Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

próbny balon

taktyka stosowana do rozpoznania granic. Pytamy o hipotetyczną sytuację, żeby wyciągnąć od drugiej strony informacje na temat dalszych ustępstw, często zaczyna się zdaniem ,,Co by było gdybyśmy…”

Wybrana kategoria

RAPORTOWANIE

18 artykułow
Czytaj więcej

Raportowanie – czyli jak skutecznie komunikować dane

Masz dość niepotrzebnych statystyk nie odpowiadających na kluczowe dla twojej firmy pytania? Masz problem z nieczytelnymi raportami, z których ciężko jest cokolwiek wywnioskować? Nie wiesz, jak przygotować profesjonalny dashboard który zainteresuje odbiorców? Jeśli na którekolwiek z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco - to ten artykuł powinien cię zainteresować.
Czytaj więcej

Co mierzyć w call center?

Podobno w naszej branży, gdy każdy monitorowany wskaźnik i jego różny wariant policzymy jako oddzielne KPI, okaże się, że badamy ponad 150 różnych parametrów. Czy w tym gąszczu informacji, wskaźników, parametrów i liczb można coś wyłowić?
Czytaj więcej

Usprawnić call center

Każdego dnia działy call center kontaktują się z ogromną liczbą klientów, operują dziesiątkami informacji na ich temat oraz realizują dla nich różne sprawy. Ważne, aby wszystkie te działania były realizowane w sposób szybki i skuteczny. Aby to osiągnąć, działy call center coraz częściej wykorzystują nowoczesne technologie, w tym systemy CRM.