Connect with us

Rozmowy o Customer Care: CC w MS Teams?

ROZMOWY

Rozmowy o Customer Care: CC w MS Teams?

Rozmowy o Customer Care: CC w MS Teams?

O pomyśle integracji MS Teams z rozwiązaniami klasy contact center rozmawiamy z Grzegorzem Grabskim, dzisiejszym gościem programu „CC TALK: Rozmowy o Customer Care”. Czas jednak porozmawiać o konkretach. Jak duży jest to rynek, jak w praktyce to działa i czy jest to rozwiązanie dla każdego?

Przedstawiamy zupełnie nowy cykl pt „CC TALK: Rozmowy o customer care„, gdzie będziemy rozmawiać z ciekawymi gośćmi i ekspertami o tym jak zmienia się obsługa klienta, jak technologie mogą ów rozwój wspierać i rzecz jasna – jak organizacje mogą się zmieniać, by udoskonalać obsługę klienta zmniejszając przy tym jej koszty z jednoczesnym wzrostem zadowolenia.

W odcinku rozmawiamy o:

2:43 – Co oznacza dla CC przejście w tryb pracy zdalnej?
5:01 – Czy klienci chętniej komunikują się przez Video?
6:20 – Czy mamy do czynienia z „renesansem” e-commerce?
7:55 – Jak klienci obecnie się komunikują?
9:30 – Contact center w MS Teams – to możliwe?
12:55 – Czy to rozwiązanie tylko dla małych organizacji?
14:49 – Jak duży jest to rynek?
16:08 – Czy MS Teams stanie się takim narzędziem jak MS Excel?

Więcej informacji o MS Teams znajdziecie również tutaj:

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE