Rozmowy o Customer Care: CC w MS Teams?

O pomyśle integracji MS Teams z rozwiązaniami klasy contact center rozmawiamy z Grzegorzem Grabskim, dzisiejszym gościem programu “CC TALK: Rozmowy o Customer Care”. Czas jednak porozmawiać o konkretach. Jak duży jest to rynek, jak w praktyce to działa i czy jest to rozwiązanie dla każdego?

Przedstawiamy zupełnie nowy cykl pt “CC TALK: Rozmowy o customer care“, gdzie będziemy rozmawiać z ciekawymi gośćmi i ekspertami o tym jak zmienia się obsługa klienta, jak technologie mogą ów rozwój wspierać i rzecz jasna – jak organizacje mogą się zmieniać, by udoskonalać obsługę klienta zmniejszając przy tym jej koszty z jednoczesnym wzrostem zadowolenia.

W odcinku rozmawiamy o:

2:43 – Co oznacza dla CC przejście w tryb pracy zdalnej?
5:01 – Czy klienci chętniej komunikują się przez Video?
6:20 – Czy mamy do czynienia z “renesansem” e-commerce?
7:55 – Jak klienci obecnie się komunikują?
9:30Contact center w MS Teams – to możliwe?
12:55 – Czy to rozwiązanie tylko dla małych organizacji?
14:49 – Jak duży jest to rynek?
16:08 – Czy MS Teams stanie się takim narzędziem jak MS Excel?

Więcej informacji o MS Teams znajdziecie również tutaj:

Total
52
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Radosław Jastrzębski o pierwszym wdrożeniu wideoczata w sektorze public w Polsce

Myśląc o kanałach kontaktu klienta z urzędem, pierwszym naturalnym wyborem wydaje się telefon, drugim czat, choć na razie tylko niektóre urzędy wprowadziły go do komunikacji z mieszkańcami, a nawet jeśli, często jest on trudny do znalezienia na ich stronach internetowych. Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu poszło jednak o krok dalej.
więcej

CC TALK: Paweł Rzesiowski z Altar o potrzebach operatorów TVK i ISP

Na rynku operatorów telewizji kablowych i ISP walka o klienta nie opiera się tylko na atrakcyjnej cenie, ale przede wszystkim na doskonałej jakości obsługi i serwisu. Dlatego warto poznać TOP 6 elementów, które powinny się znaleźć w systemach CRM i CC, a które mają wpływ na lojalność klientów i doskonałą jakość ich obsługi.