Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

ROPO

Z ang. Research Online Purchase Offline - zachowanie konsumentów polegające na poprzedzeniu zakupów dokonywanych w offline intensywnym wyszukiwaniem informacji w sieci: na serwisach, forach, blogach, mediach społecznościowych itd. Znaczenie efektu ROPO wynika z faktu, że bardzo często decyzja zakupowa jest podejmowana już na etapie researchu w sieci.
Wybrana kategoria

IN-HOUSE

535 artykułow

Informacje wprost z firm posiadających wewnętrzne struktury obsługi klienta (in-house). Banki, telekomy, firmy ubezpieczeniowe i setki innych podmiotów, w których obsługa klienta, jego zadowolenie i chęć pomocy jest najważniejsze.

więcej

Konsultacje telemedyczne w pakiecie z kontem w Santanderze

Klienci, którzy mają konto Jakie Chcę lub konto Select w Santander Bank Polska, mogą skorzystać z nowej usługi medycznej – pakietu Telemedi.co. Dzięki temu rozwiązaniu będą mogli szybko, wygodnie i bezpiecznie skonsultować się z lekarzem – przez telefon, wideo lub chat. Santander Bank Polska przygotował usługę we współpracy z Visa i firmą Telmedicin.
więcej

Prostszy BLIK w IKO

Klienci aplikacji IKO otrzymali właśnie nową funkcję, dzięki której przelewy na telefon BLIK będą jeszcze wygodniejsze. Teraz w aplikacji mobilnej PKO Banku Polskiego, na liście kontaktów z telefonu, zobaczą, komu mogą przekazać w ten sposób pieniądze.
więcej

UPC Polska wchodzi na Booksy

UPC, obok tysięcy salonów urody i fryzjerskich oraz kilku banków, jest obecnie jedynym operatorem telekomunikacyjnym w Polsce, którego obecni i potencjalni klienci mogą umawiać wizyty za pośrednictwem Booksy, największej platformy rezerwacji dostępnej w aplikacji mobilnej i na stronie internetowej.
więcej

Już 12 700 użytkowników eSkrzynki Poczty Polskiej

W trakcie pandemii Poczta Polska poszerzyła swoje portfolio o nowe produkty dostępne drogą cyfrową i dodatkowo wprowadziła liczne rozwiązania umożliwiające bezpieczny odbiór swoich usług. Już w ciągu dwóch pierwszych miesięcy chęć skorzystania z udostępnionej ponownie usługi eSkrzynka zgłosiło 12,7 tys. użytkowników.
więcej

EFL upraszcza język komunikacji z klientami

EFL wprowadza nowe wzory dokumentów, w których stawia na bardziej zrozumiały dla klienta język i przyjazną szatę graficzną. Zmiany obejmują wszystkie dokumenty, które pojawiają się przy zawarciu umowy. To kolejna inicjatywa leasingodawcy w jubileuszowym roku 30-lecia działalności. Firma zachęca również klientów do przejścia na elektroniczną fakturę.
więcej

Klient Alior Banku w centrum uwagi…voicebota

Alior Bank uruchomił głosową asystentkę infolinii, która ma usprawnić kontakt z klientami. Bank zapowiada, że kompetencje i umiejętności voicebota będą systematycznie rozwijane, tak aby większość spraw, w tym pozyskiwanie informacji, można było zrealizować zdalnie. To kolejne działanie instytucji, które pozwoli na jeszcze szybsze odpowiadanie na potrzeby użytkowników.
więcej

Alior Bank stawia na cyfryzację usług

Alior Bank chce przenieść większość swojej sprzedaży do kanałów cyfrowych. Bank chce postawić wszystko na jedną kartę i być jeszcze bardziej cyfrowy. Ma w tym celu pomóc m.in. wideoweryfikacja, zdalne bankowanie i rozwój mobile. Czym jeszcze zaskoczy Alior? Opowie o tym Iwona Duda, wiceprezes zarządu Alior Banku.