CCNEWS.pl

Czwarte call center ZUS-u wystartuje w Miastku

W Miastku powstanie kolejne (czwarte) call center[1] ZUS-u. Po Mińsku Mazowieckim, Węgrowie i Grudziądzu przyszedł czas na Miastko. Nowe call center zacznie działać na początku przyszłego roku.

ZUS zdecydował się na takie rozwiązanie ze względu na zwiększone i dynamicznie rosnące zapotrzebowanie na usługi telefoniczne ze strony klientów ZUS.

– W szczególności chodzi o płatników składek, ubezpieczonych, emerytów i rencistów oraz lekarzy, którzy coraz częściej kontaktują się z nami poprzez Centrum Obsługi Telefonicznej – mówi Danuta Rosiak, rzecznik prasowy słupskiego oddziału ZUS.

Nowe call center będzie obsługiwane przez 71 osób – 25 to dotychczasowi pracownicy Inspektoratu w Miastku – pozostałe 46 osób będzie zatrudnionych w drodze rekrutacji zewnętrznej.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa klienta w takich firmach / działach odbywa się zarówno w ruchu telefonicznym przychodzącym (in-band) jak i wychodzącym (outband). Pojęcie call center ewaluuje wraz z zakresem działania firm i obecnie coraz częściej mówimy o contact center, jako miejscu, […]
Karol Bancerz

Z branżą call center związany od 18 lat. Od prawie 17 lat prowadzi CCNEWS.pl, pierwszy, największy i najpopularniejszy w Polsce vortal o customer care. Zarządzał wieloma projektami telemarketingowymi dla operatorów telefonii komórkowej, linii lotniczych i towarzystw ubezpieczeniowych. Ostatnio odpowiedzialny był za nadzorowanie procesu wydawania wiz przez konsulaty USA dla obywateli Polski, Rosji, Białorusi i Litwy. Zwolennik zrównoważonego rozwoju biznesu ze wsparciem sztucznej inteligencji. Obecnie bloger, dziennikarz, przedsiębiorca – baczny obserwator zmieniających się trendów w obsłudze klienta. Jest także pomysłodawcą największej konferencji branży CC: Festiwalu Call Center i Customer Care Festival. Prezes zarządu Belocal Polska Sp. z o. o..

One Comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *