Wybrana kategoria

RAPORTOWANIE

19 artykułow
Czytaj więcej

Tsunami danych – jak firmy korzystają z informacji o swoich klientach?

Dane i ich wykorzystanie to temat społecznie wrażliwy. Firmy zdają sobie sprawę, że miliony terabajtów informacji o klientach, które przetwarzają, mają wydatny wpływ na zwiększenie dochodów przedsiębiorstwa. Nie ma organizacji, która – zwłaszcza w czasach rosnącej niepewności – nie zadaje sobie fundamentalnych dla jej funkcjonowania pytań. Co kupuje klient? Jakie są jego motywacje do podjęcia decyzji? Dlaczego dziś wybiera zakupy w sklepie stacjonarnym, a jutro decyduje się na online?
Czytaj więcej

Raportowanie – czyli jak skutecznie komunikować dane

Masz dość niepotrzebnych statystyk nie odpowiadających na kluczowe dla twojej firmy pytania? Masz problem z nieczytelnymi raportami, z których ciężko jest cokolwiek wywnioskować? Nie wiesz, jak przygotować profesjonalny dashboard który zainteresuje odbiorców? Jeśli na którekolwiek z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco - to ten artykuł powinien cię zainteresować.
Czytaj więcej

Co mierzyć w call center?

Podobno w naszej branży, gdy każdy monitorowany wskaźnik i jego różny wariant policzymy jako oddzielne KPI, okaże się, że badamy ponad 150 różnych parametrów. Czy w tym gąszczu informacji, wskaźników, parametrów i liczb można coś wyłowić?
Czytaj więcej

Usprawnić call center

Każdego dnia działy call center kontaktują się z ogromną liczbą klientów, operują dziesiątkami informacji na ich temat oraz realizują dla nich różne sprawy. Ważne, aby wszystkie te działania były realizowane w sposób szybki i skuteczny. Aby to osiągnąć, działy call center coraz częściej wykorzystują nowoczesne technologie, w tym systemy CRM.