Vee S.A. poinformowała o rekordowych wynikach operacyjnych za luty 2025 roku. Spółka osiągnęła najwyższą w historii miesięczną liczbę obsłużonych spraw oraz zrealizowanych minut rozmów w ramach wskaźnika MPC (Minutes of Processed Conversations).
Dynamiczny wzrost w lutym
Według danych sprzedażowych Vee, liczba spraw obsłużonych przez spółkę w lutym wyniosła 50,2 tys. na dzień roboczy, co w skali miesiąca przełożyło się na 1,0 mln spraw. Oznacza to wzrost o 33,69% w dniu roboczym i 27,32% w całym miesiącu w porównaniu ze styczniem 2025 roku.
Równocześnie, wskaźnik MPC osiągnął 31,0 tys. minut na dzień roboczy, co dało 619,8 tys. minut w lutym – wzrost o 21,01% w dniu roboczym i 15,24% w całym miesiącu względem poprzedniego okresu.
Nowe rekordy w działalności operacyjnej
Vee S.A. po raz kolejny ustanowiła rekordowe wyniki, w tym:
- Najwyższą miesięczną liczbę obsłużonych spraw – 1,0 mln, co oznacza wzrost o 15,18% względem lipca 2024 r. (dotychczasowego najlepszego miesiąca).
- Najwyższą dzienną liczbę obsłużonych spraw – 50,2 tys., czyli o 32,46% więcej niż w lipcu 2024 r.
- Najwyższy miesięczny wynik MPC – 619,8 tys. minut, o 15,24% więcej niż w styczniu 2025 r.
- Najwyższy wynik MPC na dzień roboczy – 31,0 tys. minut, co oznacza wzrost o 21,01% względem stycznia 2025 r.
Czynniki wzrostu i przyszłe perspektywy
Zdaniem zarządu, wzrost aktywności spółki wynika z rosnącego zapotrzebowania na jej usługi w kluczowych branżach, takich jak ubezpieczenia, bankowość, finanse, medycyna, transport i energetyka. Spółka podkreśla, że jej oferta konkurować może z tradycyjnymi działami obsługi klienta pod względem efektywności operacyjnej.
Vee zaznacza, że na wynik MPC składają się zarówno rozmowy realizowane w trybie produkcyjnym, jak i testowym (POC – Proof of Concept), co wpływa na ostateczne stawki rozliczeniowe. Przychody z usług związanych z obsługą spraw i rozmów odpowiadały za 93% miesięcznych przychodów spółki w 2024 r..