TELEMEDYCYNA

re-dial

Inaczej ponowne wybieranie numeru telefonicznego.

routing połączeń

Wyznaczanie trasy i wysłanie nią połączeń telefonicznych. Koordynacją trasy połączeń zarządza urządzenie węzłowe, w którym kształtowany jest ruch sieciowy, nazywane jest routerem – jego rolę…

AHOD

(inaczej all hands on deck) idiom, który oznacza, że wszyscy pracownicy powinni być gotowi do wspólnego wysiłku w celu osiągnięcia określonego celu – na przykład w związku z…

unified communications

(inaczej UC) to zestaw narzędzi i technologii umożliwiających integrację różnych form komunikacji, takich jak połączenia głosowe, wideokonferencje, wiadomości tekstowe i e-maile, w jednej…

zadowolenie klienta

to subiektywna ocena klienta dotycząca stopnia satysfakcji z usług, produktów lub doświadczeń związanych z daną firmą lub organizacją. Zadowolenie klienta jest jednym z najważniejszych…

videoconferencing

technologia umożliwiająca prowadzenie spotkań online między osobami znajdującymi się w różnych lokalizacjach, dzięki wykorzystaniu wideo i dźwięku. Spotkania te odbywają się w czasie…

customer focused

(czyli “skupienie na kliencie”) to podejście biznesowe, które koncentruje się na potrzebach, preferencjach i satysfakcji klientów jako kluczowych czynnikach wpływających na sukces…