Connect with us

Transcom uruchomił innowacyjne narzędzie T:Labs

OUTSOURCING

Transcom uruchomił innowacyjne narzędzie T:Labs

Transcom, globalny lider oferujący usługi w zakresie obsługi klienta, wprowadził T:Labs, platformę mającą usprawnić pracę firmy oraz przyczynić się do jej rozwoju. Za pomocą tego centrum innowacji pracownicy Transcom z całego świata mogą dzielić się swoimi pomysłami dotyczącymi nowych rozwiązań technologicznych oraz wdrożeń, które mają ułatwić wykonywanie bieżących zadań.

T:Labs to platforma, z której mogą korzystać wszystkie osoby zatrudnione w Transcom. W ten sposób każdy pracownik może mieć realny wpływ na rozwój firmy. Przykładowo polskie oddziały mają możliwość zaproponowania wdrożenia, które zostanie docenione i nagrodzone przez globalne struktury firmy.

Pierwszym projektem T:Labs był konkurs T:Den, wzorowany na amerykańskim serialu Dragons’ Den, w którym uczestnicy prezentują pomysły na biznes, a jurorzy decydują czy fundować ich projekty. Pracownicy mieli możliwość zaproponowania rozwiązań na ulepszenie pracy w Transcom w dowolny sposób, np. poprzez stworzenie i rozwój aplikacji lub sugestię nowego modelu pracy, który zwiększyłby przychody. Pomysłem, który wygrał i został wdrożony, okazał się Transcom Personal Assistant, zaprezentowany przez pracownika z Hiszpanii. To rozwiązanie może pomóc każdemu, w dowolnym miejscu i na dowolnym poziomie firmy, automatyzując obsługę poziomu 1 za pomocą typowych pytań, próśb i błędów – komentuje Justyna Piechowska, Transcom HR Manager.

Transcom Personal Assistant to tylko jeden z przykładów wdrożeń, które powstało za pośrednictwem T:Labs. Inne narzędzie, którego pomysłodawcą jest pracownik Transcom, to T:Buddy. Jest to aplikacja, której celem jest „opieka” nad pracownikami. Korzystając z niej zatrudnione osoby mogły przekazywać informacje na temat swoich sugestii, wyzwań, które podejmują, czy po prostu samopoczucia. W ten sposób przełożeni mogą lepiej zadbać o atmosferę w firmie i szybko reagować na problemy przekazywane za pomocą aplikacji. Narzędzie dotychczas zostało wdrożone na Filipinach, natomiast obecnie testowane jest także na innych rynkach.

– Zachęcamy pracowników z polskich oddziałów do zgłaszania swoich pomysłów. Uważamy, że uruchomienie T:Labs to był strzał w dziesiątkę. Obserwujemy, ile ciekawych i innowacyjnych rozwiązań proponują pracownicy z całego świata oraz jak bardzo są spełnieni, gdy ich pomysły przechodzą do etapu realizacji, a oni biorą czynny udział w procesie tworzenia. Takie działania z pewnością stanowią korzyść dla firmy, ale także umożliwiają pracownikom rozwój i kreatywne podejście do obowiązków – dodaje Anna Romańska, Transcom Social Media Expert.

Więcej informacji na temat tego narzędzia można znaleźć na stronie: https://tlabs.transcom.com/

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top