AUTOMATYZACJA STRATEGIE I INWESTYCJE VOICEBOT Vee z rekordami w październiku przezRedakcja14 listopada 2025
AUTOMATYZACJA VOICEBOT Vee S.A. wdraża contact center dla szpitali i klinik w Korei Płd przezKarol Bancerz29 lipca 2025
AUTOMATYZACJA VOICEBOT Vee S.A. przekracza 32 miliony spraw i 20 milionów minut rozmów botów głosowych przezRedakcja14 czerwca 2025
AUTOMATYZACJA VOICEBOT Vee S.A.: coraz bliżej do miliona minut miesięcznie przezRedakcja11 czerwca 2025
STRATEGIE I INWESTYCJE SYSTEMY CC VOICEBOT Vee S.A. wzrosty wolumenów obsługiwanych spraw i… rosnąca strata przezRedakcja30 maja 2025
AUTOMATYZACJA IN-HOUSE VOICEBOT Nest Bank buduje bankowość konwersacyjną z prawdziwego zdarzenia przezRedakcja21 maja 2025
TECHNOLOGIE VOICEBOT Vee S.A. podsumowuje kwiecień 2025: więcej obsłużonych spraw, mniej minut rozmów przezRedakcja16 maja 2025
AUTOMATYZACJA VOICEBOT Zocdoc uruchomił telefonicznego asystenta do potwierdzania wizyt medycznych przezRedakcja10 maja 2025
AUTOMATYZACJA VOICEBOT Skala działania Vee S.A. porównywalna z dużym contact center przezRedakcja10 kwietnia 2025
VOICEBOT Rynek Call Center AI przekroczy wartość 9,9 miliarda dolarów do 2030 roku przezRedakcja19 lutego 2025
AUTOMATYZACJA VOICEBOT Polski startup ElevenLabs pozyska 250 mln USD w nowej rundzie finansowania, osiągając wycenę do 3,3 mld USD przezRedakcja28 stycznia 2025
AUTOMATYZACJA VOICEBOT Rekordowe wyniki roczne Vee S.A. kontrastują z grudniowym spadkiem wskaźników przezRedakcja16 stycznia 2025
ADMINISTRACJA PUBLICZNA VOICEBOT W mObywatelu pojawi się wkrótce voicebot przezRedakcja9 stycznia 2025
AUTOMATYZACJA VOICEBOT Vee: rekordowe wskaźniki dzienne nie przełożyły się na wyniki miesięczne przezRedakcja27 grudnia 2024
AUTOMATYZACJA IN-HOUSE VOICEBOT Orange Polska rozwija zastosowania generatywnej sztucznej inteligencji przezRedakcja17 grudnia 2024
ADMINISTRACJA PUBLICZNA AUTOMATYZACJA VOICEBOT Sztuczna inteligencja w polskich urzędach: korzyści, wyzwania i przyszłość przezRedakcja15 grudnia 2024