Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

ROPO

Z ang. Research Online Purchase Offline - zachowanie konsumentów polegające na poprzedzeniu zakupów dokonywanych w offline intensywnym wyszukiwaniem informacji w sieci: na serwisach, forach, blogach, mediach społecznościowych itd. Znaczenie efektu ROPO wynika z faktu, że bardzo często decyzja zakupowa jest podejmowana już na etapie researchu w sieci.
Wybrana kategoria

RAPORTOWANIE

16 artykułow
więcej

Co mierzyć w call center?

Podobno w naszej branży, gdy każdy monitorowany wskaźnik i jego różny wariant policzymy jako oddzielne KPI, okaże się, że badamy ponad 150 różnych parametrów. Czy w tym gąszczu informacji, wskaźników, parametrów i liczb można coś wyłowić?
więcej

Usprawnić call center

Każdego dnia działy call center kontaktują się z ogromną liczbą klientów, operują dziesiątkami informacji na ich temat oraz realizują dla nich różne sprawy. Ważne, aby wszystkie te działania były realizowane w sposób szybki i skuteczny. Aby to osiągnąć, działy call center coraz częściej wykorzystują nowoczesne technologie, w tym systemy CRM.
więcej

Zapanuj nad taryfikacją

Każdy dzień pracy managera call center to – poza poranną kawą – przeglądanie raportów podwładnych i przygotowywanie własnych. W sporej ilości call center raporty wciąż przygotowuje się w oparciu o niezłomnego Excela.