Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Lead Response Time

inaczej LRT, średni czas odpowiedzi od wysłania zapytania przez klienta do chwili otrzymania przez niego odpowiedzi ze strony pytanego (najczęściej firmy/marki). LRT liczony jest w jednostkach czasu. Panuje powszechne przekonanie, że im szybsza odpowiedź na kontakt klienta (pytanie) tym lepszy wynik finalny w postaci zadowolenia klienta, jego decyzji o zakupie etc. Poniecznie posłuchaj programu K2 Podcast na temat LRT dostępnego tutaj.

Alior Bank z usługą telemedycyny

Alior Bank stawia na rozwijanie w swojej ofercie nowych, pozafinansowych usług. Klienci, którzy założą Konto Jakże Osobiste na specjalnej podstronie banku, po spełnieniu kilku prostych warunków zyskają możliwość skorzystania z darmowych konsultacji telemedycznych przez 12 miesięcy.

Dzięki temu będą mogli skonsultować się z lekarzem internistą przez telefon. Oferta została przygotowana we współpracy z PZU Zdrowie.

Usługa telemedycyny, z której mogą korzystać nowi posiadacze rachunków w Alior Banku, zawiera nielimitowane e-konsultacje u lekarza internisty. Ponadto, w ramach usługi mają oni możliwość otrzymania recept, skierowań i zwolnień, a to wszystko bez wychodzenia z domu. Infolinia medyczna i portal pacjenta mojePZU.pl dostępne są 24h na dobę, przez 7 dni w tygodniu.

–  Wygoda i bezpieczeństwo klientów, a także szeroki wachlarz nowych rozwiązań to nasze priorytety i kierunek dalszych działań. Zależy nam, aby dostarczane przez nas produkty i usługi były dostępne w dowolnym miejscu i czasie. Dlatego nieustannie pracujemy nad ofertą, ale także poszukujemy atrakcyjnych i użytecznych rozwiązań u partnerów. W tym wypadku, chcemy jeszcze lepiej wykorzystać potencjał naszej strategicznej współpracy z Grupą PZU – mówi Iwona Duda, prezes Zarządu Alior Banku.

Wprowadzenie usługi telemedycyny jest odpowiedzią banku na potrzeby klientów w obecnej sytuacji pandemicznej, podczas której preferowany jest kontakt zdalny. Dzięki temu udogodnieniu klienci zyskują dostęp do szybkiej i przede wszystkim bezpiecznej e-konsultacji z lekarzem.

Aktywni klienci zyskują więcej

Aby otrzymać kod uprawniający do korzystania z usługi telemedycyny, należy złożyć wniosek o Konto Jakże Osobiste na specjalnej podstronie Alior Banku, zaakceptować Regulamin promocji, a następnie spełnić wszystkie wskazane w nim warunki promocji, w tym wyrazić wymagane zgody. W kolejnym kroku należy zalogować się do aplikacji Alior Mobile i wykonać co najmniej 3 transakcje bezgotówkowe kartą lub BLIKIEM. Klient ma na to 30 dni od złożenia wniosku. Osoby, które spełnią warunki promocji wskazane w Regulaminie promocji „Telemedycyna” dla klientów otwierających Konto Jakże Osobiste w Alior Banku, otrzymają w wiadomości SMS specjalny kod, który będą mogli aktywować na portalu pacjenta mojePZU lub za pośrednictwem infolinii PZU Zdrowie. Na aktywację nagrody, która upoważni ich do korzystania z tej usługi przez rok za darmo, będą mieli 30 dni. Aby usługa była aktywna przez cały okres jej obowiązywania, konieczne będzie zalogowanie się raz w miesiącu do Alior Mobile i wykonanie co najmniej 3 transakcji bezgotówkowych kartą lub BLIKIEM. Niespełnienie tych wymogów przez 2 miesiące z rzędu, będzie skutkowało wyłączeniem dostępu do usługi telemedycznej.

– Połączenie opieki telemedycznej i bankowości mobilnej to znak naszych czasów. Klienci coraz częściej załatwiają zdalnie codzienne sprawy. Wybierają również taki sposób kontaktu z lekarzem podstawowej opieki zdrowotnej. Konsultacje telemedyczne to wygodne rozwiązanie dla tych, którzy chcą uzyskać szybką poradę, skierowanie na badania czy przedłużyć recepty. Przewidujemy, że usługi e-zdrowia, nawet po zakończeniu pandemii, staną się naturalnym uzupełnieniem tego, w jaki sposób korzystamy z opieki medycznej – wyjaśnia Anna Janiczek, prezes Zarządu PZU Zdrowie.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Nowa aplikacja mobilna mBank CompanyMobile

mBank zaprezentował nową wersję aplikacji CompanyMobile, z której korzystają klienci MSP i korporacyjni. Użytkownicy dzięki przejrzystemu interfejsowi oraz intuicyjnej nawigacji będą mogli z jeszcze większą wygodą zarządzać finansami firmy oraz autoryzować transakcje.
więcej

Żabka wchodzi w voiceboty

Inteliwise S.A. podpisało umowę ramową oraz zamówienie początkowe na usługę AI Voicebot z Żabka Polska. Przedmiotem umowy jest określenie ogólnych zasad współpracy w zakresie zamówień oraz uruchomienie i świadczenie usługi AI Voicebot.