Czwarte call center ZUS-u wystartuje w Miastku

W Miastku powstanie kolejne (czwarte) call center[1] ZUS-u. Po Mińsku Mazowieckim, Węgrowie i Grudziądzu przyszedł czas na Miastko. Nowe call center zacznie działać na początku przyszłego roku.

ZUS zdecydował się na takie rozwiązanie ze względu na zwiększone i dynamicznie rosnące zapotrzebowanie na usługi telefoniczne ze strony klientów ZUS.

– W szczególności chodzi o płatników składek, ubezpieczonych, emerytów i rencistów oraz lekarzy, którzy coraz częściej kontaktują się z nami poprzez Centrum Obsługi Telefonicznej – mówi Danuta Rosiak, rzecznik prasowy słupskiego oddziału ZUS.

Nowe call center będzie obsługiwane przez 71 osób – 25 to dotychczasowi pracownicy Inspektoratu w Miastku – pozostałe 46 osób będzie zatrudnionych w drodze rekrutacji zewnętrznej.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
1 comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *