Wybrana kategoria

IN-HOUSE

612 artykułow

Informacje wprost z firm posiadających wewnętrzne struktury obsługi klienta (in-house). Banki, telekomy, firmy ubezpieczeniowe i setki innych podmiotów, w których obsługa klienta, jego zadowolenie i chęć pomocy jest najważniejsze.

więcej

Docplanner przejmuje firmę jameda – lidera usług medycznych online w Niemczech

Docplanner, największa na świecie platforma do umawiania wizyt lekarskich online i wiodący dostawca rozwiązań SaaS dla lekarzy i placówek medycznych, ogłasza dziś przejęcie firmy jameda. To największa platforma cyfrowych usług medycznych z siedzibą w Monachium, należąca wcześniej do Hubert Burda Media. Jameda współpracuje z 20.000 lekarzy, a serwis odwiedza 8 milionów pacjentów.
więcej

Chatbot wspiera klientów ERGO Hestia

Klienci ERGO Hestii już mogą „porozmawiać” z chatbotem wspieranym przez sztuczną inteligencję. System wspiera ich przede wszystkim w procesie likwidacji szkód. Poza tym sztuczna inteligencja pomaga w znalezieniu agenta oraz prezentuje ofertę ubezpieczeń majątkowych i życiowych. Uruchomienie chatbota to element szerszej strategii digitalizacji ERGO Hestii.
więcej

Allegro z nowym kanałem obsługi dla głuchych

Allegro wprowadza kolejną innowację, która sprawi, że zakupy online będą jeszcze bardziej dostępne. Nowy kanał kontaktu dla osób Głuchych pozwoli na konsultacje online przy udziale tłumacza polskiego języka migowego.
więcej

Play znowu naciąga klientów na niezamówione usługi

UOKiK już wielokrotnie zajmował się interwencjami w sprawie usług dodatkowo płatnych, świadczonych na rzecz klientów przez telekomy. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, powinno się to odbyć najpóźniej w chwili wyrażenia przez niego woli zawarcia umowy. Jak pokazuje życie, nie zawsze operatorzy o tym pamiętają. A szkoda, bo do wymierzania kar dochodziło już wielokrotnie. Widocznie zyski są wyższe niż kary, jakie operatorzy muszą płacić.
więcej

UOKiK postawił zarzuty sieci Vectra

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny postawił zarzuty operatorowi telewizji kablowej Vectra. Spółka wprowadziła jednostronnie klauzulę umożliwiającą podwyższenie opłaty za internet i telewizję, mimo że umowy nie zawierały odpowiedniej klauzuli modyfikacyjnej umożliwiającej takie działanie.
więcej

Czy PKO BP zastraszał frankowiczów?

Na to pytanie stara się odpowiedzieć UOKiK. Zdaniem urzędu PKO BP to kolejny bank, który od sądzących się z nim kredytobiorców frankowych żąda opłat za korzystanie z kapitału.
więcej

Rozpędzone goodie rośnie w siłę

W trzecim kwartale 2021 r. wartość transakcji w ramach programu goodie cashback była najwyższa od początku funkcjonowania usługi i wyniosła ponad 140 mln zł. (+57,5% r/r). W tym czasie użytkownicy goodie cashback zrobili prawie 1 mln transakcji, a na ich kontach naliczono prawie 3 mln zł zwrotu za zakupy. Listopad, ze względu na liczne akcje rabatowe zapowiada się równie rekordowy pod tym względem.
więcej

Tauron wprowadza wideobudki

Wideobudka z doradcą – to nowy pomysł TAURONA na usprawnienie obsługi klientów. Zainteresowani będą mogli załatwić sprawy związane z dystrybucją poprzez wideorozmowę. To szczególnie ważne w czasie walki z pandemią koronawirusa. Pilotaż prowadzony jest w placówkach we Wrocławiu i Oleśnicy.
więcej

Kończy się migracja klientów Banku Pocztowego

Wkrótce zakończy się proces migracji wszystkich klientów Banku Pocztowego oraz dotychczasowych klientów EnveloBanku do wspólnej bankowości cyfrowej. Od środy 20 października br. klienci będą automatycznie przekierowywani wyłącznie do systemu bankowości internetowej nowy Pocztowy24.
więcej

PKO Bank Polski szuka Tajemniczego Klienta

PKO Bank Polski ogłosił przetarg na wybór dostawców świadczącą usługi w zakresie badań Tajemniczego Klienta. Celem badania jest monitoring poziomu jakości obsługi, poziomu realizacji standardów oraz wytycznych sprzedażowych. Oferty można składać do 29 października 2021 roku.
więcej

Voicebot na infolinii mBanku

mBank wprowadza voicebota, Marka, który będzie odbierał połączenia na mLinii. Jego zadaniem jest pomoc w najczęstszych sprawach, z jakimi dzwonią klienci. Dzięki temu bank chce skrócić czas odbioru połączenia i przekierowania do właściwego konsultanta, który pomoże w bardziej skomplikowanych przypadkach.
więcej

mBank z Językowym Znakiem Jakości

Znak ma formę pieczątki. Przyznała go Fundacja Języka Polskiego, która wzięła pod lupę treści zamieszczane na stronie internetowej banku i sprawdziła je m.in. pod kątem poprawności językowej. Jeśli na danej stronie jest pieczątka oznacza to, że tekst jest napisany w sposób przyjazny, prosty i zrozumiały dla każdego.
więcej

mBank otworzy zdalnie konto w bankowości prywatnej

Osoby zainteresowane kontem w bankowości prywatnej mBanku mogą je otworzyć bez wychodzenia z domu. To innowacyjne rozwiązanie w tym segmencie. Klienci będą mogli uruchomić konto wykorzystując e-dowód i aplikację eDO App lub z pomocą doradcy, który przyjedzie pod wskazany przez nich adres.