Connect with us

Orange odpowiada na zarzuty w sprawie call center w okresie pandemii

IN-HOUSE

Orange odpowiada na zarzuty w sprawie call center w okresie pandemii

Orange odpowiada na zarzuty w sprawie call center w okresie pandemii

Jeden z internautów o pseudonimie „Sicknature” w serwisie Wykop.pl zarzucił Orange Polska stawanie ponad prawem i gromadzenie na salach operacyjnych ponad 100 osób jednocześnie. Zdaniem internauty praca w takich miejscach stanowi zagrożenia epidemiologicznego.

I tutaj ma rację tylko częściowo, o czym świadczy przykład 93 osób zarażonych koronowirusem w seulskim call center. Kancelaria Prezesa Rady Ministrów opublikowała informację, że ograniczenia zgromadzeń powyżej 50 osób nie dotyczy zakładów pracy.

– Zakłady pracy nie mają charakteru zgromadzeń w myśl najnowszych przepisów związanych z ograniczeniem skutków pandemii koronawirusa. – czytamy w oświadczeniu wydanym przez KPRM.

– W call center Orange Polska na Sali pracuje max do 50 osób, odległość między nimi to min 2 -3 metry. Stosujemy się do zaleceń GIS. Jedna trzecia zatrudnionych w CC pracuje zdalnie. Staramy się, żeby taką możliwość miało coraz więcej osób. – komentuje Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska.

Wiadomość SMS, jaką rozsyła CCIG do swoich pracowników

Tymczasem internauta nie sprecyzował w swoim wpisie czy chodzi o call center wewnętrzne firmy, czy zewnętrzne. Orange ma swoje własne telecentra, ale w tym obszarze współpracuje – jak niemal każdy operator telefonii komórkowej – także z zewnętrznymi firmami, takimi jak CCIG, na którą to powołuje się internauta udostępniając zdjęcie wiadomości SMS, jaką firma skierowała do swoich pracowników informując ich o niepodleganiu pod przepisy o zgromadzeniach w trakcie zagrożenia epidemiologicznego.

W sprawę została przez Internautów wmieszana także firma Telbridge i realizowany przez nią projektu dla sieci PLAY w Toruniu. Informacje podawane przez internautów nie są jednak prawdą, bo od ubiegłego tygodnia telemarketerzy pracują w zespołach nie przekraczających 50 osób, a spółka wdrożyła wszelkie procedury bezpieczeństwa w związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną. Prowadzone przez nią projekty obsługowe i sprzedażowe dla klientów zewnętrznych nie są w nawet najmniejszym stopniu zagrożone.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE