Talkie.ai chce podbić Amerykę

Startup Talkie.ai zyskuje coraz większą popularność w Stanach Zjednoczonych, przygotowując się jednocześnie do zebrania nowej rundy finansowania. Firma specjalizuje się w pełni zautomatyzowanych rozwiązaniach z zakresu obsługi klienta, szczególnie w obszarze komunikacji telefonicznej w służbie medycznej. Oferuje także optymalizację procesów typowych dla placówek medycznych, takie jak umawianie wizyt, zarządzanie nimi, zamawianie recept, dostarczanie informacji o cenach i dostępności usług oraz podstawowy wywiad medyczny. Talkie.ai jest zintegrowane z systemami zarządzania wizytami pacjentów oraz największymi dostawcami systemów do obsługi call center.

Paweł Lipiński, CEO Talkie.ai podkreśla, że firma mocno inwestuje w działania marketingowe i sprzedażowe zarówno w Polsce, jak i w Stanach Zjednoczonych. Ponadto, zwraca uwagę na znaczenie obsługi klienta, której firma ciągle udoskonala.

W wywiadzie dla MyCompany Polska z Pawłem Lipińskim, CEO Talkie.ai, dowiadujemy się, że firma skupia się na innowacjach zarówno w zakresie produktu, jak i procesów organizacyjnych. Talkie.ai działa dynamicznie, nieustannie wprowadzając nowe rozwiązania i dostosowując się do potrzeb klientów. Ostatnio firma skoncentrowała się na branży medycznej i stawia na rozwijanie sztucznej inteligencji (AI) w obszarze opieki zdrowotnej.

W związku z rewolucją AI w opiece zdrowotnej, Talkie.ai widzi ogromny potencjał i możliwości w rozwijaniu swoich rozwiązań. AI staje się coraz bardziej powszechne i postrzegane jako cenny narzędzie w opiece zdrowotnej.

Co do wpływu pandemii na rozwój telemedycyny, Paweł Lipiński uważa, że świat szybko się do niej przystosował. Przykładem jest możliwość zdobywania recepty czy odwoływania wizyt online dzięki rozwiązaniom Talkie.ai, co przyczynia się do usprawnienia obsługi pacjentów i zmniejszenia kolejek w placówkach medycznych.

Talkie.ai aktywnie rozwija swoją działalność w Stanach Zjednoczonych, pozyskując klientów, nawiązując partnerstwa technologiczne i sprzedażowe, a także uczestnicząc w branżowych konferencjach i targach. Pomimo krążących plotek o kryzysie na rynku startupów, Paweł Lipiński uważa, że era skalowania za wszelką cenę wciąż trwa, zwracając uwagę na presję na wyniki i oczekiwania inwestorów.

Talkie.ai kontynuuje rozwijanie swoich technologii, koncentrując się także na obsłudze klienta i działaniach marketingowych. Przygotowuje się również do zebrania kolejnej rundy finansowania, mając nadzieję na dalszy rozwój i sukces na rynku.

Ostatnie lata przyniosły Talkie.ai liczne wyzwania i sukcesy, związane z koncentracją na obszarze medycznym i sztucznej inteligencji. Firma jest obecnie jednym z najbardziej rozpoznawalnych dostawców automatyzacji obsługi pacjenta w Polsce i planuje swoją ekspansję na rynek amerykański.

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *