Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

live chat

rodzaj usługi internetowej stosowanej w sprzedaży i zdalnej obsłudze internautów. Termin używany potocznie na określenie oprogramowania wykorzystywanego w celu wzbogacenia i uzupełnienia kontaktu telefonicznego w call center, a także występującego jako jedno z mediów wykorzystywanych w contact center. Sama fraza live chat nie znalazła jeszcze dobrego odpowiednika w języku polskim i będąc zapożyczeniem z języka angielskiego, powoli zagnieździła się w slangu informatycznym. Usługa live chat polega na umożliwieniu użytkownikowi prowadzenia czatu z agentem przez stronę internetową. Możliwość czatowania daje użytkownikowi aplikacja komunikatora (obecnie najczęściej stosowane są te wykonane w technologii flash lub AJAX), która nie wymaga procesu instalacji oprogramowania na komputerze użytkownika, oraz do której dostęp uzyskuje się przez kliknięcie przycisku kontaktowego. Agent w rozmowie wykorzystuje aplikację wyposażoną w zestawy narzędzi dających mu wiedzę o rozmówcy, ułatwiających komunikację oraz zaoferowanie możliwie najlepszej pomocy.
Wybrana kategoria

IN-HOUSE

591 artykułow

Informacje wprost z firm posiadających wewnętrzne struktury obsługi klienta (in-house). Banki, telekomy, firmy ubezpieczeniowe i setki innych podmiotów, w których obsługa klienta, jego zadowolenie i chęć pomocy jest najważniejsze.

więcej

Płatności odroczone w sklepach CCC

CCC wspierane przez PayPo, jako pierwsze w Polsce i jedno z pierwszych w Europie, wprowadza szybkie płatności odroczone w sklepach stacjonarnych, na bazie własnej aplikacji mobilnej.
więcej

DHL testuje dostawy rowerem

DHL potwierdziło rozpoczęcie testów doręczeń przesyłek za pośrednictwem rowerowych kurierów w Polsce. O wprowadzeniu nowego sposobu doręczeń paczek w Warszawie i innych miastach informował portal DailyWeb. Na zatłoczonych, stołecznych ulicach, pojawił się więc rower cargo prowadzony przez kuriera tego operatora logistycznego.
więcej

IDC: ponad połowa ubezpieczonych nie ma zaufania do towarzystw oferujących polisy

Aż 57% klientów branży ubezpieczeniowej na świecie nie poleciłoby nikomu usług swojego aktualnego towarzystwa ubezpieczeniowego, wynika z badań oceny lojalności klientów NPS (Net Promoter Score) przeprowadzonych w 2021 roku. Mimo nieustannych inwestycji w cyfrową jakość obsługi klienta (CX), według raportu IDC ubezpieczenia pozostają na tym polu daleko w tyle za innymi branżami.
więcej

Rusza BLIK zbliżeniowy – niebawem pierwsi użytkownicy

Banki już wkrótce udostępnią swoim klientom możliwość płacenia zbliżeniowo BLIKIEM w sklepach stacjonarnych w Polsce i na świecie. Skorzystanie z tej możliwości przez użytkowników bankowych aplikacji mobilnych nie będzie wymagało logowania do aplikacji. Płatności zbliżeniowe BLIK uzupełnią dotychczasową gamę rozwiązań oferowanych przez system płatności mobilnych.
więcej

Cyfrowa wymiana dokumentów z firmami w Banku Millennium

Bank Millennium udostępnił firmom w ramach bankowości przedsiębiorstw możliwość cyfrowej, dwustronnej wymiany dokumentów w serwisie internetowym Millenet dla przedsiębiorstw. Moduł wymiany dokumentów to kolejny etap digitalizacji procesów biznesowych. Już ponad połowa umów kredytowych z firmami podpisywana jest cyfrowo z wykorzystaniem podpisu elektronicznego i liczba ta stale rośnie.
więcej

Prosty język powszechniejszy w bankach

Banki upraszczają język komunikacji, by był zrozumiały i przyjazny. Zmianę przeszło już wiele procedur i wzorów dokumentów w niemal każdym banku, który został sygnatariuszem deklaracji w sprawie standardu prostego języka.
więcej

Alior Bank zaoferuje wakacyjne ubezpieczenie zdalnie

Sezon wakacyjny właśnie się rozpoczyna, a to oznacza, że coraz więcej osób w swoich planach wypoczynkowych rozważa wyjazdy nie tylko w Europie, ale także do pozaeuropejskich destynacji. Jednym z niezbędnych elementów bezpiecznego urlopu jest ubezpieczenie turystyczne.
więcej

Bank Pocztowy ponownie z kurierem

Bank Pocztowy udostępnia możliwość założenia konta bez wychodzenia z domu, za pośrednictwem kuriera Poczty Polskiej. Usługa, która została zawieszona w czasie pandemii i wprowadzanych obostrzeń epidemiologicznych, teraz wraca w nowej odsłonie.