O pomyśle integracji MS Teams z rozwiązaniami klasy contact center[1] rozmawiamy z Grzegorzem Grabskim, dzisiejszym gościem programu “CC TALK: Rozmowy o Customer Care”. Czas jednak porozmawiać o konkretach. Jak duży jest to rynek, jak w praktyce to działa i czy jest to rozwiązanie dla każdego?
Przedstawiamy zupełnie nowy cykl pt “CC TALK: Rozmowy o customer care“, gdzie będziemy rozmawiać z ciekawymi gośćmi i ekspertami o tym jak zmienia się obsługa klienta, jak technologie mogą ów rozwój wspierać i rzecz jasna – jak organizacje mogą się zmieniać, by udoskonalać obsługę klienta zmniejszając przy tym jej koszty z jednoczesnym wzrostem zadowolenia.
W odcinku rozmawiamy o:
2:43 – Co oznacza dla CC przejście w tryb pracy zdalnej?
5:01 – Czy klienci chętniej komunikują się przez Video?
6:20 – Czy mamy do czynienia z “renesansem” e-commerce?
7:55 – Jak klienci obecnie się komunikują?
9:30 – Contact center w MS Teams – to możliwe?
12:55 – Czy to rozwiązanie tylko dla małych organizacji?
14:49 – Jak duży jest to rynek?
16:08 – Czy MS Teams stanie się takim narzędziem jak MS Excel?
Więcej informacji o MS Teams znajdziecie również tutaj: