Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

product centric

(lub product centered) to podejście biznesowe, które skupia się na produkcie jako głównym czynniku wpływającym na sukces firmy. W tym podejściu, firma koncentruje się na projektowaniu, produkcji i dystrybucji produktów, które są uważane za najważniejsze dla klientów.

W podejściu product-centric, firma opiera swoją strategię marketingową na założeniu, że jeśli produkt jest wystarczająco dobry, to klient sam zainteresuje się nim i dokona zakupu. Firma skupia się przede wszystkim na projektowaniu i produkcji produktów, a działania marketingowe i sprzedażowe są ukierunkowane na ich promocję.

Jedną z wad podejścia product-centric jest to, że firma może nie dostrzegać rzeczywistych potrzeb i preferencji klientów, ponieważ skupia się jedynie na produkcie. W podejściu product-centric, to firma decyduje, co klient powinien kupić, a nie klient decyduje, czego potrzebuje. Dlatego w dzisiejszych czasach, w których klienci mają większy wybór i są bardziej wymagający, podejście product-centric staje się coraz mniej skuteczne, a firmy coraz częściej koncentrują się na podejściu customer-centric (czyli koncentrującym się na kliencie).

Śledź nas

Daj nam CYNK :)

Strona, którą chcesz wyświetlić...

jest dostępna wyłącznie dla osób posiadających konto w Klubie CCNEWS.
Image

[arm_form id="102" is_child="1"]

W ramach członkostwa otrzymasz:

baza wiedzy

W bazie CCNEWS znajduje się prawie 8000 artykułów. Otrzymasz do nich pełny dostęp.

repozytorium

Klub CCNEWS to także całkiem spore repozytorium raportów i ebooków poświęconych obsłudze klienta.

magrania video

Będąc członkiem klubu masz dostęp do ponad 50 godz. nagrań video z naszych konferencji.

dostęp dla 1 lub wielu osób

W zależności od tego jaki wybierzesz rodzaj członkostwa - z uczestnictwa w klubie możesz się cieszyć sam lub w gronie współpracowników!

newsletter premium

Specjalny, dedykowany klubowiczom newsletter z ciekawymi inspiracjami, przeglądem aktualności itp.

własne materiały

w pakietach grupowych masz opcję publikacji własnych materiałów, a nawet przeprowadzania własnej kampanii reklamowej

społeczność

W ramach dostępu masz także udział w budowaniu społeczności ekspertów i praktyków.

podcast

Jako członek masz dostęp do podcastu Rzecz o kliencie - także do odcinków premium.