Customer Success, czyli strategie dbania o klienta

W podcaście Rzecz o kliencie rozmawiamy o obsłudze klienta i technologiach ją wspierających. Dzisiaj porozmawiamy o… sukcesie. My mówimy na to customer success, ale czym on tak naprawdę jest?

Jedni definiują to jako maksymalne zadowolenie klienta[1], inni – spełnianie jego oczekiwań. Są też tacy, którzy mówią, że to strategia związana z utrzymaniem klienta, a podstawowym zadaniem jakie należy wykonać, jest zasianie w odbiorcach przekonania, że nabyli właściwy produkt lub usługę.

W tegorocznym badaniu satysfakcji klienta przygotowanym na zlecenie Media Marketing Polska przez firmę badawczą Kantar, agencja Good One PR wypadła najlepiej spośród wszystkich agencji biorących w nim udział. W dwóch ostatnich edycjach rankingu firma była jedną z najlepiej ocenianych agencji za standard obsługi, współpracę oraz media relations. Jaki jest sukces obsługi klienta w tej agencji PR? O to zapytam Kamila Mazuruka, założyciela i prezesa zarządu grupy Good One.

Słownik
1. zadowolenie klienta. to subiektywna ocena klienta dotycząca stopnia satysfakcji z usług, produktów lub doświadczeń związanych z daną firmą lub organizacją.…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *