rejestrację pacjentów będzie obsługiwało sześć osób. Konsultanci infolinii będą rejestrować pacjentów do wszystkich poradni specjalistycznych działających przy szpitalu, chociaż numery poradni nadal będą działały.
Ruszyła infolinia dotycząca wakacji kredytowych
Rzecznik Finansowy uruchomił infolinię dotyczącą wakacji kredytowych. Od wczoraj (28.07) można zgłaszać problemy i nieprawidłowości dotyczące realizacji przez banki wniosków o wakacje kredytowe za pośrednictwem infolinii oraz e-maila.
Fujitsu ze złotą nagrodą na European Customer Experience Awards 2022
Projekt transformacji Customer Experience Fujitsu został doceniony przez niezależny panel jurorów podczas European CX Awards 2022, zdobywając złoto w kategorii Zespół Roku CX i srebro w kategorii Najlepsza Strategia B2B. Fujitsu CX Performance Center (CXPC) to projekt angażujący 11 trenerów CX oraz ponad 30 zespołów obsługujących kluczowych klientów w 8 europejskich krajach. Program funkcjonuje od niemal dwóch lat, a jego model i metody miały istotny, pozytywny wpływ na lojalność klientów Fujitsu. Wygenerował także ponad 20 milionów dolarów dzięki kontraktom z nowymi klientami i przedłużeniu współpracy z istniejącymi.
mBank stawia na różnorodność i zatrudnia 45+
mBank zachęca osoby 45+, by dołączyły do jego zespołu Contact Center w Łodzi. Jako jedna nielicznych firm na rynku prowadzi działania rekrutacyjne skierowane w tak otwarty sposób do przedstawicieli pokolenia X – kandydatów, którzy często są niedoceniani lub pomijani w rekrutacjach. W ten sposób bank nie tylko promuje różnorodność w swoich zespołach, ale także obala stereotypy związane zatrudnianiem osób po 45. roku życia i wspiera je w rozwoju.
PZU z voicebotem od Voice Contact Center
Wieloletnia współpraca obu firm poszerzyła się dzięki wykorzystaniu voicebotów w badaniach opinii i satysfakcji Klientów PZU. Należąca do Grupy OEX spółka Voice Contact Center stworzyła dla PZU dedykowane rozwiązanie w swojej autorskiej technologii. Klienci po kontakcie z infolinią firmy ubezpieczeniowej mogą spodziewać się telefonu od Primebota – wirtualnego ankietera.
PZU z Certyfikatem prostej polszczyzny
PZU otrzymał Certyfikat prostej polszczyzny za język dokumentów w indywidualnych ubezpieczeniach kapitałowo-ochronnych. To już piąte tego typu wyróżnienie dla PZU przyznane przez Pracownię Prostej Polszczyzny przy Uniwersytecie Wrocławskim.
Złoty Bank dla Santandera za wielokanałową obsługę klienta
Santander Bank Polska po raz drugi zdobył I miejsce w kategorii "Złoty Bank – najlepsza wielokanałowa jakość obsługi" w rankingu "Złoty Bankier 2022" organizowanym przez Bankier.pl i "Pulsu Biznesu" przy wsparciu Minds&Roses i Obserwatorium.biz. To już 5. podium banku za najlepszą wielokanałową jakość obsługi
Click2Call w Banku Pekao
Bank Pekao wprowadza nową funkcję Click2Call umożliwiającą klientom korzystającym z aplikacji PeoPay szybkie i wygodnie połączenie z konsultantem infolinii banku. Wszystko za pomocą jednego przycisku, bez konieczności wprowadzania numeru klienta czy PIN-u do serwisu telefonicznego Pekao24.
RTV Euro AGD z infolinią w j. ukraińskim
Według oficjalnych danych w Polsce mamy 3,18 mln uchodźców z Ukrainy. Biorąc pod uwagę obywateli Ukrainy przebywających w…
Medallia stawia na dynamiczny rozwój polskiego zespołu
Firma Medallia rozbudowuje lokalny zespół ekspertów. Współpracę z firmą rozpoczęli Ewelina Ciach oraz Tomasz Korczyński. Medallia specjalizuje się w…
Jakość obsługi klienta w Warcie potwierdzona przez RF
Jeśli ważna jest dla Ciebie wysoka jakość posprzedażowej obsługi klienta, wybieraj Wartę – taki wniosek płynie z najnowszego sprawozdania Rzecznika Finansowego za 2021 rok.
Netia, Orange i Play na celowniku UOKiK za usługi dodane
Netia, Orange i Play oddadzą konsumentom opłaty za włączane bez ich wyraźnej zgody usługi dodatkowe. Wszystkie reklamacje będą pozytywnie rozpatrzone, zmienią się też standardy informowania konsumentów o płatnych usługach. To efekt decyzji Prezesa UOKiK.
Orange zweryfikuje klientów nową metodą biometryczną
Klienci sieci Orange w Polsce, którzy kontaktują się z operatorem za pośrednictwem jego infolinii mogą skorzystać z nowej metody uwierzytelnienia – za pomocą swojego własnego głosu. Teraz, zamiast podawać kod klienta lub odpowiadać na pytania weryfikacyjne, wystarczy przez kilka sekund porozmawiać z voicebotem Max lub z doradca klienta.
Medicover wdrożył na infolinii voicebota
Medicover w Polsce wprowadził nowe usprawnienie pracy infolinii dla pacjentów. Wdrożono właśnie automatycznego bota, z którym można porozmawiać pod numerem telefonu 500 900 500. Wirtualna asystentka Anna odpowie na pytania, udzieli wskazówek, jak skorzystać z naszych usług, a w razie potrzeby przekieruje do konsultanta. – zapewnia firma na swoim profilu w Linkedin.
Credit Agricole uruchamia czat z konsultantem w aplikacji bankowej
Klienci Credit Agricole mogą już korzystać z nowego kanału kontaktu. Bank uruchomił czat w CA24 eBank, na którym doradcy odpowiadają na pytania klientów i pomagają przy podstawowych operacjach.
Alior Bank doceniony za rozwiązania wspierające obsługę klienta
Alior Bank został właśnie laureatem Celent Model Bank Awards 2022 w kategorii „Obsługa Klienta”. Kapituła konkursowa doceniła organizację za wdrożenie voicebota InfoNina oraz platformy analizy mowy.
Pierwsza na rynku możliwość zakupu ubezpieczeń przez video rozmowę
Dynamika i postęp technologiczny w obsłudze klienta wymuszają wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań. CUK Ubezpieczenia jako pierwsza firma w branży ubezpieczeniowej wprowadził właśnie video sprzedaż. Od teraz klienci mogą umawiać się z doradcami na spotkania video. Wprowadzona technologia pozwala na pełną obsługę i zamknięcie sprzedaży wraz z dokonaniem płatności.
Aion Bank i Vodeno oferują Banking-as-a-Service
Aion Bank i Vodeno są jednymi z pierwszych podmiotów w Europie oferującymi nowoczesne rozwiązania Banking-as-a-Service. Dzięki współpracy, firmy będą mogły udostępniać swoim partnerom biznesowym produkty finansowe pod swoją marką, m.in. własne konta bankowe, karty płatnicze, pożyczki czy płatności.