Nowy system CRM[1] dla PKP Intercity, będzie zwiększał efektywność procesów w takich obszarach jak: obsługa klienta, marketing czy sprzedaż. Dzięki niemu firma chce w najbliższym czasie zdecydowanie podnieść standardy obsługi pasażerów.
System CRM oparty na AI ma posiadać wiele użytecznych funkcji, ułatwiających obsługę pasażera. Narzędzie będzie pozwalało m.in. na gromadzeniu informacji o historii zakupów i prowadzonych interakcjach z klientami. Umożliwi to lepszą personalizację ofert pod konkretne potrzeby pasażera. Nowy system położy większy nacisk w szczególności na klientów z segmentów B2C[2] i B2B[3].
Personalizacja ponad wszystko!
System CRM ma zostać zintegrowany z kanałami komunikacji z klientami, przez co doświadczenie z podróży ma być bardziej komfortowe i sprawniejsze. Do nowych kanałów obsługi klienta dojdą chatboty, które udzielą nam odpowiedzi na wszelkie pytania związane z podróżą, zakupem biletów itp. Dodatkowo nowy system, umożliwi nam otrzymywanie informacji na temat najkorzystniejszych dla nas promocji.
– Oferta spółki aktualnie oparta jest na dwóch grupach produktów: CDXP i AI Stylisty Modowego. Te drugie są efektem dwuletniego projektu R&D, współfinansowanego przez fundusze unijne, a w jego realizacji uczestniczyli eksperci od sztucznej inteligencji, mody i naukowcy z polskich uczelni. To zupełnie nowe narzędzia, wspierające sprzedaż i obniżające koszty w sklepach internetowych, których na rynku ciągle jest niewiele. Trzecim filarem będzie aplikacja mobilna, oferująca wersję B2C AI Stylisty Modowego – pisze w komunikacie.
Kolejny krok PKP Intercity!
Wdrożenie nowego systemu CRM, będzie stanowiło kolejny krok milowy dla PKP Intercity. System będzie bardzo ważnym wsparciem dla spółki, gdyż umożliwi on poprawę jakości obsługi pasażera. Jednakże postawi on wyzwanie techniczne, gdyż CRM musi zostać zintegrowany z kilkudziesięcioma systemami oraz bazami danych przewoźnika.