AI z fazy eksperymentów przechodzi do codzienności

Według raportu EY – „Jak polskie firmy wdrażają AI?” – już 25% rodzimych przedsiębiorstw zakończyło wdrażanie rozwiązań AI. Z technologii przyszłości, AI staje się codziennym narzędziem pracy.…

Rzecz o kliencie: Porozmawiajmy o liczbach

Łukasz Synal (eLeader): digitalizacja Czarnego Lądu to znikome wsparcie ze strony rządów

Sebastian Grabowski (WSP S.A.): Nowoczesne technologie wspierające obsługę pacjenta muszą być bezpieczne i stabilne

Karolina Sielska-Bielska (Symfonia): Zmiany w modelu real-time stały się kluczowe

Mircea Stan (CEO Postis): sprzedawcy muszą priorytetowo traktować ostatnią milę

Masz coś ciekawego do powiedzenia?

Powiedz nam o tym 🙂

Jeśli tak, chętnie przeprowadzimy z Tobą wywiad.
Bo wierzymy, że tak ulepszamy branżę.

Przyszłością jest indywidualne podejście do każdego klienta

Marlena Marcinkowska (NOTUS Finanse): Stawiamy na satysfakcję klienta

Kompleksowe ujęcie procesu obsługi klienta – integracja systemów contact center z ERP i CRM

Unima 2000: pracujemy nad nową strategią