Polska AI wspiera placówki medyczne
14 kwietnia 2025
PACJENT
TELEMEDYCYNA
Niemcy stawiają na poprawę jakości obsługi pacjenta za pomocą Blockchain
przezRedakcja
20 czerwca 2024
Talkie.ai chce podbić Amerykę
18 października 2023
Manager call center dokonał oszustwa na kwotę 67 milionów
12 października 2023
Alior Bank z usługą telemedycyny
26 kwietnia 2021
MEDYCYNA
noise canceling headset
(inaczej: zestaw słuchawkowy z funkcją redukcji szumów) zestawy słuchawkowe, które minimalizują hałas w tle, starając się zwiększyć koncentrację telemarketera, aby ten mógł lepiej pomóc klientowi.
Above the line
ang. powyżej linii, ATL, jest rodzajem strategii marketingowej skierowanej do odbiorcy masowego bez personalizowania przekazu z wykorzystaniem szerokiego spektrum mediów (tv, radio, prasa,…
Mean Time to Restore Service
(inaczej MTRS) to metryka wydajności, która odnosi się do średniego czasu, jaki zajmuje przywrócenie usługi lub systemu do pracy po wystąpieniu awarii. MTRS jest miarą czasu, jaki jest…
average hold time
Jest to średni czas oczekiwania klienta na połączenie przed wejściem w interakcję z agentem call center. Jest on zwykle obliczany na podstawie dużej ilości danych w określonym czasie.
Average Delay to Abandon
Inaczej ADA.
viral
w kontekście marketingowym odnosi się do strategii promocyjnej, w której przekaz reklamowy jest rozpowszechniany w sposób organiczny, poprzez udostępnianie i rekomendacje między użytkownikami…
customer value enhancement
(inaczej CVE lub VES) zwiększanie wartości klienta, to strategia biznesowa mająca na celu zwiększenie korzyści, które klienci otrzymują z produktów lub usług firmy. Głównym celem jest…
poziom sigma
KPI (Key Performance Indicator) poziomu sigma w odniesieniu do jakości obsługi klienta odnosi się do sposobu pomiaru jakości obsługi klienta na podstawie standardu Six Sigma. Six Sigma to…