Wyznaczanie trasy i wysłanie nią połączeń telefonicznych. Koordynacją trasy połączeń zarządza urządzenie węzłowe, w którym kształtowany jest ruch sieciowy, nazywane jest routerem – jego rolę…
(inaczej all hands on deck) idiom, który oznacza, że wszyscy pracownicy powinni być gotowi do wspólnego wysiłku w celu osiągnięcia określonego celu – na przykład w związku z…
(inaczej UC) to zestaw narzędzi i technologii umożliwiających integrację różnych form komunikacji, takich jak połączenia głosowe, wideokonferencje, wiadomości tekstowe i e-maile, w jednej…
to subiektywna ocena klienta dotycząca stopnia satysfakcji z usług, produktów lub doświadczeń związanych z daną firmą lub organizacją. Zadowolenie klienta jest jednym z najważniejszych…
technologia umożliwiająca prowadzenie spotkań online między osobami znajdującymi się w różnych lokalizacjach, dzięki wykorzystaniu wideo i dźwięku. Spotkania te odbywają się w czasie…
(czyli “skupienie na kliencie”) to podejście biznesowe, które koncentruje się na potrzebach, preferencjach i satysfakcji klientów jako kluczowych czynnikach wpływających na sukces…