Vee rusza na podbój dentystycznych foteli

FELG Dent i Vee nawiązały współpracę, dzięki której gabinety lekarskie zminimalizują koszty związane z niestawianiem się pacjentów na wizytach. W zwiększeniu lojalności pacjentów ma pomóc przyjazna obsługa telefoniczna, wspierana przez sztuczną inteligencję.
Freepik

Doświadczenie w efektywnej obsłudze i dbałość o klienta

– Z segmentem medycznym współpracujemy od niemal 10 lat i bardzo cieszymy się, że dzięki FELG Dent, Vee będzie mogła teraz pomagać pacjentom stomatologicznym. Zarówno my, jak i nasz partner przykładamy ogromną wagę do zadowolenia klientów – pozostajemy z nimi w ciągłym kontakcie i troszczymy się o ich komfort. Ponieważ zawsze stawialiśmy na pierwszym miejscu efektywność i customer experience[1] wierzymy, że nowa usługa zapewni placówkom stomatologicznym odczuwalne rezultaty. Zaproponowane przez nas rozwiązanie bazuje na ponad 16 milionach rozmów telefonicznych przeprowadzonych przez Vee, zatem dentyści otrzymują obsługę najwyższej jakości na rynku – wskazuje Dawid Wójcicki, założyciel Vee Care.

U klientów FELG Dent, Vee zadba o całość realizacji procesu zdalnego potwierdzenia (lub odwoływania) terminów wizyt pacjentów. Inteligentny harmonogram dodzwaniania zapewni minimalizację prób kontaktu oraz zwiększenie liczby uzyskiwanych deklaracji. Podczas rozmowy z pacjentem, Vee określi prawdopodobieństwo czy wizyta dojdzie do skutku. W przypadku chęci odwołania lub przełożenia wizyty, informacja o tym zostanie natychmiast pokazana w aplikacji FELG Dent.


Vee nie tylko dzwoni i prowadzi rozmowy, ale także SMSuje. Pacjenci mogą spodziewać się SMSów z prośbą o oddzwonienie lub z informacją o szczegółach wizyty.

Sztuczna inteligencja jako kolejny krok w redukcji ,,pustych foteli”


– Naszym klientom dajemy ekspercką wiedzę i doradzamy, w jaki sposób optymalizować działania w prowadzonym przez nich biznesie. Dbamy, by na bieżąco wdrażać najlepsze rozwiązania dla branży i jednym z nich jest wprowadzenie Vee do naszej aplikacji. Sztuczna inteligencja to kolejny krok w kierunku minimalizacji no show, czyli pustych foteli. Całość w dalszym ciągu działa w chmurze, dzięki czemu odciążamy klientów z niepotrzebnych inwestycji – wyjaśnia Grzegorz Stawarz, prezes FELG Software.

Oprogramowanie FELG Dent wyposaża gabinety stomatologiczne w innowacyjny system zarządzania, stawiając na mobilność, prostą obsługę systemu oraz ograniczenie kosztów. Oferuje dostęp do systemu z dowolnego urządzenia: komputera, laptopa, tabletu, jak również smartfona. Wszystkie te zalety powodują, że aplikacja z roku na rok zyskuje coraz więcej klientów. Obecnie z FELG Dent korzysta ponad 3.500 placówek, czyli niemal co trzeci gabinet wyposażony w specjalistyczne oprogramowanie stomatologiczne.

Oprócz intuicyjności i mobilności, oprogramowanie stawia na synergie wynikające z integracji usług wyselekcjonowanych partnerów, między innymi takich jak NFZ, PolCard, PayU, Zadarma, WhatsApp i Vee.

W przyszłości klienci FELG Dent mogą liczyć zarówno na następne moduły telefonicznej obsługi Vee, jak i na integracje usług kolejnych partnerów. Nowa funkcjonalność zostanie udostępniona w aplikacji FELG Dent w sposób niewymagający od użytkowników wykonywania dodatkowych czynności konfiguracyjnych. Nowe rozwiązanie będzie można przetestować w dniach 11-13 kwietnia 2024 roku na jubileuszowej, 30. edycji targów Krakdent.

Słownik
1. customer experience. to suma wszystkich doświadczeń jakie klient ma z naszą firmą we wszystkich możliwych kanałach kontaktu i punktach styku…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *