Nowy etap dla Vee. Teraz wyzwaniem będzie obsługa skali

Po latach intensywnych prac rozwojowych, Vee zademonstrowała uniwersalne rozwiązanie do telefonicznej obsługi klienta, które rozpocznie faktyczny przełom zarówno dla sektora małych i średnich firm, jak i dla samej spółki. Nowa, inteligentna “sekretarka” porozmawia z klientami biznesów każdej wielkości.

Nieodbierane telefony i tym samym utraceni klienci to zjawisko znane każdej firmie. Vee Desk ma to całkowicie zmienić. Wystarczy już posiadany numer telefonu, aby móc w prosty sposób uruchomić rozwiązanie oparte o sztuczną inteligencję, które porozmawia z każdą osobą dzwoniącą do firmy, a następnie odnotuje stosowne informacje lub skieruje ją do odpowiedniej osoby.

Flagowy produkt Vee wesprze recepcję każdej firmy

Po sześciu latach od prezentacji pierwszych założeń, Vee wypuszcza na rynek tak zwane pudełkowe rozwiązanie “Vee Desk”, które pozwala na odbieranie wszystkich połączeń w małych i średnich firmach z dowolnej branży.

Produkt działa już u pierwszych klientów, zbiera pozytywne opinie i cieszy się dużym zainteresowaniem. U każdego z klientów Vee prowadzi wiele rozmów jednocześnie, odbiera telefony o dowolnej porze, przekazuje rozmówcom odpowiednie informacje witając ich po imieniu, kategoryzuje tematy rozmów, odpowiada na podstawowe pytania, informuje o urlopach i godzinach pracy działów firmy, przekierowuje połączenia do właściwej osoby, nagrywa rozmowy i dokonuje ich transkrypcji, a także wysyła powiadomienia w przypadku odebrania telefonu w pilnej sprawie.

Uruchomienie usługi nie wymaga dodatkowych inwestycji po stronie klientów, a rozliczenie za usługę ma formę abonamentu rocznego lub miesięcznego.

Oprócz możliwości skorzystania z Vee Desk bezpośrednio, klienci będą mogli używać Vee Desk jako modułu telefonicznej obsługi klienta, zintegrowanego m.in. z używanym systemem CRM[2]. Aktualnie trwają rozmowy z producentami oprogramowania, zainteresowanymi rozszerzeniem funkcjonalności swoich rozwiązań dla klientów z segmentu SOHO/SME.

Produkt jest już dostępny w sprzedaży detalicznej, zaś masowa sprzedaż Vee Desk startuje w maju bieżącego roku i na podstawie już zawartych oraz kolejnych, aktualnie negocjowanych umów, będzie realizowana m.in. za pośrednictwem sieci sprzedaży operatorów telekomunikacyjnych.

Partnerstwo z wiodącym producentem oprogramowania w branży stomatologicznej

Pierwszy moduł “pudełkowej” usługi Vee Health Suite, realizujący proces potwierdzania terminów wizyt, opracowany w ub. roku przez Vee, zostaje zintegrowany z oprogramowaniem FELG Dent – dedykowanym gabinetom stomatologicznym.

FELG Dent to oprogramowanie chmurowe, wykorzystywane obecnie przez niemal co trzecią placówkę stomatologiczną w Polsce i łącznie ok. 11,5 tys. specjalistów. Sama zaś sprzedaż Vee Health Suite dla branży stomatologicznej zacznie być realizowana przez FELG Software w pierwszym tygodniu kwietnia 2024 r.

Debiut tego zintegrowanego rozwiązania zaplanowany został na kwietniową, jubileuszową edycję targów stomatologicznych Krakdent.

Vee prowadzi równolegle rozmowy na temat dystrybucji Vee Health Suite z producentami oprogramowania dla kolejnych branż sektora medycznego.

Horyzonty silnego wzrostu w korporacyjnym segmencie klientów

Vee osiągnęła w pierwszym kwartale 2024 r. historycznie rekordowe wyniki w liczbie załatwianych spraw i minut prowadzonych rozmów. Na rzecz klientów biznesowych w okresie od stycznia do marca br. Vee obsłużyła 1,9 mln spraw, rozmawiając przez telefon łącznie 1,2 mln minut.

Aktualnie prowadzone rozmowy z obecnymi i nowymi klientami na temat nowych projektów outbound dotyczą możliwości podwojenia bieżącego wolumenu obsługiwanych spraw w trzecim kwartale 2024 r. – w samym tylko segmencie korporacyjnym.

Prowadzone są rozmowy z dwoma operatorami telekomunikacyjnymi na temat szerokiego docierania z ofertą korporacyjną Vee do dużych klientów biznesowych z portfeli partnerów.

Wielojęzyczność i nowe rynki dzięki m.in. generatywnej AI

Odpowiadając na dalsze zapotrzebowanie klientów z sektora korporacyjnego, związane z uruchamianiem usług obsługujących klientów w innych krajach, zespół Vee przygotowuje technologię pozwalającą na szybkie wdrażanie gotowych projektów w innych językach.

Oprócz języka angielskiego i niemieckiego, Vee przygotowuje się do płynnej obsługi klientów w językach czeskim, słowackim, ukraińskim, włoskim, węgierskim i rumuńskim.

Jednym z kluczowych czynników odpowiadających za unikalną jakość obsługi rozwiązań Vee jest głos. We współpracy z firmą ElevenLabs przygotowywany jest voice-id bazujący na głosie marki Vee, co pozwoli zapewnić analogiczny poziom customer experience[1] także w innych językach.

Możliwość szybkiej adaptacji procesów do potrzeb nowych grup odbiorców ma być osiągnięta jeszcze w tym roku, dzięki wykorzystaniu nowej wersji autorskiej technologii Brilliance™, wspieranej generatywną sztuczną inteligencją.

Słownik
1. customer experience. to suma wszystkich doświadczeń jakie klient ma z naszą firmą we wszystkich możliwych kanałach kontaktu i punktach styku…
2. CRM. inaczej Customer Relationship Management – system informatyczny, którego zadaniem jest automatyzacja oraz wspomaganie procesów na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *