Polacy coraz lepiej zarządzają swoimi zadłużeniami – wyniki najnowszego badania

Z okazji Światowego Dnia Praw Konsumenta Federacja Konsumentów przedstawiła wyniki badania “Polacy wobec swoich zadłużeń”, które pokazuje, że zdecydowana większość osób…

Baza raportów i analiz branżowych

Customer Experience

Cyfrowa transformacja

Technologie AI

Rynek outsourcingu

Systemy call center

Programy lojalnościowe

Samoobsługa
Self Care

Trendy
ogólnorynkowe

Systemy
CRM i ERP

Pozostałe

CASE STUDIES

więcej

Nothing found!

Nothing found!

RYNEK GLOBALNY

więcej
Słownik obsługi klienta

grafik

lub grafik pracy. Krótkookresowy (tygodniowy, dwutygodniowy lub miesięczny – rzadziej dzienny) plan pracy agentów call center. Do planowania grafiku może służyć oprogramowanie WFM.

przepustowość

parametr techniczny transmisji danych określający jakość usług sieciowych, zwany także pojemnością transmisyjną. Przepustowość mieszona jest w jednostkach bity na sekundę (bits/s), kilobitach…

routing połączeń

Wyznaczanie trasy i wysłanie nią połączeń telefonicznych. Koordynacją trasy połączeń zarządza urządzenie węzłowe, w którym kształtowany jest ruch sieciowy, nazywane jest routerem – jego rolę…

CSAT

Zobacz Customer Satisfaction Score.

mystery shopper

(inaczej tajemniczy klient) to osoba zatrudniona przez firmę lub agencję, której zadaniem jest odwiedzenie sklepu lub punktu sprzedaży i dokonanie zakupów lub uzyskanie informacji na temat…

overflow

(inaczej przepełnienie) to sytuacja, w której wartość obliczana przez system lub program przekracza zakres lub limit wartości, który jest w stanie przechować lub obsłużyć. Może to prowadzić do…

closed loop

w kontekście CX odnosi się do procesu zbierania informacji zwrotnych od klientów, analizy tych informacji, podejmowania działań w odpowiedzi na nie i komunikowania się z klientem na temat tych…

UPL

(inaczej urlop na żądanie lub unscheduled personal leave) forma urlopu, która pozwala pracownikowi na skorzystanie z wolnego czasu z przyczyn osobistych, nagłych sytuacji lub choroby. Jest to…

VoIP

(inaczej Voice over Internet Protocol) to technologia umożliwiająca prowadzenie rozmów telefonicznych za pośrednictwem Internetu. W przeciwieństwie do tradycyjnych połączeń telefonicznych,…

WFM

Inaczej Workforce Managment – zestaw czynności potrzebnych do opracowania planu zatrudnienia i grafików pracy. WFM to także narzędzie do projektowania obsady pracowników obsługi klienta.

feedforward

to narzędzie rozwijające właściwe kompetencje lub zachowania pracowników. Feedback skupia się na tym co było i koncentruje się na przeszłości (back), feedforward skupia się na tym, co przed…

Customer Journey

inaczej Mapa Podróży Klienta – analiza, która porządkuje i systematyzuje aktualną podróż klienta poprzez wszystkie punkty styku z firmą. Jest to zapis opisujący wszystkie punkty styku…