CCNEWS.pl

Aplikacja mobilna ING Banku Śląskiego staje się intuicyjnym asystentem

Dla ING Banu Śląskiego personalizacja jest kluczowa w budowaniu trwałych relacji z klientami. Bankowcy chcą, by osoby korzystające z aplikacji „Moje ING” na co dzień czuli, że bank się o nich troszczy, a to, co im proponuje, było dokładnie tym, czego potrzebują. Dzięki wprowadzanym zmianom bankowość mobilna stanie się intuicyjnym asystentem, który działa na rzecz klienta.

– „Moje ING” staje się bardziej 'moje’. To ewolucja, a nie rewolucja. Klienci zyskają ergonomiczny interfejs, będzie im wygodniej eksplorować aplikację – twierdzi Marcin Giżycki, wiceprezes zarządu odpowiedzialny za bankowość indywidualną w ING Banku Śląskim. Aplikacja mobilna staje się dla klientów centrum zarządzania finansami – dodaje.

Z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego wynika, że Polacy są otwarci na technologie i aplikacje, w których mogą załatwić wiele spraw, ale chcą mieć jednocześnie kontrolę nad nowymi rozwiązaniami. Według 93 proc. ankietowanych technologia ułatwia życie. 52 proc. badanych chciałoby, żeby aplikacje bankowe podpowiadały im, z jakich produktów warto skorzystać. Równocześnie dla 72 proc. ważne jest, aby nowe technologie oferowały im wybór.

– Właśnie te wskazania przyświecały nam przy aktualizacji naszej aplikacji. To, co proponujemy, to możliwość dostosowania aplikacji do swoich potrzeb, z jednoczesnym zachowaniem kontroli nad nią i wykorzystaniem jej możliwości asystenckich – wskazówek, przypominajek, porad. – wylicza Katarzyna Stawecka, dyrektor odpowiedzialna za Retail Digital Experience w ING Banku Śląskim.

Zmiany w „Moim ING” będą widoczne od 12 listopada dla klientów indywidualnych i przedsiębiorców. Strona główna aplikacji mobilnej będzie podzielona na trzy główne sekcje. Pierwsza to „Moje finanse”, w której widać będzie wszystkie produkty finansowe. Druga to osiem „Skrótów”, dzięki którym można szybko dotrzeć do najpotrzebniejszych funkcji np. płatności BLIK, salda rachunku, przelewów do ZUS. Klient może samodzielnie ustawić skróty do wybranych usług i dodatków. Trzecia sekcja „Wybrane dla Ciebie” to obszar, w którym użytkownik zobaczy spersonalizowane podpowiedzi i oferty.

Dla ING Banku Śląskiego jedną z najważniejszych cech bankowości jest zapewnienie cyberbezpieczeństwa klientom. Dlatego w aplikacji mobilnej pojawiły się m.in. weryfikacja behawioralna czy alerty BiK.

Najprawdopodobniej w pierwszym kwartale 2024 r. pojawi się weryfikacja telefonu z banku. Aplikacja poinformuje, że przychodzące połączenie to na pewno telefon z banku – zapowiada Katarzyna Stawecka.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od prawie 15 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *